Νέος πιλότος στα 34

Φίλε μπράβο και συγχαρητήρια για το θάρρος σου. Κι εγώ στα 25 μου πήρα την απόφαση να αφήσω την Ελλάδα και τη δουλειά μου και να κάνω το όνειρο μου. Άρχισα στα 27 μου την εκπαίδευση και ένιωθα ότι είμαι μεγάλος.

Τώρα πετάω jet και συνειδητοποιω ποσο ανοητες ηταν οι ανησυχιες μου τοτε περι ηληκιας. Πεταω με κοσμο που αρχισε στα 35, 38,40. Καποιος που καναμε μαζι το CPL δυο χρονια πριν ηταν 42 και τωρα πεταει το 737.

Το μόνο που θα σε συμβούλευα είναι να μην φοράς τις παροπιδες της Ελλάδας και της Aegean. Υπαρχει ενας ολοκληρος κοσμος εκει εξω. Πιο δικαιος, πιο αξιοκρατικος και με καλυτερες αμοιβες.

Ναι είμαστε Έλληνες και είναι ο εθνικός μας αερομεταφορέας πλέον. Ξέροντας πολύ κόσμο που πέρασε από το assessment της Αιγαιου, ειναι δυσαναλογα απαιτητικο με την ποιοτητα του συμβολαιου και τις συνθηκες εργασιας μετεπειτα.

Μπορώ να σε βοηθήσω συγκεκριμένα σε ότι απορία έχεις σχετικά με τη θεωρία του ΑΤPL και το job market.

Φιλικά.
 
Σε ευχαριστώ φίλε, μου δίνεις θάρρος και δύναμη να συνεχίσω... :great:

Προς το παρόν ψάχνω μήπως μου κάτσει καμιά υποτροφία, έχω δηλώσει ήδη στην Wizz και τώρα δηλώνω και στην Lufthansa, βέβαια φαντάζομαι θα είναι ιδιαίτερα απαιτητικό για να σε δεχτούν αλλά δεν έχω κάτι να χάσω, αν δεν μου κάτσει κάτι τέτοιο θα ξεκινήσω εκπαίδευση αρχές Απρίλη υπολογίζω.

Προς το παρόν λέω να εξασκηθώ λίγο στο compass test, γιατί θεωρώ πως έχω πιθανότητες να με φωνάξουν έστω για αξιολόγηση στις εγκαταστάσεις τους... σκέφτομαι να αγοράσω συνδρομή στο skytest.com, αξίζει?? ξέρετε μήπως κάνενα καλύτερο :7:
 
Καλημέρα!
Ψάχνοντας παλιότερα για έναν φίλο είχα βρει αυτό:
pilotaptitudetest.com


Μου φάνηκε αρκετά προσεγμένο και πλήρες.
Δεν ξέρω να σου πω σε τι διαφέρει από το sky test όμως.
 
Θα σε συμβούλευα πριν ξεκινήσεις οτιδήποτε να βεβαιωθείς πως θα μπορέσεις να δανειοδοτήσεις τις σπουδές σου. Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, δεν θεωρώ πως αυτό το διάστημα θα μπορέσεις να πάρεις δάνειο 40-50χιλ. για τέτοιο σκοπό, εκτός να υπάρχει περιουσία για υποθήκη.
Φιλικά
 
Τα έχω υπολογίσει όλα, το δάνειο αν χρειαστεί θα παρθεί στο τελικό στάδιο για το CPL οπότε θα είναι της τάξης των 20.000-25.000 :great:

Εκεί θα γίνει πραγματικά εξωνυχιστικό ψάξιμο στις σχολές μήπως και κάτσει καμία συμφωνία με σχολή να δουλέψω ένα διάστημα ως instructor και να μου κρατάνε ένα μέρος της εκπαίδευσης απ'τον μισθό. Όχι όμως 5 χρόνια όπως η Εγνατία, σε καμία περίπτωση, προτιμώ να πάρω δάνειο...
 
