Boeing 737 MAX

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ξεκίνησες τόσο όμορφα την προσπάθεια με τόσες πληροφορίες για το B737 αλλά δεν άντεξες και πολύ και αρχίσες να κατηγορείς το Α320 για να καλυφθεί η γύμνια της Boeing σχετικά με το Β737ΜΑΧ. Το βρίσκω άτοπο είναι απαράδεκτο.

Τι έρχεται μετά? Φταίει η Airbus για τους 346 νεκρούς από το 737MAX? Αλήθεια σε αυτούς τι θα έλεγες? Είστε τυχεροί που το ΜΑΧ είχε μόνο τόσους "λίγους" νεκρούς γιατί (σύμφωνα με την δική σου άποψη) το Α320 θα έπρεπε να είχε περισσότερες απώλειες μέσω ατυχημάτων?
 
thanosp":2dtz0rtj said:
Ξεκίνησες τόσο όμορφα την προσπάθεια με τόσες πληροφορίες για το B737 αλλά δεν άντεξες και πολύ και αρχίσες να κατηγορείς το Α320 για να καλυφθεί η γύμνια της Boeing σχετικά με το Β737ΜΑΧ. Το βρίσκω άτοπο είναι απαράδεκτο.

Τι έρχεται μετά? Φταίει η Airbus για τους 346 νεκρούς από το 737MAX? Αλήθεια σε αυτούς τι θα έλεγες? Είστε τυχεροί που το ΜΑΧ είχε μόνο τόσους "λίγους" νεκρούς γιατί (σύμφωνα με την δική σου άποψη) το Α320 θα έπρεπε να είχε περισσότερες απώλειες μέσω ατυχημάτων?

Υπενθύμισα , αναφέροντας γεγονότα, ότι και οι 2 κατασκευαστές έχουν λειτουργήσει με παρόμοιο τρόπο στο παρελθόν. Είναι επιχειρήσεις και κάνουν ότι είναι δυνατόν να κερδίσουν μερίδιο της αγοράς.

Αν μπούμε στην λογική να παραθέτουμε τα νούμερα των νεκρών του max και των ατυχημάτων της φιλοσοφίας Airbus, εκτός από ασέβεια προς αυτούς που έφυγαν, χάνουμε και το νόημα. Αν θες να συγκρίνεις κάτι, σύγκρινε αριθμό περιστατικών της μιας φιλοσοφίας και της άλλης με αεροσκάφη της ίδιας γενιάς. Το ότι η Airbus είχε 2 ατυχήματα σε test flights(0 επιβάτες και κατά συνέπεια δεν ακούστηκαν και δεν πήραν
την ίδια δημοσιότητα με του max)ίσως σε βοηθήσει να καταλάβεις τη βασική διαφορά.....

Η Boeing έχασε την φιλοσοφία της μετά την εξαγορά της md. Η διοίκηση της σκέφτεται και ενεργεί με διαφορετικά κριτήρια και αυτό είναι που την οδήγησε στην κατάσταση που βρίσκεται τώρα. Αν κοιτάξεις από απόσταση, ότι βλέπεις στην οικονομία και στην πολιτική κάθε χώρας (usa-Europe), αντικατοπτρίζεται εν μέρη και στις εταιρίες ....

Από την αρχή μίλησα για συστημικό πρόβλημα που σημαίνει ότι συμπεριέλαβα όλα τα επίπεδα, επιβάτες - πιλότους - εταιρίες - κατασκευαστές. Δεν νομίζω να έκανα διαχωρισμό η να έθιξα συγκεκριμένο κατασκευαστή σε αυτό.

Αυτά πουν λέει το vidéo στα τελευταία δευτερόλεπτα ισχύουν για όλους τους κατασκευαστές(ατύχημα asiana και Emirates με 777).

Το 320 δεν υπάρχει λόγος να το κατηγορήσω γιατί θα κάνει ότι του πει ο χειριστής, σύμφωνα με αυτά που το έχει προγραμματίσει ο κατασκευαστής......
 
PILOT-737":3albawdf said:
Υπενθύμισα , αναφέροντας γεγονότα, ότι και οι 2 κατασκευαστές έχουν λειτουργήσει με παρόμοιο τρόπο στο παρελθόν. Είναι επιχειρήσεις και κάνουν ότι είναι δυνατόν να κερδίσουν μερίδιο της αγοράς.

Όπως σωστά αναφέρεις, η διαφορά φιλοσοφίας ανάμεσα στις δύο εταιρείες, αντικατοπτρίζει και τη διαφορά επιχειρηματικής φιλοσοφία ανάμεσα σε ΕΕ και ΗΠΑ.

Ωστόσο, διαφωνώ στο ότι (κατά κάποιον τρόπο) εξομοιώνεις τις ενέργειες των δύο κατασκευαστών λέγοντας ότι «και οι 2 έχουν λειτουργήσει με παρόμοιο τρόπο στο παρελθόν».

Όχι, η Boeing έφτασε το cheating σε εγκληματικά επίπεδα (μιλάω πάντα για το ΜΑΧ). Δεν είναι απλώς ότι το αεροσκάφος είναι απομεινάρι μιας άλλης εποχής (ουσιαστικά ένα 732 με οθόνες), αλλά το ότι η εταιρεία το κατασκεύασε και το πούλησε γνωρίζοντας (κατά τη γνώμη μου, και πολλών) ότι η ίδια παραβίαζε δεκάδες κανονισμούς και διατάξεις. Τα έχουμε γράψει εδώ, γράφονται εδώ και έναν χρόνο στον Τύπο, τα έγραφαν και οι ίδιοι της Boeing με τα clowns και τα monkeys.

