Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
vassilis1924":uoe93zoj said:
(2) Μακάρι να ίσχυε πάντα αυτό και όλοι οι πιλότοι να «έφευγαν» όταν βλέπουν ότι περνάνε κάποιο όριο.

Το συγκεκριμένο θέμα του touchdown zone ειναι απολυτα μαυρο/ασπρο. Εννοω δεν υπαρχει περιθωριο παρεξηγησης ή εξαιρεσης για οποιοδηποτε λογο.

Ολοι θυμομαστε το 777 στο Ντουμπαι το 2016 που λογω των thermals εκανε prolonged float (δεν "καθόταν"- στα ελληνικα :mrgreen: ) με αποτελεσμα να φαινεται οτι θα βγει εκτος touchdown zone, - το 777 εχει και long landing warning system, με αποτελεσμα να επιχειρηθει balked landing πατωντας το TOGA κουμπι κτλ, ας μην μακρυγορω πιστευω το θυμομαστε ολοι.

Οι περισσότερες εταιρείες έχουν Flight Data Monitoring (FDM), οποτε καθε φορα που ξεπερνιεται ενα parameter, (οπως πχ landing εκτος touchdown zone) αμεσως ειδοποιειται αυτοματα η εταιρεια και οι ειδικοι που ασχολουνται. Και κατι τέτοιο σίγουρα θα κανει το τηλεφωνο του κυβερνητη να χτυπησει μεσα σε 24 ωρες απο το συμβαν. Γι αυτο οπως ειπε και ο συναδελφος παραπάνω, πιστευω να την θελει του δουλεια του ο της Etihad, αλλιως δε θα συνεχιζε.

Τώρα με την Pegasus, κανεις δεν ξερει ακομα τι εγινε ακριβως.
 
Και όσο περιμένουμε να γίνει κάτι με τα 737, ας δούμε δύο υπέροχα εναέρια βιντεάκια από το Moses Lake όπου καμιά 250ριά καμάρια της αεροναυπηγικής παραμένουν στο στοιχείο τους, εκεί όπου θα έπρεπε να είναι από την αρχή: στο έδαφος.

https://www.youtube.com/watch?v=QrMf6ys3yj4
και
https://www.youtube.com/watch?v=At0OAkr_2O0

Δείγμα:


DIsclaimer: Δεν άκουσα αν υπάρχει σπικάζ και τι λέει. Αν είναι επιπέδου λαϊκών καναλιών, διαχωρίζω τη θέση μου και πατώ mute :mrgreen:
 

Attachments

  • Screen Shot 2020-02-24 at 15.16.50.png
    Screen Shot 2020-02-24 at 15.16.50.png
    477,6 KB · Προβολές: 4.071
Ένα ωραίο άρθρο για προβληματισμό από τους ΝΥΤ. Πρεπει η χρηματοδότηση δις που θα πέσει στις εταιρείες σύντομα, να είναι με λευκή επιταγή; Κυρίως έχει μεγάλο νόημα στις ΗΠΑ φαντάζομαι: εκεί που ο επιβάτης είναι μεταξύ λιστών αναμονής στο περίμενε, χωρίς αποζημίωση σε περίπτωση ακυρώσεων κλπ.

https://www.nytimes.com/2020/03/16/opin ... ilout.html
 
Νταξ, μιλάμε για τη χώρα που μέλη του Κογκρέσου πούλησαν μετοχές αμέσως μετά τη μυστική ενημέρωση που έλαβαν (λόγω της θέσης τους σε επιτροπές) και που επένδυσαν σε εταιρείες τηλεργασίας προτού καν ανακοινωθούν μέτρα και ενώ η κυβέρνηση έλεγε ότι όλα είναι υπό έλεγχο.

Στις ΗΠΑ η νομοθεσία είναι πολύ πιο χαλαρή σε τέτοια θέματα και, ας μην ξεχνάνε, ότι οι εταιρείες έχουν (με απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου παρακαλώ) δικαιώματα σχεδόν ίδια με εκείνα των αμερικανών πολιτών. Με άλλα λόγια, δεν μπορούν να τις υποχρεώσουν τι θα κάνουν με τα λεφτά τους.

Η δε βοήθεια που σίγουρα θα λάβουν, μπορεί θαυμάσια να συνδέεται με παραχώρηση ποσοστού ιδιοκτησίας, να έχει τη μορφή δανείου που θα επιστρέψει κ.λπ.,
ΑΛΛΑ,
αυτό που λέει το άρθρο (να δοθεί, δλδ, βοήθεια στις αεροπορικές με τον όρο π.χ. να βάλουν όριο στο πόσο θα χρεώνουν τη χειραποσκευή ή πόσο seat pitch θα έχουν) στηρίζεται σε μια απαίτηση που "we, the public" πρέπει να έχουμε, αφού δια νόμου δεν μπορείς να βάλεις όρια. Πόσο εφικτό μπορεί να είναι αυτό;

Συνοψίζοντας, θαυμάσια η τροφή για σκέψη του καθηγητή, αλλά είναι εντελώς ανέφικτη. Βέβαια, ο εν λόγω είναι law professor. Μπορεί να έχει τον τρόπο να περάσει μια τέτοια νομοθεσία. Μόνο που δεν μας γράφει πώς.

Αυτό που είναι εφικτό, και πολύ σοβαρότερο, είναι αυτό που εκφράζει στο account του στo Twitter:
"If Congress is in the mood to pass laws, how about a ban on members of Congress owning stocks in companies they are about to decide to bail out, or let go (which would be just about the whole economy)?"
 
Ειναι αλήθεια. Και αν ημουν ο συγγραφέας δεν θα έγραφα για το seat pitch που είναι λίγο-πολύ σε κάθε εταιρεία να διαμορφώσει το προιον της. Θα έγραφα περισσότερο να μην μεταχειρίζονται τους επιβατες σαν ζώα, να ακυρώνεται η πτήση χωρίς πληροφόρηση και να πρέπει να βρεις εσύ ξενοδοχείο (και να το πληρωσεις σαφώς), να καθυστερεί η πτήση μια μέρα και να πρεπει να περάσεις 10 ωρες εξτρα στην αλλαγή σου χωρίς καν ενα σαντουιτς και άλλα τέτοια που συμβαίνουν στην Αμερική - ας ξεκινήσουν από τα βασικά.
 
Ισχύει. Τα λόμπι των αεροπορικών είναι πολύ πολύ ισχυρότερα από εκείνα των καταναλωτών και έχουν, βάσει νόμου, το δικαίωμα να επηρεάζουν, κυρίως με χρηματικές δωρεές, τη νομοθεσία. Αρκεί όλα να είναι φανερά.

Με άλλα λόγια, μπορεί ο τάδε βουλευτής να έχει δεχτεί πολλές δωρεές από τη Boeing ή την American Airlines και τώρα να καλείται να ψηφίσει τους όρους τους διάσωσής τους, αλλά αυτό είναι νόμιμο εφόσον η πληροφορία αυτή είναι δημόσια. Το πνεύμα πίσω από τη σκέψη αυτή είναι ότι ο πολίτης/ψηφοφόρος και μόνο αυτός μπορεί να ψηφίσει ή όχι τον βουλευτή του έχοντας όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες. Πρακτική που έχει οδηγήσει, ουσιαστικά, το Κογκρέσο να είναι συνέταιροι (αν όχι υπάλληλοι) των μεγάλων εταιρειών.
 
Παρά λίγο συντριβή Α380 της Emirates στη Μόσχα.
Δεν το ξανάείδα..το άρθρο για να το διαβάσεις όλο απαιτεί συνδρομή.
Αν κάποιος είναι συνδρομητής ας μας δώσει περισσότερες πληροφορίες.

https://www.thetimes.co.uk/article/ek-1 ... -0vs7qjpb5
 
Top