Boeing Corporate News

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 811
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 246

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OveLix » 24 Ιαν 2020, 11:52

Πάει και το ΝΜΑ (τουλάχιστον προς το παρόν).

Ο νέος CEO έδωσε εντολή όσα σχέδια υπήρχαν ως σήμερα για το ΝΜΑ/797 (στον τομέα των 220-270 pax) να πάνε στον κάλαθο των αχρήστων και να ξεκινήσουν από την αρχή τον σχεδιασμό. Ο λόγος είναι ότι οι συνθήκες και οι ανάγκες της αγοράς έχουν αλλάξει και ότι η αρχική σύλληψη για το ΝΜΑ δεν ανταποκρίνεται πια στα νέα δεδομένα. «Θα ξεκινήσουμε από λευκό χαρτί», είπε την Τετάρτη στους δημοσιογράφους.
https://www.reuters.com/article/us-boei ... SKBN1ZL2RM

Με το κόστος της κρίσης του 737 να έχει φτάσει ή να φτάνει (σύμφωνα με το Reuters) ήδη στο επίπεδο ενός νέου προγράμματος, θεωρείται πολύ δύσκολο για τη Boeing να επανέλθει με αξιώσεις στην αγορά καθώς η ανάπτυξη του αντικαταστάτη του 737 θεωρείται δεδομένη (επίσης από λευκό χαρτί), ενώ η ανακοίνωση για το ΝΜΑ σημαίνει ότι η Boeing θα πρέπει να χρηματοδοτήσει το κόστος ανάπτυξης δύο αεροσκαφών σχεδόν ταυτόχρονα, να πληρώσει το όποιο κόστος των ΜΑΧ και να μην πουλήσει κανένα εντελώς νέο αεροσκάφος για 10 χρόνια. Ακόμα χειρότερα, θα πρέπει να στηριχτεί στις πωλήσεις των twin aisle αεροσκαφών, ενώ οι πελάτες σε όλον τον κόσμο αγοράζουν σαν τρελοί single aisle.

Υ.Γ.
Η Bank of America Merrill Lynch προβλέπει το κόστος της κρίσης του ΜΑΧ να φτάσει τα $20 δισ. Για σύγκριση, το κόστος ανάπτυξης του Α350 ήταν $12 δισ.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2100
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 261

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό flesland » 24 Ιαν 2020, 12:23

Η αγορά αντέδρασε θετικά με 3% χτες στην μετοχη της Boeing. Να δουμε πώς θα συνεχίσει.
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 811
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 246

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OveLix » 24 Ιαν 2020, 12:32

Η αγορά κοιτάει το βραχυπρόθεσμο συμφέρον της. Οι beancounters της Boeing και της Wall Street έχουν ήδη κατανοήσει και μετρήσει την κατάσταση, ενώ έχουν προβλέψει και (πιθανότατα) υπαγορεύσει τα επόμενα βήματα.

Το αντικειμενικό γεγονός είναι ότι για τα επόμενα 10 χρόνια η Boeing δεν θα έχει να προσφέρει (εννοώ να παραδώσει προϊόν) τίποτα νέο στην κατηγορία του 737/Α320, και μιλάμε για την κατηγορία που της αποφέρει ίσως και το 40% των κερδών της.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2100
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 261

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό flesland » 24 Ιαν 2020, 12:49

Κάπου εκεί το δίνει και η αγορά, από πέρισυ τον Φλεβάρη που άρχισε η κατρακύλα, η εταιρεία έχει χάσει το 30% της αξίας της.
0 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 811
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 246

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OveLix » 24 Ιαν 2020, 13:02

Και ένα συγκλονιστικό στοιχείο που καταγράφει το αμερικανικό Fortune:

Τα τελευταία έξι χρόνια, η Boeing ξόδεψε $43 δισ. σε επαναγορά ίδιων μετοχών, ενώ μόλις $15,7 σε R&D. Οι προκαταβολές για τα MAX χρηματοδότησαν τα buyback ο κύκλος αγορών/επαναδιάθεσης/επαναγορών βοήθησε να τριπλασιαστεί η τιμή της μετοχής από το 2016.

Το Fortune αναφέρει ότι η εταιρεία εξετάζει σοβαρά να δανειστεί χρήματα για να πληρώσει μέρισμα στους μετόχους, ενώ ταυτόχρονα να μειώσει κι άλλο το R&D. Αν όλα αυτά που περιγράψαμε δεν είναι συνταγή για καταστροφή, τότε δεν ξέρω τι άλλο είναι.

https://fortune.com/longform/boeing-737 ... t-culture/
2 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
Kalamariotis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 10 Ιουν 2019, 12:17
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: SKG
x 9
Επικοινωνία:

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό Kalamariotis » 24 Ιαν 2020, 16:27

Mειωση δαπανων για ερευνα και αναπτυξη ισοδυναμει με οικονομικη αυτοκτονια. Απο οτι φαινεται, η Airbus θα γινει ο ηγετης της ερευνας και αναπτυξης στον τομεα της αεροναυπηγικης.
0 x
-We are going down Larry.
-I know it. [CVR ends].

-We have an engine failure. We are not gonna make it. Full power! [CVR ends].

Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 932
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 74
Επικοινωνία:

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό thanosp » 29 Ιαν 2020, 16:49

Ζημίες 1 δισ. δολλαρίων το 3ο τρίμηνο του 2019. Οι πρώτες ζημίες για την εταιρεία από το 1997.
Οι παραδόσεις αεροσκαφών παρουσίασε μείωση 53% φτάνοντας τα 380 αεροσκάφη.

Το εκτιμώμενο κόστος σχετικά με τα προβλήματα του Β737 MAX υπολογίζεται στα 18,6 δισ δολλάρια.
Για το 2020, τα "απρόσμενα κόστη παραγωγής" σχετικά με το 737MAX θα στοιχίσουν στην Boeing περίπου 4 δισ. δολλαρια.

Η παραγωγή του B787 θα μειωθεί στα 12 αεροπλάνα το μήνα.

Οι πληροφορίες από τη σελίδα του BBC και το Live Business News Feed
1 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 811
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 246

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OveLix » 29 Ιαν 2020, 23:13

-Οι ζημιές από το ΜΑΧ (δλδ λεφτά που έχασαν και δεν θα ξαναδούν ποτέ) αγγίζουν τα $20 δισ.
-Το κόστος ανάπτυξης ενός νέου narrowbody (για μετά το ΜΑΧ) δύσκολα θα είναι κάτω από 10 δισ.
-Το κόστος ανάπτυξης του ΝΜΑ (ομιχλώδες ακόμα αν θα πρόκειται για μακρύ single aisle τύπου 757 ή ένα μικρότερο 787) from scratch θα παίζει και αυτο κάπου εκεί, εφόσον χρησιμοποιηθεί τεχνολογία και «μαθήματα» από το 787 που τους κόστισε 32 δισ. μέχρι το EIS.
-Ερωτηματικό παραμένει πώς θα εκμεταλλευτούν τα μοντέλα της Embraer.

Συνεπώς η Boeing θα χρειαστεί τουλάχιστον $40 δισ. για αυτήν τη δεκαετία, με τα 20 να μην γυρίζουν ποτέ και τα άλλα 20 να αρχίσουν να επιστρέφουν αφού μπουν σε υπηρεσία τα δύο νέα αεροσκάφη. Εφόσον, πάντα, αποφασίσουν να αναπτύξουν ταυτόχρονα δύο τύπους. Το πρόβλημα δεν είναι τα χρήματα, η Boeing έχει το θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ σε μετρητά και μπορεί να δανειστεί άλλα τόσα. Το πρόβλημα είναι ότι το χρήμα σ' αυτήν την εταιρεία δεν προορίζεται τόσο για αεροπλάνα, προορίζεται κυρίως για μερίσματα, μετοχές και μπόνους.