Αγαπητέ φίλε και πάλι θαυμάζω πολύ την αποφασιστικότητα σου και μπράβο για το σθένος και την επιμονή σου. Θα τα καταφέρεις σίγουρα στο τέλος.

Το μόνο που θέλω να σου πω επειδή έχεις αναφέρει το να γίνεις instructor. Για να γινεις EASA instructor χρειαζεσαι να εχεις ηδη CPL και IR, πανω απο ενα ορισμενο αριθμο ωρων ΣΥΝ instructor's rating το οποιο ειναι ενα ολοκληρο κεφαλαιο απο μονο του -με κοστος που δε ειναι και πολυ ευκαταφρονητο.

Όποτε σαν τρόπος funding της εκπαιδευσης ισως δεν ειναι ο ιδανικος. Συνηθως ειναι η λυση για hour building η short term employment και οχι funding.

Πάντα με την επιφύλαξη της γνώμης μου.

Φιλικά.
 
Ναι ίσως παρασύρθηκα από την υποτροφία της Εγνατία που σου χρηματοδοτεί όλη την εκπαίδευση και την αποπληρώνεις μετά σε 5 χρόνια.

Λογικά το μόνο που ίσως μπορείς να πετύχεις είναι συμφωνία για το κόστος της εκπαίδευσης σαν FI αφού έχεις ήδη τελειώσει το CPL...

Απλά επειδή με modular ATPL και 200 ώρες που θα έχω περίπου δεν νομίζω ότι έχω πολλές πιθανότητες να προσληφθώ από αεροπορική μάλλον θα πρέπει να κοιτάξω το κομμάτι του instructor για να βάλω κάποιες ώρες και να αυξήσω τις πιθανότητες μου για μια μελλοντική πρόσληψη. Όχι ότι με χαλάει βέβαια κάθε άλλο, μου ακούγεται πολύ ενδιαφέρον :banana:
 
Καλησπέρα και από εμένα, είμαι ο Κωνσταντίνος.
Πρώτο post εδώ, σας διαβάζω καιρό αλλά είδα θέμα που με ενδιαφέρει άμεσα και είπα να γράψω.

Επειδή και εγώ το σκέφτομαι σοβαρά να ξεκίνησω σε κάποια σχολή (αν και μικρότερος κατά μια δεκαετία από τον OP), όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί να δώσει είτε κάποιος μαθητής, είτε πιλότος είτε απλά γνώστης του αντικειμένου και της δουλειάς, θα το εκτιμούσα και εγώ.

Για το δάνειο, καλό θα ήταν να μιλήσεις από τώρα με τράπεζα να έχεις μια εικόνα για να ξέρεις πως θα κινηθείς. Να έχεις και ένα Plan B.
Ενημερωτικά εγώ που μίλησα με μια σχολή για χρηματοδότηση Integrated, μου είπαν ότι η τράπεζα γενικά θέλει να δει ότι έχεις και εσύ "χαρτί" στο χέρι, πέρα από το τι λέει η φορλογική σου. Δηλαδή μια πληρωμή του 25%-30% του ποσού από εμένα αλλιώς δάνειο γιοκ. Ωστόσο και οι 3 σχολές που μίλησα μου είπαν ότι έχουν δωθεί δάνεια για την εκπάιδευση, άρα εφικτό. Προσωπικά δεν θα ακολουθήσω τελικά την οδό του δανείου γιατί βρέθηκε άλλη λύση, οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω παραπάνω.

Να κάνεις πτήση εθισμού χθες, αξίζει και με το παραπάνω. Εγώ που την έκανα και ήταν και η πρώτη μου εμπειρία γενικά με αεορπλάνο, έπαθα αυτό που λέει το όνομα, εθισμό! Αυτό που λένε ότι τη στιγμή που θα πιάσεις το yoke του Cessna ξέρεις αν είναι για έσενα αυτή η δουλειά, το βίωσα 100% γιατί από τότε δεν σκέφτομαι κάτι άλλο και κάνω τα πάντα για να το πετύχω.

