Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Τους παίρνω τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο για να μου επιστρέψουν τα χρήματα του εισιτηρίου από την ακυρωμένη πτήση και δεν λειτουργεί καν η τηλεφωνική γραμμή. Η πτήση είναι μεθαύριο. Εν τω μεταξύ, από σήμερα, ούτε τα flex και business εισιτήρια δεν δικαιούνται επιστροφή χρημάτων παρά μόνο κουπόνι.


"9.3 Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με καμία από τις παραπάνω επιλογές αυτόματης μετάθεσης της κράτησης

μπορείτε να κάνετε αίτηση για να πάρετε ένα Credit Voucherανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου σας (GoLight, Flex, Business) μέσω του website μας (aegeanair.com και olympicair.com) εδώ. Το Credit Voucher θα είναι ίσης αξίας με το εισιτήριο που είχατε αγοράσει και μπορεί να εξαργυρωθεί εντός 12 μηνών.
Το Credit Voucher είναι προσωπικό και βγαίνει στο όνομα του κάθε επιβάτη.
Αν έχετε κάνει την κράτησή σας μέσω σημείου πώλησης της AEGEAN και της Olympic air (website, call center, αεροδρόμιο), και η πτήση σας έχει επισήμως ακυρωθεί από την AEGEAN και την Olympic Air μπορείτε να κάνετε αίτηση για το Credit Voucher.
Αν έχετε κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου και η πτήση σας έχει επισήμως ακυρωθεί από την AEGEAN και την Olympic Air μπορείτε να κάνετε αίτηση για το Credit Voucher.
μπορείτε να αλλάξετε Online την κράτησή σας, με την προϋπόθεση πως έχετε πατήσει αποδοχή στην ενημέρωση που λάβατε για την προτεινόμενη αυτόματη μετάθεση κράτησης, προκειμένου η κράτησή σας να μείνει ενεργή. Είναι ο μόνος τρόπος για να μπορέσετε να κάνετε online την αλλαγή.
μπορείτε να αλλάξετε προορισμό μόνο μέσω τηλεφωνικού κέντρου (210 6261000) ή μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου που κάνατε την κράτησή σας. "

Επιτρέπονται μόνο αυτές οι επιλογές; Και μάλιστα εφόσον η πτήση ακυρώθηκε από την Εταιρία;
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Μα μόλις σήμερα πήρα την ενημέρωση για την ακύρωση (αφορά πτήση στις 27 Μαρτίου), και λένε λίγο πολύ ότι μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων, εάν το επιτρέπει ο ναύλος σου.

Δεν είναι δυνατό να ακυρώσουν τη πτήση, και μετά δεν σου επιστρέφουν ούτε καν τα λεφτά σύμφωνα με τον ναύλο σου. Κάτι τέτοιο μάλλον δεν θα ήτανε νόμιμο.

Και σύμφωνα με τις συστάσεις της Επιτροπής εκεί συνεχίζει να ισχύει κανονικά ο κανονισμός της ΕΕ, δηλ. δικαιούσαι είτε πλήρη επιστροφή χρημάτων, είτε rebooking το γρηγορότερο δυνατό (που βέβαια τώρα είναι προβληματικό μέχρι αδύνατο να πεις πότε θα είναι...), είτε rebooking σε μεταγενέστερη ημερομηνία της επιλογής σου (εφόσον υπάρχουν θέσεις).
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Εφόσον ακυρωθεί η πτήση, μπορείς να δεχθείς re-routing ή επιστροφή του ποσού .Η Κομισιόν δε δέχθηκε το αίτημα των εταιρειών για το voucher στη θέση της επιστροφής ναύλου.
Απλά η Aegean προωθεί το voucher ...
Και η Volotea σε ακύρωση πτήσης έδινε voucher με το ποσό των εισιτηρίων συν 20% του ποσού έξτρα. Βέβαια έγραφε και για την επιστροφή χρημάτων κατά κάποιο τρόπο στα ψιλά γράμματα και με δικαιολογία ότι θα καθυστερήσει η επιστροφή του ποσού.

Παρεπιπτόντως διάβασα και άρθρο για την αντίδραση της IATA περί των δικαιωμάτων του επιβάτη που εξακολουθούν να ισχύουν.
https://money-tourism.gr/iata-sfodri-kr ... epitropis/
 
Πως φαίνεται να διαμορφώνεται το νέο περικομμένο πρόγραμμα από αυτό το Σαββατοκύριακο.

2xDaily το LHR με την 600 & την 602 να πραγματοποιούνται κανονικά.
Daily παραμένουν τα CDG, AMS, BRU, ZRH, MUC & FRA.
GVA, SOF και TXL φαίνονται με 3xWeekly ενώ DUS & OTP με 2xWeekly.

Νομίζω από Αθήνα μόνο αυτά παραμένουν από το δίκτυο εξωτερικού από Κυριακη-Δευτέρα και μετά (Σύνολο 12 προορισμοί).

Στο δίκτυο εσωτερικού η SKG με 3xDaily με Α320.
Με 2xDaily τα HER, CHQ & RHO με Α320.
1xDaily τα KGS, CFU, JTR με Α320 και τα MJT, JKH, SMI, KVA, IOA, AXD, PAS, LXS & JMK με DH4.
ZTH, LRS, SKU, JSI, EFL, AOK, JIK, KIT, JNX & MLO όλα με 2 έως 4xWeekly.

Από SKG παραμένουν με daily τα MUC, FRA, DUS και με 3xWeekly η STR.

Στα domestic από SKG πέρα από την προαναφερθείσα ATH, το HER θα εκτελείται daily και η RHO με 4xWeekly. Και τα 2 με A320.

Mε DH4 παραμένουν τα άγονα δρομολόγια (JKH, KLX, SMI, JIK-LXS) με τις χειμερινές συχνότητες καθώς και και η KGS (2xWeekly) και η MJT (3-4xWeekly).

Παραμένει φυσικά και το επιδοτούμενο RHO-KZS.

Αυτά τώρα γιατί ανά πάσα στιγμή φαντάζομαι θα αλλάξει ένεκα και των εξελίξεων.

Ενδιαφέρον θα έχει αν μπορεί κάποιος να υπολογίσει ποσά αεροσκάφη θα χρειαστούν για τα παραπάνω δρομολόγια.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Το πρόβλημα με την Aegean Airlines είναι ότι δεν δίνει τη δυνατότητα επιστροφής του ποσού για πτήσεις που ακύρωσε η ίδια. Τους παίρνω στο τηλεφωνικό κέντρο και περιμένω σε αναμονή 10 λεπτά ενώ αυτόματα στο 10:00 λεπτό της κλήσης η κλήση διακόπτεται αυτόματα.
Δεν με ενδιαφέρει το credit voucher που μου προτείνει καθώς έχει πάρα πολλούς περιορισμούς.
 
Re: Δρομολόγια Aegean

Οσο αναφορα τα Α320 πιστευω αυτο το προγραμμα βγαινει με 16-20 αεροσκαφη, ισως να επιστρεψουν αρκετα στους leasors.
 
Re: Δρομολόγια Aegean

Στις 08:00 σύμφωνα με πληροφορίες το DND και το DNE θα εκτελέσει πτήση για Mumbai BOM και θα επιστρέψει μέσω αμπου Νταμπι και ριαντ αντίστοιχα τα ξημερώματα .
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Αφού προτιμάς την επιστροφή χρημάτων ας επιμείνεις. Δοκίμασε και με το το νούμερο της Olympic Air 2103550500. Κάποτε που με πέταξε το σύστημα από την αναμονή στο τηλέφωνο της Aegean μετά από 2 συνεχόμενες κλήσεις , κάλεσα με το νούμερο της ΟΑ και εξυπηρετήθηκα . Δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά σίγουρα θα δέχονται λιγότερες κλήσεις στο νούμερο αυτό.

Διαφορετικά αν έχεις εύκολη πρόσβαση δοκίμασε και κάποιο εκδοτήριο σε αεροδρόμιο.
Άλλη λύση απευθύνσου στην ΥΠΑ με το πρόβλημά σου ότι η πτήση ακυρώθηκε και ότι δεν μπορώ να επικοινωνήσω με την εταιρεία.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Λέοντος 4 & Ελευθερίας
164 52 Αργυρούπολη.
Τηλ.: 210-9973156, 210-9973162
Fax: 210-8947132
E-mail: d1d@hcaa.gr
http://www.ypa.gr/passenger-rights/
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Σε τηλ επικοινωνία αρνήθηκαν να μου επιστρέψουν χρήματα σε πτήση που ακύρωσαν και μου αντιπρότειναν το voucher. Έκανα παράπονο στο customer relations και μου ήρθε ένα μειλ λέγοντας ότι δεν προσφέρουν δυνατότητα refund. Τους έστειλα την κοινοτική οδηγία από 18/3/20 καμία απάντηση. Είναι παράνομο αυτό που κάνουν να δεσμεύουν τα χρήματα μας για ακυρωμένες υπηρεσίες
 
Re: Δρομολόγια Aegean

Όσον αφορά τα turboprops που ρωτήθηκε προηγουμένως χρειάζονται :
3 Q400 στην Αθήνα (κάποιες μέρες 2 κάποιες 3)
1 Q400 στη Θεσ/κη
2 AT4 στην Αθήνα (κάποιες μέρες 1 κάποιες 2)
1 DH8 στη Ρόδο
 
Top