thanosp":2dtz0rtj said:
Ξεκίνησες τόσο όμορφα την προσπάθεια με τόσες πληροφορίες για το B737 αλλά δεν άντεξες και πολύ και αρχίσες να κατηγορείς το Α320 για να καλυφθεί η γύμνια της Boeing σχετικά με το Β737ΜΑΧ. Το βρίσκω άτοπο είναι απαράδεκτο.
Τι έρχεται μετά? Φταίει η Airbus για τους 346 νεκρούς από το 737MAX? Αλήθεια σε αυτούς τι θα έλεγες? Είστε τυχεροί που το ΜΑΧ είχε μόνο τόσους "λίγους" νεκρούς γιατί (σύμφωνα με την δική σου άποψη) το Α320 θα έπρεπε να είχε περισσότερες απώλειες μέσω ατυχημάτων?
Υπενθύμισα , αναφέροντας γεγονότα, ότι και οι 2 κατασκευαστές έχουν λειτουργήσει με παρόμοιο τρόπο στο παρελθόν. Είναι επιχειρήσεις και κάνουν ότι είναι δυνατόν να κερδίσουν μερίδιο της αγοράς.
Αν μπούμε στην λογική να παραθέτουμε τα νούμερα των νεκρών του max και των ατυχημάτων της φιλοσοφίας Airbus, εκτός από ασέβεια προς αυτούς που έφυγαν, χάνουμε και το νόημα. Αν θες να συγκρίνεις κάτι, σύγκρινε αριθμό περιστατικών της μιας φιλοσοφίας και της άλλης με αεροσκάφη της ίδιας γενιάς. Το ότι η Airbus είχε 2 ατυχήματα σε test flights(0 επιβάτες και κατά συνέπεια δεν ακούστηκαν και δεν πήραν
την ίδια δημοσιότητα με του max)ίσως σε βοηθήσει να καταλάβεις τη βασική διαφορά.....
Η Boeing έχασε την φιλοσοφία της μετά την εξαγορά της md. Η διοίκηση της σκέφτεται και ενεργεί με διαφορετικά κριτήρια και αυτό είναι που την οδήγησε στην κατάσταση που βρίσκεται τώρα. Αν κοιτάξεις από απόσταση, ότι βλέπεις στην οικονομία και στην πολιτική κάθε χώρας (usa-Europe), αντικατοπτρίζεται εν μέρη και στις εταιρίες ....
Από την αρχή μίλησα για συστημικό πρόβλημα που σημαίνει ότι συμπεριέλαβα όλα τα επίπεδα, επιβάτες - πιλότους - εταιρίες - κατασκευαστές. Δεν νομίζω να έκανα διαχωρισμό η να έθιξα συγκεκριμένο κατασκευαστή σε αυτό.
Αυτά πουν λέει το vidéo στα τελευταία δευτερόλεπτα ισχύουν για όλους τους κατασκευαστές(ατύχημα asiana και Emirates με 777).
Το 320 δεν υπάρχει λόγος να το κατηγορήσω γιατί θα κάνει ότι του πει ο χειριστής, σύμφωνα με αυτά που το έχει προγραμματίσει ο κατασκευαστής......