Με άλλα λόγια, το πρόβλημα δεν είναι απλώς ότι το ΜΑΧ είναι υποδεέστερο από το Α320 από πολλές απόψεις (τεχνολογικά είναι δεκαετίες πίσω). Το πρόβλημα είναι ότι η εταιρεία που το κατασκευάζει αποδεικνύεται ότι προσπάθησε συνειδητά να κρύψει τις θανάσιμες αδυναμίες του προκειμένου να το προσφέρει στους πελάτες εγκαίρως.

Το ότι η ίδια εταιρεία κατασκεύασε το θαυμάσιο 787 αποδεικνύει ότι και ξέρει και μπορεί να φτιάχνει φανταστικά αεροσκάφη. Το ότι επέλεξε να θέσει επιβάτες σε θανάσιμο κίνδυνο με το ΜΑΧ τους κάνει διπλά ενόχους.
 
Το ενδιαφέρον και σχετικό με το θέμα μας είναι ότι στο 787 φάνηκαν οι πρώτες αδυναμίες της παραχώρησης διαδικασίας πιστοποίησης στον κατασκευαστή. Παρ’ολο που υπήρξε σοβαρό θέμα με τις μπαταρίες σε ένα αεροσκάφος με πιστοποίηση ETOPS, η FAA δεν πήρε τα ανάλογα μέτρα ώστε να αποφευχθεί επανάληψη κατά την πιστοποίηση του 737max.
Κάνεις δεν κατηγόρησε την FAA και την πολιτική ηγεσία για αυτό.
 
Η FAA πήρε όλα τα κατάλληλα μέτρα που προβλέπονταν, καθήλωσε το 787 για 4 μήνες και από τότε το ζήτημα με τις μπαταρίες έχει τελειώσει. Η FAA δεν νομοθετεί, χρησιμοποιεί τα εκάστοτε εργαλεία και τις εξουσίες της για να κάνει ασφαλέστερη την αεροπλοΐα. Στο 787 ήμασταν όλοι τυχεροί. Αλλά στο ΜΑΧ, η συνεργασία της (με κάθε έννοια της λέξης) με τη Boeing ήταν ένα μεγαλοπρεπές φιάσκο.

Φυσικά και κατηγορήθηκε τότε η FAA που έσπευσε να πιστοποιήσει βιαστικά το αεροσκάφος. Όμως, οι 4 μήνες καθήλωσης την εξιλέωσαν κατά κάποιον τρόπο. Τώρα, σχετικά με το αν την κατηγόρησε κάποιος για το ότι δίνει στον κατασκευαστή εξουσία πιστοποίησης, εκ των υστέρων μπορούμε να πούμε πολλά. Ωστόσο, το περιστατικό με τις μπαταρίες των 787 δεν ήταν αρκετό/ικανό να αντιστρέψει την πολιτική αυτή. Το περιστατικό με τα ΜΑΧ είναι κάτι παραπάνω από αρκετό. Μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι η εποχή αυτή έχει τελειώσει.
 
OveLix":31zclzme said:
Μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι η εποχή αυτή έχει τελειώσει.

Το γεγονός ότι άτομο που ήταν υπεύθυνο στην FAA κατά την πιστοποίηση της λύσης του θέματος των μπαταριών, προσλήφθηκε στη συνέχεια στην Boeing, δεν συμβαδίζει με την παραπάνω άποψη.
 
Ας μην υπερβάλλουμε τώρα. Ένα άτομο (που προσελήφθη πότε; Όνομα;) δεν μπορεί να ανατρέψει την νέα και ήδη θεμελιωμένη άποψη, στηριγμένη σε γεγονότα, ότι το σφιχταγκάλιασμα της Boeing με την FAA ήταν λάθος και δεν θα επαναληφθεί ποτέ.
 
Λίγο η καθυστέρηση στις παραδόσεις (που πλέον ξεπερνά τον έναν χρόνο), λίγο η κρίση με τον ιό που συνταράζει τις αεροπορικές εταιρείες, η Boeing έχασε 150 παραγγελίες για τα ΜΑΧ μόνο μέσα στον Μάρτιο. Από την αρχή της χρονιάς, οι ακυρώσεις για τον τύπο έχουν φτάσει τις 307.

https://www.cnbc.com/2020/04/14/boeing- ... rders.html
 
OveLix":6dh2jfyc said:
Λίγο η καθυστέρηση στις παραδόσεις (που πλέον ξεπερνά τον έναν χρόνο), λίγο η κρίση με τον ιό που συνταράζει τις αεροπορικές εταιρείες, η Boeing έχασε 150 παραγγελίες για τα ΜΑΧ μόνο μέσα στον Μάρτιο. Από την αρχή της χρονιάς, οι ακυρώσεις για τον τύπο έχουν φτάσει τις 307.

https://www.cnbc.com/2020/04/14/boeing- ... rders.html

to make a long story short.. this plane is dead...
 
Επιπλέον των παραπάνω ακυρώσεων, τις τελευταίες μέρες είχαμε 69 ακυρώσεις από τη Gecas (κρατάει άλλα 82 υπό παραγγελία) και 29 από τη CDB Financial Leasing (κρατάει άλλα 70). Η τελευταία, μάλιστα, μετέτρεψε όλες τις παραγγελίες του ΜΑΧ 10 σε ΜΑΧ 8 και ανέβαλε τις παραλαβές της για το 2024 και μετά.
 
Top