Φίλε μπράβο και συγχαρητήρια για το θάρρος σου. Κι εγώ στα 25 μου πήρα την απόφαση να αφήσω την Ελλάδα και τη δουλειά μου και να κάνω το όνειρο μου. Άρχισα στα 27 μου την εκπαίδευση και ένιωθα ότι είμαι μεγάλος.
Τώρα πετάω jet και συνειδητοποιω ποσο ανοητες ηταν οι ανησυχιες μου τοτε περι ηληκιας. Πεταω με κοσμο που αρχισε στα 35, 38,40. Καποιος που καναμε μαζι το CPL δυο χρονια πριν ηταν 42 και τωρα πεταει το 737.
Το μόνο που θα σε συμβούλευα είναι να μην φοράς τις παροπιδες της Ελλάδας και της Aegean. Υπαρχει ενας ολοκληρος κοσμος εκει εξω. Πιο δικαιος, πιο αξιοκρατικος και με καλυτερες αμοιβες.
Ναι είμαστε Έλληνες και είναι ο εθνικός μας αερομεταφορέας πλέον. Ξέροντας πολύ κόσμο που πέρασε από το assessment της Αιγαιου, ειναι δυσαναλογα απαιτητικο με την ποιοτητα του συμβολαιου και τις συνθηκες εργασιας μετεπειτα.
Μπορώ να σε βοηθήσω συγκεκριμένα σε ότι απορία έχεις σχετικά με τη θεωρία του ΑΤPL και το job market.
Φιλικά.
Τώρα πετάω jet και συνειδητοποιω ποσο ανοητες ηταν οι ανησυχιες μου τοτε περι ηληκιας. Πεταω με κοσμο που αρχισε στα 35, 38,40. Καποιος που καναμε μαζι το CPL δυο χρονια πριν ηταν 42 και τωρα πεταει το 737.
Το μόνο που θα σε συμβούλευα είναι να μην φοράς τις παροπιδες της Ελλάδας και της Aegean. Υπαρχει ενας ολοκληρος κοσμος εκει εξω. Πιο δικαιος, πιο αξιοκρατικος και με καλυτερες αμοιβες.
Ναι είμαστε Έλληνες και είναι ο εθνικός μας αερομεταφορέας πλέον. Ξέροντας πολύ κόσμο που πέρασε από το assessment της Αιγαιου, ειναι δυσαναλογα απαιτητικο με την ποιοτητα του συμβολαιου και τις συνθηκες εργασιας μετεπειτα.
Μπορώ να σε βοηθήσω συγκεκριμένα σε ότι απορία έχεις σχετικά με τη θεωρία του ΑΤPL και το job market.
Φιλικά.