Νέος πιλότος στα 34

Είμαι ο πρώτος που έλεγε, μην το βάζεις ποτέ κάτω και κάνε αυτό που αγαπάς. Θα συνεχίσω να το λέω, ακόμη κι αν οι δυσκολίες έφτασαν προ των πυλών. Χθες απολύθηκα απο airline, η πρώτη απόλυση στην ζωή μου στα 41 μου χρόνια. Δύσκολοι καιροί για την αεροπορική βιομηχανία, εύχομαι να είναι παροδικό και να τα πούμε ξανά σύντομα όλοι εκεί ψηλά.
 
Αδελφέ κουράγιο.
Θα υπάρξουν καλύτερες μέρες.
Κάθε εμπόδιο για καλό.

Χαιρετισμούς.
 
Καλησπέρα σας,

Ειμαι μαθητής ppl τωρα τελιωνα αλλα με ολα αυτα που εγιναν παμε πισω.Σε λίγο κλείνω τα 30 και έχω προφανώς προχωρήσει τη ζωή μου και προσωπικά και επαγγελματικά.Για πολλά χρόνια σκεφτόμουν αν αξίζει να μπείς στα έξοδα και αν θα βρω δουλεία μετα και αν εκείνο και αν το αλλο..τωρα που το πήρα απόφαση έγινε όλο αυτό :evil: εννοείται δε θα σταματήσω μόλις επιστρέψουμε στις πτήσεις συνεχίζω για atpl, αν κάποιος το θέλει και το αγαπάει καλό είναι να το τολμήσει! εχω συμμαθητη 45 χρονων! και άλλα παραδείγματα σε τέτοιες ηλικίες που τα έχουν καταφέρει.Εχω κάνει αρκέτη έρευνα και πάντα δύσκολα ήταν για κάποιον που έβγαινε απο τη σχολή με 200 ώρες, ναι υπήρχαν καλύτερες εποχές,υπήρχαν και χειρότερες...ελπίζω η αεροπορία και όλη η οικονομία και η κοινωνία να ανακάμψει όσο πιο σύντομα γίνεται...

p,s εννοείται modular εκπαιδευση δουλέυουμε και χρηματοδοτούμε την εκπαίδευση όσο γίνεται χωρίς δανεισμό

Mια φωτο για να ξεχαστουμε LGPA
 

Attachments

  • LGPA.jpg
    LGPA.jpg
    81,7 KB · Προβολές: 2.241
Μία από τα ίδια και εγώ, μαθητής PPL, ήθελα ακόμα ~5 ώρες για να παώ για εξέταση (έχω καταθέσει και χαρτιά για τα θεωρητικά αλλά τελικά αναβλήθηκαν και αυτά) αλλά ηλικιακά πιο κοντά στα 45 που λες.
Υπομονή, ας περάσει το συντομότερο με τις λιγότερες δυνατές απώλιες και θα δούμε. Ο τολμών νικά :D :p
 
Χαίρομαι που μαζευόμαστε πολλοί σιγά σιγά που βρισκόμαστε σε παρόμοια φάση :p :p

Εγώ για να επωφεληθώ της όλης κατάστασης παρήγγειλα τα βιβλία του Trevor Thom και ξεκινάω εντατικό διάβασμα μόλις παραλάβω :twisted:
 
Να τα ψεκάσεις καλά!

Καλή αρχή. Εξαιρετική σειρά βιβλίων.
 
Φίλε Topografos, Κάποιοι σου εξέφρασαν την εμπειρία τους και τις συμβουλές τους για να σε βοηθήσουν σε αυτή σου την απόφασή. Επίτρεψέ μου να σου εκφράσω και εγώ μια άλλη άποψη λίγο πιο απόλυτη και ίσως σκληρή. Η ηλικία πάντα παίζει βασικό ρόλο στις προσλήψεις όταν μάλιστα θα υπάρχουν πολλοί νεώτεροί σου με τα ίδια Χειριστικά προσόντα και εμπειρία. Δεν μιλάμε για άτομα που έχουν εμπειρία και είναι μεγαλύτερης ακόμη ηλικίας. Υπολόγισε ότι με εντατική και αποκλειστική ενασχόληση η διάρκεια της εκπαίδευσης για την απόκτηση των Πτυχίων σου θα ξεπεράσει τα 2 χρόνια. Αν όμως το κάνεις σταδιακά και συνδυαστικά ίσως και πάνω από 3 χρόνια. Μην κάνεις μπακαλίστικους οικονομικούς υπολογισμούς, υπολόγισε περίπου 100.000€. Θα σου πρότεινα μετά τα γεγονότα που ζούμε (και είμαστε ακόμη στην αρχή) να καθυστερήσεις για τουλάχιστον 1 χρόνο και μετά να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου. Προβλέπω ότι θα μείνουν πολλοί Χειριστές άνεργοι με το κλείσιμο πολλών εταιρειών. Ζητώ ξανά συγνώμη για τις απόλυτες απόψεις μου, διέγραψέ τες αν θές ή βάλτες κάτω κάτω στο γραφείο σου. Καλή υγεία σε όλους.
 
