Τηλεφωνικό κέντρο aegean

Λογικό είναι να γίνεται χαμός.
Πάρε πολύ νωρίς ή πολύ αργα.
Εγώ χθες τους πήραν στις 7 το πρωι για να αλλάξω μια κράτηση.
 
κατά τις 2 το πρωί ¨επιασα¨ γραμμή αλλα με σύνδεσε με την κασέτα και κάθε φορα έλεγε ότι θα σας συνδέσω με εκπρόσωπο μας συντομα,, αλλα στα 10 λεπτά αναμονής μου έκοβε την γραμμή. 3-4 φορές το ίδιο έγινε. Απο την στιγμή που όλοι παίρνουν τηλ για rebooking γιατί δεν δίνουν την δυνατότητα ονλινε;
 
Οι αυτόματες αλλαγές των κρατήσεων γίνονται μέσω του λογισμικού ATC (Amadeus Ticket Changer), το οποίο αντλεί πληροφορίες από ένα συγκεκριμένο αρχείο του κάθε δημοσιευμένου ναύλου, γνωστό σαν Category 31 VC. Για να μπορέσει να γίνει αυτό, θα πρέπει η Aegean να δημοσιεύσει νέους ναύλους, με τις συγκεκριμένες εξαιρέσεις στο συγκεκριμένο αρχείο, ώστε να μπορεί ο changer να τις εφαρμόσει για τις αλλαγές, διαφορετικά, θα υπολογίζει την αλλαγή προσθέτοντας τα ακυρωτικά τέλη. Δεν ξέρω κατά πόσον μπορούν να το κάνουν σύντομα και μάλιστα για αναδρομικές εκδόσεις. Στην AF που το δοκίμασα, μου έδειχνε κάτι παράλογες χρεώσεις.

Συνεπώς, η αλλαγή «με το χέρι» φαίνεται πως είναι μονόδρομος. Καλή δύναμη στους ήρωες και τις ηρωίδες των call centres.
 
Ας τα πάρουμε λίγο τα πράγματα με τη σειρά, γιατί διαβάζω παραλογισμούς.
1. Το τηλεφωνικό κέντρο είναι για κρατήσεις. Για ότι παράπονο, στείλτε ε-μειλ.
2. σκεφτείτε ο κάθε ένας που θέλει να πει το παράπονό του, πόση ώρα θα μιλάει με έναν υπάλληλο της εταιρείας.
3. Λόγω της κατάστασης, είναι λογικό να γίνετε ο τρελός χαμός στο τηλ. κεντρο. Όπως είπε κάποιος , πολύ νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ.
4. Κάποιος έγραψε για καταγγελία, ας σοβαρευτούμε κα λίγο. Να διαβάζουμε και λίγο την ανακοίνωση και αν πιστεύουμε ότι υπάρχει λάθος, επικοινωνούμε με την εταιρεία. Οι αμέσως καταγγελίες είναι λίγο για γέλια .
5. Δεν είναι εύκολο να γίνει ονλαιν η αλλαγή εισιτηρίου σύμφωνα με την ανακοίνωση. Θα πρέπει να αλλαξουν τα rules στην atpco, επειδή υπάρχουν πολλά restrictions and exemptions, δεν αρκεί μόνο ένα footnote στα sales/ticketing restrictions. Με λιγα λόγια υπαρχουν πολλά ναι μεν αλλα, αν όχι έτσι τότε αλλιώς. Κατά τη γνώμη μου καλά έκαναν και το πήγαν μέσω τηλ κεντρου για involuntary/voluntary re-issue.

Σε γενικές γραμμές παιδιά, ΄λίγο ηρεμία και υπομονή. Αυτό το θέμα θα μας πάει μέχρι Ιούνιο και θα πρέπει να δείξουμε την υπομονή μας. Καμιά φορά λυπάμαι να διαβάζω παραλογισμούς στο φόρουμ από άτομα που αγαπάνε την αεροπορία.
 
fotis":mu43hc32 said:
Προσπάθησα, αλλά το τηλέφωνο που δίνει το site το αεροδρομίου του Μονάχου (μάλλον) δεν ισχύει.
http://www.munich-airport.de/en/consume ... /index.jsp

αυτό είναι το τηλέφωνο στο εκδοτήριο το οποίο είναι ανοιχτό μόνο κατά τη διάρκεια του τσεκ-ιν. Δεν είναι για κρατήσεις κ.ο.κ Κρατήσεις πληροφορίες στο τηλ κεντρο της Α3. Υπάρχει και ένα που βρίσκεται στη Φρανκφούρτη, ή τουλάχιστον υπήρχε, δε ξερω τωρα, το οποίο λειτουργούσε Δευ-Παρ 09.00-17.00 και τις υπόλοιπες ώρες γυρνούσε η γραμμη στην Αθήνα στα κεντρικά.
 
Εγώ προσπαθούσα 3 ημέρες να επικοινωνήσω με το τηλεφωνικό κέντρο και στα δύο νούμερα και δεν μπορούσα να βγάλω γραμμή. Σήμερα τη νύχτα, κατά τις 04.30 προσπάθησα πάλι, έβγαλα γραμμή, συνδέθηκα με το αυτόματο, αλλά μετά από αναμονή σχεδόν 10' η γραμμή κόπηκε. Έτσι δεν μπόρεσα να αλλάξω την πτήση μου και θα ταξιδέψω κανονικά για Θεσσαλονίκη σήμερα.
 
Σήμερα κατά τις 06:00 το πρωΐ επικοινώνησα με το ΤΚ χωρίς μεγάλη καθυστέρηση και άλλαξα μια πτήση.
 
Πριν ένα 5λεπτο κάλεσα στο τηλ.κέντρο, με εκτιμώμενη αναμονή 7 λεπτά κατάφερα και μίλησα με αναμονη 10λεπτη.
 
Δυστυχώς δεν μπόρεσα ποτε να μιλήσω με το call center της Αιγαίου, η πτήση μου ήταν χτες το βράδυ και την έχασα. Δεν πειράζει όμως, προέχει η υγεια μας, και των συμπολιτών μας, από το να κάνουμε ταξίδι αναψυχής για το ΣΚ.

Εύχομαι να περάσει γρήγορα όλη αυτή η αναστάτωση με τον ιο και να επιστρέψουμε στην καθημερινότητα μας.

Καλή υπομονή σε όσους προσπαθούν να πιάσουν γραμμή, και σε όσα παιδιά είναι στην άλλη ακρη της γραμμής και προσπαθούν να εξυπηρετήσουν το κοσμο.
 
Όσοι από εσάς θέλετε να αλλάξετε τα εισιτήριά σας, η Αιγαίου ανακοίνωσε πως από αυτή τη στιγμή, δικαιούστε απεριόριστες αλλαγές, χωρίς rebooking fees- (μόνο διαφορά ναύλου) μέχρι και 30 Απριλίου.

Επίσης, η Αιγαίου τροποποίησε τους δημοσιευμένους ναύλους της, ώστε να είναι εφικτή η αυτόματη αλλαγή μέσω της ιστοσελίδας, χωρίς το rebooking fee, και να μη χρειάζεται να καλείτε το τηλεφωνικό κέντρο.
 
Top