Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 339

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Δημοσίευσηαπό OveLix » 20 Μαρ 2020, 11:19

Νταξ, μιλάμε για τη χώρα που μέλη του Κογκρέσου πούλησαν μετοχές αμέσως μετά τη μυστική ενημέρωση που έλαβαν (λόγω της θέσης τους σε επιτροπές) και που επένδυσαν σε εταιρείες τηλεργασίας προτού καν ανακοινωθούν μέτρα και ενώ η κυβέρνηση έλεγε ότι όλα είναι υπό έλεγχο.

Στις ΗΠΑ η νομοθεσία είναι πολύ πιο χαλαρή σε τέτοια θέματα και, ας μην ξεχνάνε, ότι οι εταιρείες έχουν (με απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου παρακαλώ) δικαιώματα σχεδόν ίδια με εκείνα των αμερικανών πολιτών. Με άλλα λόγια, δεν μπορούν να τις υποχρεώσουν τι θα κάνουν με τα λεφτά τους.

Η δε βοήθεια που σίγουρα θα λάβουν, μπορεί θαυμάσια να συνδέεται με παραχώρηση ποσοστού ιδιοκτησίας, να έχει τη μορφή δανείου που θα επιστρέψει κ.λπ.,
ΑΛΛΑ,
αυτό που λέει το άρθρο (να δοθεί, δλδ, βοήθεια στις αεροπορικές με τον όρο π.χ. να βάλουν όριο στο πόσο θα χρεώνουν τη χειραποσκευή ή πόσο seat pitch θα έχουν) στηρίζεται σε μια απαίτηση που "we, the public" πρέπει να έχουμε, αφού δια νόμου δεν μπορείς να βάλεις όρια. Πόσο εφικτό μπορεί να είναι αυτό;

Συνοψίζοντας, θαυμάσια η τροφή για σκέψη του καθηγητή, αλλά είναι εντελώς ανέφικτη. Βέβαια, ο εν λόγω είναι law professor. Μπορεί να έχει τον τρόπο να περάσει μια τέτοια νομοθεσία. Μόνο που δεν μας γράφει πώς.

Αυτό που είναι εφικτό, και πολύ σοβαρότερο, είναι αυτό που εκφράζει στο account του στo Twitter:
"If Congress is in the mood to pass laws, how about a ban on members of Congress owning stocks in companies they are about to decide to bail out, or let go (which would be just about the whole economy)?"
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2132
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 297

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Δημοσίευσηαπό flesland » 20 Μαρ 2020, 12:02

Ειναι αλήθεια. Και αν ημουν ο συγγραφέας δεν θα έγραφα για το seat pitch που είναι λίγο-πολύ σε κάθε εταιρεία να διαμορφώσει το προιον της. Θα έγραφα περισσότερο να μην μεταχειρίζονται τους επιβατες σαν ζώα, να ακυρώνεται η πτήση χωρίς πληροφόρηση και να πρέπει να βρεις εσύ ξενοδοχείο (και να το πληρωσεις σαφώς), να καθυστερεί η πτήση μια μέρα και να πρεπει να περάσεις 10 ωρες εξτρα στην αλλαγή σου χωρίς καν ενα σαντουιτς και άλλα τέτοια που συμβαίνουν στην Αμερική - ας ξεκινήσουν από τα βασικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 339

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Δημοσίευσηαπό OveLix » 20 Μαρ 2020, 12:08

Ισχύει. Τα λόμπι των αεροπορικών είναι πολύ πολύ ισχυρότερα από εκείνα των καταναλωτών και έχουν, βάσει νόμου, το δικαίωμα να επηρεάζουν, κυρίως με χρηματικές δωρεές, τη νομοθεσία. Αρκεί όλα να είναι φανερά.

Με άλλα λόγια, μπορεί ο τάδε βουλευτής να έχει δεχτεί πολλές δωρεές από τη Boeing ή την American Airlines και τώρα να καλείται να ψηφίσει τους όρους τους διάσωσής τους, αλλά αυτό είναι νόμιμο εφόσον η πληροφορία αυτή είναι δημόσια. Το πνεύμα πίσω από τη σκέψη αυτή είναι ότι ο πολίτης/ψηφοφόρος και μόνο αυτός μπορεί να ψηφίσει ή όχι τον βουλευτή του έχοντας όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες. Πρακτική που έχει οδηγήσει, ουσιαστικά, το Κογκρέσο να είναι συνέταιροι (αν όχι υπάλληλοι) των μεγάλων εταιρειών.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
giorgosk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2008, 01:18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR
x 77

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Δημοσίευσηαπό giorgosk » 22 Απρ 2020, 17:02

Παρά λίγο συντριβή Α380 της Emirates στη Μόσχα.
Δεν το ξανάείδα..το άρθρο για να το διαβάσεις όλο απαιτεί συνδρομή.
Αν κάποιος είναι συνδρομητής ας μας δώσει περισσότερες πληροφορίες.

https://www.thetimes.co.uk/article/ek-1 ... -0vs7qjpb5
0 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 339

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Δημοσίευσηαπό OveLix » 22 Απρ 2020, 17:06

Το περιστατικό είναι από τον Σεπτέμβριο του 2017, το τελικό πόρισμα βγήκε προχθές.
https://www.flightglobal.com/safety/emi ... 56.article

Φαίνεται πως το πλήρωμα, νομίζοντας ότι βρίσκεται χαμηλότερα από όσο ήταν, έθεσε υπερβολικά μεγάλο ρυθμό καθόδου στον αυτόματο πιλότο με αποτέλεσμα το αεροσκάφος (σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας) να φτάσει στα 395ft από το έδαφος σε απόσταση 7,5 μιλίων από το αεροδρόμιο.

