Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τα χωρίσματα δεν είναι στην μέση των καθισμάτων!!! είναι ψευδαίσθηση του virtual στο site της aegean. Τα χωρίσματα φαίνονται στην παρακάτω φωτο
 

Attachments

  • 1.png
    1.png
    259,2 KB · Προβολές: 1.469
OveLix":2uzvutfm said:
[...]οι δοκιμές τους έδειξαν πως ο χώρος επαρκεί.
Φυσικά αυτό θα έλεγαν. Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο χώρος επαρκεί για ένα απλουστευμένο σέρβις και θα ζοριστούν αρκετά αν θέλουν να κρατήσουν το τωρινό. Από φωτογραφίες που βρήκα στο διαδίκτυο, φαίνεται ότι υπάρχει χώρος για δυο φούρνους. Να τις δω όμως να ετοιμάζουν το σέρβις με την ουρά των επιβατών δίπλα τους, όπως επίσης να τραβούν το τρίτο atlas box αφού πρώτα έχουν βγάλει τα δυο μπροστινά. Επίσης, η αγαπημένη τους συνήθεια να τραβούν την κουρτίνα και να κρύβονται στο πίσω γκάλεϋ θα κοπεί εκ των πραγμάτων. Οι δε επιβάτες θα πρέπει να προσαρμοστούν στο μέγεθος των τουαλετών.
 

Attachments

  • A0191377-4C12-4B7D-9A28-E65ABB0AA7BB.jpeg
    A0191377-4C12-4B7D-9A28-E65ABB0AA7BB.jpeg
    51,5 KB · Προβολές: 1.106
Υπάρχουν αναφορές από άλλες εταιρείες με παρόμοια διαμόρφωση της πίσω καμπίνας και αν είχαν τέτοια ζητήματα; Θα βοηθούσε αν είχαμε μαρτυρίες από το να υποθέτουμε απλώς από φωτογραφίες.

Όπως έγραψα, έχουν έξτρα χώρο (που δεν είχαν πριν) στα ντουλάπια πίσω από την 31 που φτάνουν ως την οροφή (δεν είμαι βέβαιος αν μπορεί κι εκεί να φιλοξενηθεί φούρνος). Η ουρά των επιβατών στις τουαλέτες δεν είναι και τόσο πρόβλημα. Είναι απλώς θέμα ενός «Παρακαλώ περιμένετε μέχρι αυτό το σημείο» και οι επιβάτες θα στέκονται στο aisle όπως πάντα.
 
Εκτός από MUC ξέρουμε σε ποιο άλλο προορισμό μπήκαν τα νέα α/σκάφη?
Αλλάζει καθημερινά ή είναι στάνταρ για τον πρώτο καιρό?
Αύριο πετάω AXD-ATH-RHO , έχω καμιά πιθανότητα?
 
OveLix":x11a4wbl said:
Υπάρχουν αναφορές από άλλες εταιρείες με παρόμοια διαμόρφωση της πίσω καμπίνας και αν είχαν τέτοια ζητήματα; Θα βοηθούσε αν είχαμε μαρτυρίες από το να υποθέτουμε απλώς από φωτογραφίες.
Έχει γραφτεί πολλές φορές στο διαδίκτυο ότι το Spaceflex της Airbus δυσκολεύει τη ζωή των πληρωμάτων. Συνήθως όμως οι εταιρείες που το έχουν (BA, SK, DL, κτλ.) έχουν πολύ απλό σέρβις στην οικονομική.

OveLix":x11a4wbl said:
Όπως έγραψα, έχουν έξτρα χώρο (που δεν είχαν πριν) στα ντουλάπια πίσω από την 31 που φτάνουν ως την οροφή (δεν είμαι βέβαιος αν μπορεί κι εκεί να φιλοξενηθεί φούρνος). Η ουρά των επιβατών στις τουαλέτες δεν είναι και τόσο πρόβλημα. Είναι απλώς θέμα ενός «Παρακαλώ περιμένετε μέχρι αυτό το σημείο» και οι επιβάτες θα στέκονται στο aisle όπως πάντα.
Ακόμα κι αν περιμένουν μέχρι «εκείνο» το σημείο, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Ο χώρος μπροστά από τις τουαλέτες δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προετοιμασία του σέρβις. Επίσης, στην Αιγαίου όταν προετοιμάζουν το σέρβις τραβούν την κουρτίνα. Αν στο Spaceflex τραβήξουν την κουρτίνα με το τρόλεϋ έξω, δεν θα μπορούν ούτε να αναπνεύσουν. Κι αφού το αναφέρεις αυτό με τα ντουλάπια, κάνω έναν συνειρμό. Η U2 στο Α320 έχει 31 σειρές καθισμάτων και καθόλου ντουλάπια. Η Αιγαίου έχει 30 σειρές καθισμάτων και ντουλάπια μπρος και πίσω. Αν υποθέσουμε ότι τα ντουλάπια μπρος-πίσω πιάνουν περίπου τον ίδιο χώρο με την επιπλέον σειρά της U2 και οι πρώτες σειρές έχουν μεγαλύτερο διάκενο, τότε τι διάκενο έχουν οι σειρές «χωρίς προσκέφαλο»;
 
pet":25epflk3 said:
Εκτός από MUC ξέρουμε σε ποιο άλλο προορισμό μπήκαν τα νέα α/σκάφη?
Αλλάζει καθημερινά ή είναι στάνταρ για τον πρώτο καιρό?
Αύριο πετάω AXD-ATH-RHO , έχω καμιά πιθανότητα?

Πολλά παραπάνω δεν γνωρίζω προς το παρόν, αλλα το SX-NEB θα κάνει την πρώτη του πτήση για LHR σήμερα το βραδυ.
 
pet":1pwnaa66 said:
Εκτός από MUC ξέρουμε σε ποιο άλλο προορισμό μπήκαν τα νέα α/σκάφη?
Αλλάζει καθημερινά ή είναι στάνταρ για τον πρώτο καιρό?
Αύριο πετάω AXD-ATH-RHO , έχω καμιά πιθανότητα?

Κυρίως εξωτερικό όπως φαίνεται με MUC, LHR, ZRH.

Υποθέτω ότι θα αργήσουμε να τα δούμε σε δρομολόγια εσωτερικού, προκειμένου να οφεληθεί η εταιρεία από την μικρότερη κατανάλωση. Εκτός αν για υπηρεσιακούς λόγους (διαθεσιμότητα αεροσκαφών, βλάβες, καθυστερήσεις κλπ) χρειαστεί να χρησιμοποιηθούν εκτάκτως σε κάποια γραμμή.
 
από τις κυκλοφορούσες φωτό και βίντεο, έχω την αίσθηση ότι οι θέσεις χωρίς προσκέφαλο έχουν μιρκότερο seat pitch. θα βασανιστούμε πάλι. ένα τρικάκι το προσκέφαλο για να έχει άλω8ι η ακριβότερη τιμή. κάτι παραπάνω πρέπει να παρέχεις (βλέπε και ένα καλύτερο seat pitch).
δεν έχω δεί ακόμα καμία αναφορά-ένδειξη από κανέναν για τη σειρά 31 και αν αυτή διαθέτει τελικά ή όχι παράθυρο.
το στρίμωγμα στις τουαλέτες είναι πια εξωφρενικό για κάθε χρήστη. ίσως να αγγίζει και τα όρια του ντισκριμινέισιον για κάποιες κατηγορίες ανθρώπων.
το πλήρωμα σαφώς θα περάσει ζόρικα. είναι φανερό. όταν δίνεις σε κάποιον τον μισό χώρο απ' όσο είχε πριν, θα ζοριστεί.
το ότι φεύγουν τα αισχρά καθίσματα που είχε μέχρι πρόσφατα (ό,τι πιο άβολο έχω κάτσει) είναι θετικό. αρκεί να ειναι εργονομικότερα τα νέα. απο αισθητικής πλευράς είναι σαφώς πιο όμορφα. κινητό ή τάμπλετ δεν χρησιμοποιώ ποτέ σε πτήση οπότε η νεά προσθήκη στήριγμα καλό είναι για όσους το χρησιμοποιούν. η θύρα usb σαφώς είναι θετικό και βολικά τοποθετημένη και για όλους.
γενικά προτιμώ τα πιο παλ χρώμματα σε μία καμπίνα, γενικά ξεκουράζει και το μάτι και τις αισθήσεις (π.χ. γκρι) αλλά δείχνει προσεγμένη η καμπίνα. βέβαια αυτά τα έντονα καλύματα κεφαλιού στα καθίσματα είναι λίγο υπερβολικά. θόρυβος.
η εμπειρία της πτήσης θα δώσει σε όλα απαντήσεις. βέβαια φτάσαμε σε πολλές περιπτώσεις να προτιμάμε τους ανταγωνιστές λοκο με πιο άνετα προϊόντα σε κάποιες πειρπτώσεις και ας μην έχουν παρεχόμενη τροφή.
για να δούμε.
καλοτάξιδα να 'ναι.
 
sv1xv":2ser0rfj said:
Την ώρα που αποβιβαζόμουν από την OA120 πέτυχα το SX-NEA σταθεμευμένο στην Θεσσαλονίκη...



Η σχετική φωτογραφία (τραβηγμένη όπως-όπως, της "πείνας" που λένε) μόλις ανέβηκε στο ipernity.com.
 
payneful_tales":2uwb2cpm said:
δεν έχω δεί ακόμα καμία αναφορά-ένδειξη από κανέναν για τη σειρά 31 και αν αυτή διαθέτει τελικά ή όχι παράθυρο.
Αν δεν κάνω λάθος, δεν υπάρχει σειρά 13. Άρα η 31 στην ουσία είναι 30 και έχει παράθυρο.
 
Top