Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Διαγωνισμός από την Aegean για 50 τυχερούς που θα κερδίσουν από 10.000 μίλια αν ενεργοποιήσουν την πάγια εντολή μετατροπής Bonus πόντων σε μίλια

https://el.aegeanair.com/milesandbonus/ ... omo_feb20/
 
thanosp":2xw1zm4m said:
Χρειάζομαι 2 πτήσεις με Aegean/Olympic για να διατηρήσω την Silver βαθμίδα. 2 ταξίδια με award tickets, μπορούν να προσμετρήσουν ή πρέπει να είναι με κανονικά ναύλα?

Ή μπορείς να αγοράσεις τα μίλια
 
Μπορώ να αγοράσω μέχρι 2000 tier miles και χρειάζομαι λίγο παραπάνω από αυτό. Από τη στιγμή όμως μου παρουσιάστηκε ευκαιρία να κάνω 2 πτήσεις με A3/OA οπότε δεν υπάρχει θέμα. :cool:
 
Γεια χαρά, τα κουπονια προσβασης σε lounge παρεχονται μονο επειτα απο αναβαθμιση σε silver/gold ή και σε περιπτωση διατηρησης σε μια απο τις προαναφερθεισες βαθμιδες;
 
Κάθε χρόνο που ανανεώνεται η silver εκδίδονται νέα κουπόνια πρόσβασης στο lounge. Στην gold δεν υπάρχουν κουπόνια πρόσβασης στο lounge.
 
Αν μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει.

Έχω κράτηση για Θεσσαλονίκη Μόσχα κ έχω χρησιμοποιήσει τα κουπόνια για αναβάθμιση σε business. Τα εισιτήρια ήταν flex.

Μπορώ να αλλάξω ημερομηνίες στο ταξίδι κ να χρησιμοποιήσω τα κουπονια αν υπάρχει διαθεσιμότητα στις νέες πτήσεις.

Αν ακυρώσω την κράτηση, τα κουπόνια χάνονται και δεν μου επιστρέφονται.
 
"....κατόπιν αναβάθμισης θέσης: 1) Eίναι εφικτή μόνο η αλλαγή ημερομηνίας και ώρας της πτήσης, σύμφωνα με τους όρους του αρχικά αγορασμένου ναύλου και με επιβάρυνση 20 Ευρώ ανά εισιτήριο, αποκλειστικά και μόνο μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της Aegean καλώντας 801 11 20000 από σταθερό με αστική χρέωση ή στο (+30) 210 6261000 καλώντας από κινητό ή από το εξωτερικό, σε συνεχή βάση, 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα. Σε περίπτωση αλλαγής ημερομηνίας ή ώρας της πτήσης, εφόσον δεν υπάρχει διαθεσιμότητα θέσης προς αναβάθμιση, το κουπόνι δεν επιστρέφεται. 2) Η αλλαγή δρομολογίου δεν επιτρέπεται. 3) Σε περίπτωση μη εμφάνισης ή ακύρωσης του εισιτηρίου το κουπόνι δεν μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί. 4) Σε περίπτωση που ζητηθεί ακύρωση της αναβάθμισης θέσης και κατά συνέπεια αλλαγή του εισιτήριου, τότε η αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τους κανονισμούς του αρχικού εισιτήριο, με επιβάρυνση 20 Ευρώ και το κουπόνι δεν επιστρέφεται."

Αναλυτικά εδώ:
https://el.aegeanair.com/milesandbonus/ ... gram/gold/
 
Σχετικά με την κατασταση που έχει δημιουργηθεί με τον ιο, η εταιρεία έχει ανακοινώσει:

Όλα τα Silver και Gold μέλη των οποίων η βαθμίδα λήγει από 11 Μαρτίου έως 30 Απριλίου θα έχουν τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν τα παρακάτω για να διατηρήσουν τη βαθμίδα τους:

Να αγοράζουν περισσότερα 2.000 μίλια αναβάθμισης σε σχέση με το επιτρεπόμενο όριο κάθε βαθμίδας. Άρα, κάθε Silver μέλος θα μπορεί να αγοράσει έως 4.000 μίλια, και κάθε Gold μέλος έως 5.000 μίλια αναβάθμισης.
Να αγοράσουν μίλια αναβάθμισης με έκπτωση 25%.

Ελπίζω να ειναι προσωρινό μετρο και αν συνεχιστει η κατασταση με το 80% των πτησεων να μην λειτουργεί, η Α3 να κοιταξει λιγο το θεμα των μελών της καλύτερα. Πώς μπορεί κάποιος να μαζέψει μίλια αν δεν πετάει η εταιρεία; Προσωπικά θέλω ακόμα 700 μιλια για να διατηρήσω την βαθμίδα μου μεχρι τον Ιουλιο και νομίζω ότι θα τα βρω αν τον Μαιο ξαναρχίσουν οι πτήσεις. Αλλά εχουν ήδη ακυρωθεί πτήσεις που θα έπαιρνα καμια 30Κ μιλια. Καταλαβαίνω την ζημια στην εταιρεία αλλά ελπίζω να δώσει 1-2 μήνες παράταση για τους τακτικούς επιβάτες που δεν μπορούν να πετάξουν.
 
Έχει νέα ρύθμιση, με αυτόματη επέκταση της ημερομηνία λήξης της βαθμίδας. Για μένα είναι τώρα Μάϊο 2021 αντί Νοέμβρη 2020. Οι λεπτομέρειες περιγράφονται στην ιστοσελίδα.

https://el.aegeanair.com/aegean-announcement/
 
Και μπράβο στην Α3 που το κοίταξε ''κιμπάρικα'' και όχι με κάτι μιζεριές που είδα σε άλλα προγράμματα.
 
Top