Υ.Γ. : Εγώ ήμουν και τυχερός υποθέτω γιατί έκανα και το rotate(πάντα με τον εκπαιδευτή παρέα εννοείται) στην πρώτη μου ever απογείωση, γίνεται να μην εθιστείς; Ξέρω, θα διαβάζουν πιλότοι jet τώρα και θα γελάνε :D .

Όπως και να έχει καλή επιτυχία σε ό,τι και να κάνεις Topografos, κράτα μας ενήμερους!
 
Topografos":2zs6bwl9 said:
Σε ευχαριστώ φίλε, μου δίνεις θάρρος και δύναμη να συνεχίσω... :great:

Προς το παρόν ψάχνω μήπως μου κάτσει καμιά υποτροφία, έχω δηλώσει ήδη στην Wizz και τώρα δηλώνω και στην Lufthansa, βέβαια φαντάζομαι θα είναι ιδιαίτερα απαιτητικό για να σε δεχτούν αλλά δεν έχω κάτι να χάσω, αν δεν μου κάτσει κάτι τέτοιο θα ξεκινήσω εκπαίδευση αρχές Απρίλη υπολογίζω.

Προς το παρόν λέω να εξασκηθώ λίγο στο compass test, γιατί θεωρώ πως έχω πιθανότητες να με φωνάξουν έστω για αξιολόγηση στις εγκαταστάσεις τους... σκέφτομαι να αγοράσω συνδρομή στο skytest.com, αξίζει?? ξέρετε μήπως κάνενα καλύτερο :7:

Skytest for middle east screenings με focus στα:

- Attention: Autopilot and Signals Processing
- Memory: Flight Data Read Back
- Orientation: Bearing Determination Test
- Psycho-motorics: Basic and Extended Coordination Test
- Psycho-motorics: Tracking Accuracy Test
- Maths Word Problems
- Technical Comprehension

Αυτα θα σε προετοιμάσουν για το COMPASS
 
Σε ευχαριστώ φίλε και εγώ εκεί προσανατολιζόμουν...

Απότι είδα σε κάτι βίντεο στο youtube από έναν τύπο που έκανε παρουσίαση διαφόρων Τεστ του skytest, δεν φαίνονται ιδιαίτερα δύσκολα για κάποιον με τεχνολογικό background. Παρόλα αυτά για να μου φύγει το άγχος και να είμαι πιο σίγουρος ότι το έχω, θα το αγοράσω και θα τα περάσω όλα μια γύρα.

Κάτι άλλο που θα ήθελα να μου πει αν γνωρίζει κάποιος είναι τι γίνεται με τη διαδικασία του ATPL Theory.

Δηλαδή τι χρειάζεται για να πάω να δώσω στην ΥΠΑ?
1) Πρέπει να πάω μέσω κάποιας σχολής ή μπορώ και μόνος μου?
2) Τι πρέπει να έχω για να ξεκινήσω να δίνω? Χρειάζεται να έχω περάσει το PPL?
3) Οι εξετάσεις για το PPL μοιάζουν με αυτές του ATPL? Είναι πολύ πιο εύκολες?

Τα ρωτάω όλα αυτά μήπως και ξεκίναγα από τώρα την προετοιμασία για το ATPL αφού βέβαια κάνω πρώτα την πτήση εθισμού και πάρω το MED CLASS 1. Το μόνο που περιμένω και δεν έχω ξεκινήσει ακόμα είναι την απάντηση της WIZZ και της LUFTHANSA μήπως και γκρεμιστεί κάνας φούρνος και με καλέσουν για αξιολόγηση :mrgreen: :mrgreen:

Γενικά είμαι πολύ motivated να έχω ξεμπερδέψει με PPL BuildUP και ATPL Theory το πολύ σε 1 χρόνο. Πολλοί μου λένε ότι είναι αδύνατον με παράλληλη δουλειά αλλά εγώ θα το παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις.:idea: :idea:
 
Top