Στο μεταξύ, χωρίς deliveries χρήμα δεν έρχεται στο μαγαζί, η ζήτηση για widebodies πέφτει, ειλικρινά δεν μπορώ να δω ένα σενάριο στο οποίο η Boeing ανακτά τη θέση του παγκόσμιου ηγέτη. Ειδικά γνωρίζοντας ότι η επικρατούσα νοοτροπία τους είναι τα γρήγορα κέρδη, τα μερίσματα, η επαναγορά μετοχών και τα μπόνους εκατομμυρίων στα στελέχη. Το παράδειγμα του Dennis Muilenburg που απέτυχε παταγωδώς σκοτώνοντας κόσμο και έφυγε με μπόνους 60 εκατ. δολάρια, δείχνει για τι νοοτροπία διοίκησης μιλάμε.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 811
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 246

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OveLix » 16 Φεβ 2020, 11:12

Για πρώτη φορά στην πρόσφατη ιστορία της, η Boeing έκλεισε τον Ιανουάριο με μηδέν παραγγελίες.

https://www.seattletimes.com/business/b ... n-january/
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 811
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 246

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OveLix » 11 Μαρ 2020, 21:47

H Boeing έκλεισε τον Φεβρουάριο με 18 παραγγελίες και 46 ακυρώσεις.

Οι ακυρώσεις είναι όλες ΜΑΧ. Κάποιες από αυτές έγιναν επειδή ο πελάτης άλλαξε την παραγγελία σε widebodies. Για παράδειγμα, η Air Lease Corp ακύρωσε 9 ΜΑΧ και ζήτησε 3 787, η Oman Air ακύρωσε 10 ΜΑΧ και ζήτησε 4 787.

Η Air Canada απλώς ακύρωσε 11 ΜΑΧ (έχει παραλάβει 24, είχε παραγγείλει 61).
https://www.cnbc.com/2020/03/11/boeing- ... -year.html
----
Επίσης, η Boeing σχεδιάζει να εκταμιεύσει μέχρι την Παρασκευή ολόκληρο το ποσό του τελευταίου δανείου που πήρε ($13,8 δισ.).
https://finance.yahoo.com/news/boeing-p ... 02730.html
Έτσι όπως καίει τα δισ. τον τελευταίο χρόνο, σίγουρα θα της χρειαστούν κι άλλα.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 811
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 246

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OveLix » 18 Μαρ 2020, 00:29

Η Boeing θα ζητήσει κρατική βοήθεια «δεκάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων»
https://www.reuters.com/article/us-heal ... SKBN2143TR

Τώρα, η σωστή απάντηση θα έπρεπε να είναι «Να πάτε να τα βρείτε από τα 43 δισ. που δώσατε για επαναγορά ίδιων μετοχών τα τελευταία 6 χρόνια». Αλλά αυτό θα ήταν άκρατος νεοφιλελευθερισμός, έτσι; :mrgreen:
1 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 65
Επικοινωνία:

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό lewton » 18 Μαρ 2020, 11:38

Το ερώτημα είναι μέχρι που θα πέσει η μετοχή της για να ξέρουμε που να αγοράσουμε. :mrgreen:
1 x
no more FlyBaboo........ :(

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 432
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 127

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 18 Μαρ 2020, 15:33

Φίλε lewton, συγνώμη αλλά γιατί θέλεις να αγοράσεις μετοχές της Boieing που έχει αβέβαιο μέλλον me to Max και δεν αγοράζεις Aegean τώρα που είναι -63%??
0 x


Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 65
Επικοινωνία:

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό lewton » 18 Μαρ 2020, 18:11

Μεγάλο off topic, και θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν ψάχνω ούτε δίνω συμβουλές για επενδύσεις στο παρόν forum. Πιο πολύ αστείο ήταν.

Πάντως μετοχές της Αιγαίου δεν μπορώ να αγοράσω εύκολα γιατί δεν συμπεριλαμβάνει το χρηματιστήριο της Αθήνας στις διαθέσιμες αγορές η τράπεζα μου.
1 x
no more FlyBaboo........ :(



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης