Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
6circles":1prduy8o said:
Εμένα πάλι μια χαρά μου φαίνονται τα αποτελέσματα της Αιγαίου. Αν φυσικά ξέρεις κάτι παραπάνω για το «μπαλόνι που θα σκάσει» , σε παρακαλώ να το μοιραστείς μαζί μας. :)

Μερικές φορές ο σαρκασμός δε φαίνεται εύκολα απο τα γραπτά ;)
sv1xv":1prduy8o said:
6circles":1prduy8o said:
1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
Σε ποιό κοινό θα απευθύνονται? Σήμερα στα short hawl δεν μπορούν να ανταγωνιστούν ούε την RyanAir. Με τα αεροπλάνα, την οργάνωση και την κουλτούρα υπηρεσιών της Aegean, το προϊόν "medium haul" θα είναι για τα μπάζα.

Θεωρητικά στο κοινό που απευθύνεται και στα short-haul, είτε σε όσους δεν έχουν εναλλακτική (νησιά, δρομολόγια εξωτερικού χωρίς αντίπαλο κλπ) είτε σε όσους θέλουν να πετάνε με την Αιγαίου για να νιώθουν καλύτερα που πετάνε με ελληνική εταιρία και όχι με γερμανικη/γαλλική/βρετανική etc.

Δε νομίζω πάντως πως υπάρχει ψωμί για μακρινά, οι προορισμοί είναι πολύ περιορισμένοι και καλύπτονται σε αρκετά καλό βαθμό απο τις υπάρχουσες εταιρίες που έχουν τη δυνατότητα να τα εκτελούν seasonal. Αν σε όλα αυτά βάλουμε και την ασθμαίνουσα επιχειρηματική ζωή της Ελλάδας (Αθήνας βασικα), νομίζω πως δένει το γλυκό. Πρόσφατα διάβαζα πως η Apple αγοράζει ένα μεγάλο αριθμό θέσεων κάθε μέρα στο Σαν Φρανσισκο-Σαγκάη και το Σαν Φρανσισκο-Λονδινο για τα στελέχη της με τη United. Η LH πέταγε στη Β. Καρολάινα απο το Μόναχο που πήγαιναν τα στελέχη της BMW που έχει φάμπρικα εκεί. Εμείς να στείλουμε Baristas στη ΝΥ για εκπαίδευση; Εκεί είναι τα λεφτά κι οχι στους ομογενείς που πετάνε μια φορά το χρόνο για διακοπές στο Ελλάδα απο το Αμέρικα.

Η Aegean φαίνεται να ικανοποιείται με αυτό το μοντέλο του περιφερειακού carrier που εκμεταλλεύεται τον εισερχόμενο τουρισμό και μπορεί να λειτουργεί με κερδοφορία. Ίσως γνωρίζουν λίγο καλύτερα απο εμάς μέχρι που φτάνουν τα πόδια τους.
 
6circles":1j19gz96 said:
Για μένα δεν τελειώνει / τελείωσε η Αιγαίου, αλλά μάλλον τελειώνουν οι δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης με το μοντέλο «πτήσεις μέχρι τέσσερις ώρες».

Επιλογές της, για μένα θα μπορούσε να είναι οι εξής:

1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
2. Να αρχίσει ( που άρχισε δηλαδή ) να δραστηριοποιείται σε μη-αεροπορικές δραστηριότητες.
3. Μια αμυδρή τρίτη επιλογή είναι να ανοίξει βάσεις σιγά σιγά στην Ευρώπη και να ξεκινήσει point to point σε διαδρομές φιλέτα. Θα άμβλυνε κάπως, μεταξύ άλλων, το πρόβλημα της εποχικότητας στην εκμετάλλευση του στόλου, θα ενίσχυε τον τζίρο της, ώστε ακόμη και περιθώρια κέρδους της τάξης του 7-10% να μεταφράζονταν σε μεγαλύτερη κερδοφορία.
Μην ξεχνάμε την επιλογή 4: να μην κάνει την περαιτέρω μεγέθυνση αυτοσκοπό για το άμεσο μέλλον.
Δηλαδή να κάτσει στα αυγά της, να μειώσει τον δανεισμό της, να επιστρέψει κεφάλαια στους μετόχους της και να περιμένει αναστροφή του κλίματος πριν κάνει επόμενες κινήσεις.
 
Σχεδόν 15 εκατομμύρια επιβάτες μετέφερε η Aegean to 2019.
Αύξηση 7% στη συνολική επιβατική κίνηση για το 2019
Μεγάλη η συνεισφορά του δικτύου εξωτερικού όπου σημειώθηκε αύξηση ύψους 11% σε σχέση με το 2018.

Αναλυτικά εδώ: https://el.about.aegeanair.com/medi...9.1415829547.1579180390-1827721520.1578479504
 
Aegean Airlines: Αύξηση 16% στα καθαρά κέρδη το 2019

Με αυξημένα κέρδη και έσοδα έκλεισε το 2019 για την Aegean Airlines, η οποία είδε την επιβατική της κίνηση να αυξάνεται κατά 7%.

Αναλυτικότερα, τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 78,5 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 16%.

Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση 10% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε 1,308 δισ. ευρώ.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων ανήλθαν σε €269,4 εκ., ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα, ισοδύναμα και λοιπές χρηματοοικονομικές επενδύσεις διαμορφώθηκαν σε €516,9 εκ.
Φαίνεται πως θα ειναι τα τελευταία καλά αποτελέσματα για πολύ καιρό.
Ο Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε πως: «Ζούμε μια πρωτόγνωρη κρίση», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean Airlines.
«Ο αεροπορικός κλάδος θα αντιμετωπίσει εξαιρετικά σοβαρές προκλήσεις σε μία πρωτόγνωρη κρίση, λόγω του COVID-19.
Έχουμε στέρεες βάσεις και έχουμε αποδείξει την προσαρμοστικότητα και την αντοχή της εταιρείας σε κρίσεις.
Σε αυτή τη συγκυρία, οι αποφάσεις και οι πολιτικές των αρχών σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο που είναι απαραίτητες για να μετριάσουν τις επιπτώσεις της κρίσης, θα είναι κρίσιμες»

Πηγές: https://www.capital.gr/epixeiriseis/3438116/aegean-airlines-auxisi-16-sta-kathara-kerdi-to-2019
Και:
https://www.metaforespress.gr/aeroporika/ζούμε-μια-πρωτόγνωρη-κρίση-σχολίασ/
 
Δεν κατάλαβα τι εννοεί ο κος ΔΣ της εταιρείας με την φράση
"Σε αυτή τη συγκυρία, οι αποφάσεις και οι πολιτικές των αρχών σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο που είναι απαραίτητες για να μετριάσουν τις επιπτώσεις της κρίσης, θα είναι κρίσιμες», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean Airlines Δημήτρης Γερογιάννης, κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του 2019".
Μήπως εννοεί ότι έχει υποχρέωση το Κράτος να χρηματοδοτήσει μια Ιδιωτική εταιρεία? Τόσα χρόνια κατηγορούσαμε τις Κυβερνήσεις που χρηματοδοτούσαν την Κρατική !!! ΟΑ. Τις υπόλοιπες Ελληνικές Εταιρείες και όχι μόνο τις Αεροπορικές ποιος θα τις χρηματοδοτήσει?
Πάλι ο Ελληνικός λαός?
 
Μπερδεύεις το επιδοτώ μια μονίμως ζημιογόνα εταιρεία επειδή οι εργαζόμενοι σε αυτήν είναι κομματικά βύσματα και αρα παιδιά ενός ανώτερου Θεού με το βοηθάω μια φορά μια υγιή εταιρεία η οποία επηρεάζεται καίρια από ένα ξαφνικό γεγονός πέρα απο τον έλεγχο της.
Δηλαδή φροντίζω να μην κλείσει οχι λόγω κακής διαχείρισης που έκανε η ίδια ή λάθος επιχειρηματικού μοντέλου που ακολούθησε αλλά λόγω ανωτέρας βίας. Και αυτό (θα) το κάνουν κατά τα φαινόμενα όλα τα κράτη προκειμένου να μην έχει η γενικότερη οικονομία ακόμα μεγαλύτερη ύφεση.
 
Δυστυχως τα κρατη εχουν πολυ πιο σοβαρα πραγματα να επιδοτήσουν. Εδω μιλαμε για ολοκληρες οικονομιες με εταιριες σε καθε χωρα που πραγματικα παιζουν μεγαλο ρολο στην οικονομια καθε χωρας. Οι αεροπορικες εταιριες πλεον ειναι αναλωσιμες με το να ερχονται και να φευγουν. Δεν περιμενω επιδοτησεις της τάξεως των 2-3 εκατομμυριων την μερα.
 
Προφανώς τα κράτη, ακόμα και τα "φιλελεύθερα" τύπου UK-Ολλανδίας, προτίθενται να στηρίξουν επιχειρήσεις που πλήττονται. Η στήριξη δε σημαίνει ούτε εθνικόποιηση ούτε δωράκια απο τον κρατικό κουβά. Μπορεί να είναι μείωση φορου, πάγωμα κάποιων υποχρεώσεων προς το Δημόσιο κ.ο.κ.

Το κράτος δε πρέπει ούτε να κάνει τον επιχειρηματία (κάτι που αποδεδειγμένα δε μπορεί να κάνει) ούτε όμως να είναι εχθρικό προς τις ιδιωτικές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα σε μια τόσο δύσκολη περίοδο για την οικονομία. Στο κάτω κάτω, ακόμα και να τραβήξει αυτή η κατάσταση για μήνες και να βρεθεί στο χείλος του γκρεμού η Aegean, και καθαρά συμφεροντολογικά να το δει η κυβέρνηση, το κράτος πρέπει να τη σώσει...
 
Νομιζω ξεφυγατε απο το θεμα.

Εγινε σημερα η ενημερωση για τα αποτελεσματα του 2019 και εκτενης αναφορα στην κατασταση που επικρατει αυτη τη στιγμη. Φανταζομαι αργοτερα σημερα ή αυριο καποιο απο τα οικονομικα site θα γραψει την απομαγνητοφωνηση της παρουσιασης αυτης.
 
Φίλε Καραμήτρο, "το επιδοτώ μια μονίμως ζημιογόνα εταιρεία" ούτε εγώ το δέχομαι και ειδικά για την ΟΑ, αλλά αφού ήταν Κρατική οι Πολιτικοί μας είχανε το μαχαίρι και το πεπόνι. Έκλεισε όμως και μας τελείωσε, φτιάχνοντας έτσι τα σχολεία μας και τα Νοσοκομεία μας και είμαστε χαρούμενοι!!!!!. Το δικό μου μαγαζί όμως ποιος θα το επιδοτήσει που με υποχρέωσαν να το κλείσω? Γιατί το λέω αυτό? Διότι κατά την άποψή μου καθυστέρησαν να ελέγξουν τις πύλες εισόδου και τώρα είναι αργά.
Φίλε Joker, "Η στήριξη δε σημαίνει ούτε εθνικοποίηση ούτε δωράκια από τον κρατικό κουβά. Μπορεί να είναι μείωση φόρου, πάγωμα κάποιων υποχρεώσεων προς το Δημόσιο κ.ο.κ". Γιατί αφού στηρίζεις κάποια εταιρεία να μην πάρεις και το αντίστοιχο μερίδιό της (εννοώ μετοχές της) εκτός αν της το δώσεις ως άτοκο δάνειο. Δηλαδή την όποια μείωση φόρου και το πάγωμα των όποιων υποχρεώσεων προς το Δημόσιο ποιος θα τα υποστεί? Πάλι ο Ελληνικός λαός. Θα γίνει πάλι όπως με την επιδότηση των Ιδιωτικών Τραπεζών με τα 200 τόσα δις που το Κράτος δεν πήρε ούτε μια μετοχή? Πάλι περαστικά μας διότι θα έρθουνε άλλα μνημόνια τώρα.
 
Top