Ατυχήματα - συμβάντα της Turkish Airlines

  • Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν ήταν τεχνικό το πρόβλημα απ οτι φαίνεται, ήταν θέμα συνθηκών και χειριστικό:

LTFM 270950Z 22030G40KT 9999 FEW040 BKN180 18/07 Q1004 NOSIG=
LTFM 270920Z 21034G44KT 9999 FEW040 BKN180 18/07 Q1004 NOSIG=

μαρτυρία επιβάτη απ το av herald:
Was on the flight, seated in row 4.
Bumpy landing: initial touchdown with the front wheel, then one bump into the air. Upon the second touch down of the front wheel, a loud bang was followed by an abrupt steer to either side of the center line
 
Για να μην ξεχνιόμαστε:

https://avherald.com/h?article=4e488b78&opt=0

Το αεροσκάφος έμεινε τουλάχιστον 4 μέρες καθηλωμένο στο αεροδρόμιο με ζημιά στους τροχούς και τα φλαπς, ενώ η αρμόδια γερμανική αρχή ανέφερε ότι η ΤΗΥ δεν της ανέφερε το συμβάν ακόμη.

Σκεφτείτε πόσα συμβάντα αποσιωπούνται στην Τουρκία.... :shock:
 
Αυτό μας είχε ξεφύγει:

Στο τσακ τον πρόλαβαν να μην απογειωθεί από τον τροχόδρομο...
 
Και εκεί που έλεγα ..τι γίνεται με την εταιρεία αυτή....μας άφησε καιρό χωρίς μήνυμα στο δικό της θέμα...χαχαχαχα...Μη δουν και οι πιλότοι τους άδειο taxiway....αμέσως να απογειωθούν από εκεί....χαχαχα
 
Last edited:
Αυτό μας είχε ξεφύγει:
Συμβάντα αυτής της σοβαρότητας με τον συγκεκριμένο αερομεταφορέα ανήκουν στην κανονικότητα και δεν αποτελούν ειδήσεις. Ακόμα και οι εθνικές αρχές αεροναυτιλία των διαφόρων χωρών αποφεύγουν να τα καταγράψουν για εξοικονόμηση γραφικής ύλης.
 


Άντε και είχα τόση ώρα να βρω το θέμα αυτό με τα συμβάντα των Τουρκικών αερογραμμών
 
Α τέλεια βλέπω κατεβαίνουν όλοι με τις αποσκευές τους!
 
Πόσο hard ήταν η προσγείωση που έσκασαν όλα τα λάστιχα.....
 
Ήταν σαμποτάζ σκοτεινών κέντρων εξουσίας, που ήθελαν να αμαυρώσουν το εκπληκτικό ιστορικό ασφαλείας τους και το πόρισμα (αν ποτέ βγει) θα βγάλει τους πιλότους «ήρωες που απέτρεψαν μια τραγωδία».
 
Αυτή τη στιγμή η TK60 από IST προς KUL B777 TC-LJA εκπέμπει στο transponder "7700" (emergency) λίγο πριν την προσγείωση στην Μαλαισία.
 
Top