Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Η απαγόρευση είναι εκτός ελέγχου των αεροπορικών εταιρειών, οπότε δεν έχουν καμία υποχρέωση πέρα από την επιστροφή χρημάτων στους επιβάτες.
 
Αυτό έγραψα, πως η απαγόρευση εντάσσεται στις "ιδιαίτερες συνθήκες"/ "extraordinary circumstances" (συγνώμη αν δεν έγινε σαφές από το κείμενό μου). Όμως η μείωση πτήσεων λόγω μειωμένης ζήτησης δεν εντάσσεται σε αυτές τις περιπτώσεις.
 
Τώρα που η ΥΠΑ απαγόρευσε τις πτήσεις προς την Ιταλία, οι αεροπορικές επιστρέφουν (αν κατάλαβα καλά) τα χρήματα των εισιτηρίων. Για τις αεροπορικές γνωρίζει κανείς αν προβλέπεται κάποιου είδους αποζημίωση (πέρα από τα όποια έκτακτα μέτρα/βοήθεια που μπορεί να αποφασιστούν).
 
Αεροπορικές αναγκάζονται να πετάνε άδεια ή μισοάδεια αεροπλάνα σε slot restricted αεροδρόμια για να μην χάσουν τις χρονοθυρίδες (slot) που κατέχουν. Οι κανονισμοί της ΕΕ αναφέρουν ότι αν η χρήση μιας χρονοθυρίδας πέσει κάτω από το 80%, τότε κινδυνεύουν να χάσουν το slot.

Πολλές ευρωπαϊκές χώρες έχουν ζητήσει την προσωρινή αναστολή του κανονισμού, μέχρι και το τέλος του Ιουνίου.
 
thanosp":2vsbt57z said:
Αεροπορικές αναγκάζονται να πετάνε άδεια ή μισοάδεια αεροπλάνα σε slot restricted αεροδρόμια για να μην χάσουν τις χρονοθυρίδες (slot) που κατέχουν. Οι κανονισμοί της ΕΕ αναφέρουν ότι αν η χρήση μιας χρονοθυρίδας πέσει κάτω από το 80%, τότε κινδυνεύουν να χάσουν το slot.

Πολλές ευρωπαϊκές χώρες έχουν ζητήσει την προσωρινή αναστολή του κανονισμού, μέχρι και το τέλος του Ιουνίου.

Διά στόματος Ούρσουλα (προέδρου της Κομισιόν), ο κανόνας του 80/20 φαίνεται πως θα πάψει να ισχύει για την επερχόμενη σεζόν. Δείτε εδώ
 
εκπληττομαι που μεχρι στιγμής δεν εχω ακουσει περικοπες από την ΕΚ η οποια με τοση χωρητικοτητα σε ενα στολο μονο από 777 κ Α380,απορώ πως τα βγαζει πέρα
 
Στην Αθήνα πάντως η βραδινη της Emirates που ξεκινούσε 29/3 έχει ακυρωθεί μέχρι αρχές Ιουνίου.
 
Καλημέρα.
Πετούσα την τρίτη από Πράγα Αθήνα Και συνεχεια για Χανιά. Στην Πράγα και οι 2 πτήσεις θα τις έλεγα μισογεματες στην καλύτερη. Ίσως η επιστροφή λίγο καλύτερα, αλλά το κλίμα οκ, ηρεμία στην καμπίνα, κάποιοι μασκοφοροι.

Στην πτήση Αθήνα Χανια...μαρτύριο. φωνές, μάσκες, παράνοια. Γυναίκα έκανε συστάσεις στην αεροσυνοδό να αναφέρουν από τα μεγάφωνα, όσοι βήχουν να κρατάνε το χέρι μπροστά τους, στο οποίο η αεροσυνοδός απάντησε ότι δεν μπορούμε να μεταφέρουμε προσωπικές απόψεις από τα μεγάφωνα, με τη γυναίκα να επιμένει.

Άκουγες ένα βήχα στο βάθος και όλοι γύριζαν να δουν ποιος πρέπει να λιθοβοληθει. Παιδι εβηξε, και ξεκίνησε το sight bullying από όλους τους γύρω. Ιταλοί μασκοφοροι χωρίς συμπτώματα, ήταν λες και ήταν σε τελευταίο στάδιο μόλυνσης για τους γύρω. Κόσμος ζητούσε 3-4 υγρά μαντηλάκια της aegean, λες και αυτά είναι αντισηπτικά και αντιμικροβιακά.

Δε λέω, προσέχουμε, πρέπει να προσέχουμε, αν φοβάσαι σε τέτοιο βαθμό, κλείνεις μια καμπίνα στο πλοίο, καθαρίζεις με απολυμαντικό σου μερικές επιφάνειες παραπάνω και μένεις στην καραντίνα σου στο πλοίο.

Εμένα αυτό που με βγάζει εκτός εαυτού ειναι η επιβίβαση με λεωφορείο ασφυκτικά γεμάτο. Τι να το κάνω το hand gel στους χώρους του ΑΙΑ όταν θα με στοιβάζουν σε ένα λεωφορείο (για όλες τις μεταδοτικές ασθενείς όχι μόνο Corona). Θεωρώ ότι αν θες να παρεις μέτρα, πρέπει να υπολογίζεις περισσότερες διαδρομές λεωφορείου, και αν αρχίζει το boarding 20 λεπτά νωρίτερα.
 
Top