Τους έσωσε ο ΕΕΚ που τους είπε ΤΡΕΙΣ φορές ότι είναι σε πολύ χαμηλό ύψος προτού δεήσουν να εκτελέσουν go around.

To τρομακτικό είναι πως το AGL εκείνη τη στιγμή ήταν περίπου 120 μέτρα, ενώ το άνοιγμα φτερών του Α380 είναι 80 μέτρα. Καταλαβαίνετε για τι περιθώριο μιλάμε.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
Tijs
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2017, 19:46
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 4

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Δημοσίευσηαπό Tijs » 22 Απρ 2020, 20:24

Κάποια πράγματα μου φαίνονται περίεργα:
α. Ο Κ1 (pnf σε αυτή την περίπτωση) πως έδρασε; Ή μάλλον γιατί δεν έδρασε;
β. Το πόρισμα αναφέρει ότι προσγειώθηκαν στην τρίτη προσπάθεια. Γιατί; Τι συνέβαινε στο αεροπλάνο;
Αυτοί που ήταν εκεί βέβαια ξέρουν καλύτερα τι αντιμετώπισαν εκείνο το βράδυ.
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 339

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Δημοσίευσηαπό OveLix » 22 Απρ 2020, 21:26

Τα εξηγεί όλα το άρθρο. Η απόσταση από το αεροδρόμιο σήμαινε ότι το σήμα του gllideslope δεν ήταν ακριβές λόγω παρεμβολών. Ο FO κάπως αυτοσχεδίασε, ήταν αφοσιωμένος στο ILS και δεν πρόσεχε τα άλλα όργανα και νόμιζε ότι είναι ψηλότερα, η εντύπωσή μου είναι ότι ο κυβερνήτης χάζευε. Δεν εξηγείται αλλιώς ότι έφτασαν μέχρι εκεί.

Από την άλλη, δεν ξέρω αν το αεροσκάφος (που ήταν πάντα στον αυτόματο) θα επέτρεπε κάτι τέτοιο αν πχ φώναζε το GPWS. Κάποιος που ξέρει ίσως μπορεί να βοηθήσει.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


kotobloco
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: 29 Ιαν 2017, 03:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KLAX
x 70

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Δημοσίευσηαπό kotobloco » 22 Απρ 2020, 22:47

Loss of situational awareness ηταν μαζι με πολυ κακο CRM. Επισης στη Ρωσια τα vectors δινονται σε μετρα και οχι ποδια. Πραγμα που συμβαλει στο φορτο εργασιας. Οποιος πεταει μπορει να καταλαβει οτι και οι δυο ηταν στο amber zone.
0 x
If you listen carefully enough, someone will tell you exactly the kind of person they are. Sit back, and listen.

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 64

Re: Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 25 Απρ 2020, 23:06

Οι ΕΕΚ στη Ρωσία έχουν μια τάση να οδηγούν τις πτήσεις σε καταστάσεις υπερβολικής ενέργειας (αλλαγή του arrival με αποτέλεσμα να απομένουν λιγότερα διαθέσιμη μίλια, οδηγίες προς το πλήρωμα να ελαττωθεί η ταχύτητα ενώ είσαι ήδη οριακά ψηλά κλπ).

Η προκατάληψη επιβεβαίωσης, λόγω προηγούμενης εμπειρίας των χειριστών, ίσως τους έκανε να λάβουν σοβαρά υπόψιν την λανθασμένη ένδειξη του glide slope και να αγνοήσουν τις υπόλοιπες μεθόδους επιβεβαίωσης του ύψους που θα έπρεπε να έχουν σε σχέση με την απόσταση από το κατώφλι του διαδρόμου.

Κάποιες εταιρίες είναι ιδιαίτερα αυστηρές όταν το αεροσκάφος δεν βρίσκεται stabilized σύμφωνα με τις εταιρίες διαδικασίες, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει το πλήρωμα σε υπερβολική διόρθωση μόλις υπάρξει υποψία ότι το αεροσκάφος είναι πάνω από το κανονικό ίχνος.

Η ενέργεια του αεροσκάφος είναι συνάρτηση ταχύτητας, ύψους (η διαφοράς ύψους πάνω από το κανονικό), βάρους του αεροσκάφους και ανέμου (ούριος ή αντίθετος ή μεταβλητός στη διάρκεια της καθόδου). Αν 2 παράγοντες και πάνω προσθέσουν επιπλέον ενέργεια, χρειάζεται αρκετή εμπειρία στον τύπο για να «μαζευτεί» ενεργειακά το αεροπλάνο.

Από το πόρισμα :

- The expectation of the Co-pilot that Radar Control might not provide the flight crew with vectors to intercept the localizer at an angle of 45 degrees or less when the Aircraft was on the base leg (90-degrees to the final approach track). The provided radar vectors inside the final approach point (FAP) together with the instruction to maintain relatively high speeds until the Aircraft was almost abeam of the initial approach fix (IAF), and the Co-pilot expectation, resulted in an unusually high workload in a dynamic approach phase.
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες