vassilis1924":uoe93zoj said:(2) Μακάρι να ίσχυε πάντα αυτό και όλοι οι πιλότοι να «έφευγαν» όταν βλέπουν ότι περνάνε κάποιο όριο.
Το συγκεκριμένο θέμα του touchdown zone ειναι απολυτα μαυρο/ασπρο. Εννοω δεν υπαρχει περιθωριο παρεξηγησης ή εξαιρεσης για οποιοδηποτε λογο.
Ολοι θυμομαστε το 777 στο Ντουμπαι το 2016 που λογω των thermals εκανε prolonged float (δεν "καθόταν"- στα ελληνικα ) με αποτελεσμα να φαινεται οτι θα βγει εκτος touchdown zone, - το 777 εχει και long landing warning system, με αποτελεσμα να επιχειρηθει balked landing πατωντας το TOGA κουμπι κτλ, ας μην μακρυγορω πιστευω το θυμομαστε ολοι.
Οι περισσότερες εταιρείες έχουν Flight Data Monitoring (FDM), οποτε καθε φορα που ξεπερνιεται ενα parameter, (οπως πχ landing εκτος touchdown zone) αμεσως ειδοποιειται αυτοματα η εταιρεια και οι ειδικοι που ασχολουνται. Και κατι τέτοιο σίγουρα θα κανει το τηλεφωνο του κυβερνητη να χτυπησει μεσα σε 24 ωρες απο το συμβαν. Γι αυτο οπως ειπε και ο συναδελφος παραπάνω, πιστευω να την θελει του δουλεια του ο της Etihad, αλλιως δε θα συνεχιζε.
Τώρα με την Pegasus, κανεις δεν ξερει ακομα τι εγινε ακριβως.