Φίλε μου δεκτές όλες οι απόψεις αλλά τα 100.000 που λες για την εκπαίδευση, είναι εξωφρενικό ποσό, αν μπορείς να μου το αιτιολογήσεις θα με χαροποιούσε.

Σπίτι μου θα μένω και θα το κάνω τμηματικά και θα επιλέγω κάθε φορά σχολή ανάλογα το κόστος προσπαθώντας φυσικά
να μην κάνω εκπτώσεις και στην ποιότητα. Πάνω από 50.000 μαζί με τις βενζίνες δεν πιστεύω με τίποτα να πάνε τα έξοδα. Ξαναλέω χωρίς τον τύπο...

Τώρα για τα 3 χρόνια που λες ότι θα μου πάρει, πάλι μου φαίνονται πάρα πολλά δεδομένου ότι θα αφοσιωθώ σε αυτό και όσον
αφορά τις καθημερινές μετακινήσεις για τα πτητικά αλλά και στο στρώσιμο για το προσωπικό διάβασμα.

Στόχος μου είναι 45.000 ευρώ και 1.5 χρόνο να μου πάει όλο αυτό, με το απαισιόδοξο σενάριο να είναι τα 50.000 και τα 2 χρόνια.

Τώρα για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να είμαι μάντης για το τι θα συμβεί στη βιομηχανία μετά τον κορωνοϊό, αλλά ξαναλέω ότι τα
αεροπλάνα θα υπάρχουν, ο κόσμος θα συνεχίσει να πετάει όπως πέταγε μόλις περάσει αυτή η κρίση οπότε και οι αεροπορικές θα συνεχίσουν να προσφέρουν τις Υπηρεσίες τους. Οι εθνικοί αερομεταφορείς κάποιοι θα σωθούν από το κράτος, κάποιες μικρότερες θα χρεωκοπήσουν και θα εξαγοραστούν από άλλους αλλά στο τέλος η αγορά θα παραμείνει η ίδια. Σίγουρα οι νέοι πιλότοι και κάποιοι παλιότεροι που απολύθηκαν θα χρειαστεί να περιμένουν ένα διάστημα για να ξαναπετάξουν δυστυχώς. Οι μόνοι ασφαλείς είναι όσοι δουλεύουν σε cargo εταιρείες...
 
Με ολα αυτά που εχουν προστεθεί για να μπορεί κάποιος να είναι ετοιμος για συνέντευξη σε αερογραμμές (uprt,pnb ) και ποιος ξερει τι αλλο μεχρι να τελιώσουμε αν και αυτά μπορούν να γίνουν και στο τυπο οταν πιάσει κανεις δουλεία μια ρεαλιστική τιμή για modular είναι στα 50.000 μιλώντας για τα σημερινά δεδομένα στην ελλάδα..σε αυτά δεν περιλαμβάνεται τυπος, εκπαίδευση FI αν κάποιος πάρει αυτό το δρόμο ή ανανεώσεις που μπορεί να χρειαστούν..μπορεί άνετα κανείς να ξοδέψει 100.000 και 150.000 για στην αεροπορικη εκπαίδευση δεν υπάρχει ταβάνι στα χρήματα που μπορεί κανείς να χαλάσει.Τώρα αν ο φίλος πιο πάνω έχει να μας παραθέσει γιατί πρεπει να έχουμε 100.000 ευρώ καλό θα ήταν να μας το τεκμηριώσει γιατι δεν τα έχουμε... :D
 
Μετά την σωστή τοποθέτηση του φίλου CHRISTOS55 και αφού καλώς όλοι “μένουμε σπίτι” ,για να έχομε μια ορθότερη αντικειμενική συζήτηση επί του παρόντος νήματος με αφορμή τον αγαπητό και αξιέπαινο, ειλικρινή topofrafo 34, που επιθυμεί να υλοποιήσει το όνειρό του, πιστεύω ότι μόνο αν γνωρίζαμε, έστω και κατά προσέγγιση τα παρακάτω (4} στατιστικά στοιχεία, θα μπορούσαμε ρεαλιστικότερα να συζητήσουμε αναλυτικά και εν συνόλω, το σοβαρό αυτό ζήτημα, με την κατά το δυνατόν πληρέστερη διερεύνηση ο, τι αφορά σε # επιλογές σπουδών/σχολών, εκπαίδευση, ηλικίες και βέβαια τον πιθανό χρόνο αναμονής επαγγελματικής αποκατάστασης σε Ελλάδα και ή εξωτερικό, καθότι πλέον, οι εν δυνάμει άμεσες και όχι μόνο διαμορφούμενες συνθήκες και δεδομένα ένεκα της Κοροναϊκής κρίσης, θα επιφέρει τεράστιες οικονομικές ζημιές και ανεργία παγκοσμίως σε όλους τους τομείς :
1/ Ποιος είναι ο αριθμός των ανέργων low timers στην Ελλάδα προ κρίσης.
2/ Πόσες ήταν οι προσλήψεις Ελλήνων και αλλοδαπών υποψηφίων κατόπιν διαγωνιστικών εξετάσεων από Ελληνικές εταιρίες ( ιδιαίτερα από Α3 ) κατά την τελευταία 15/ετία, εξαιρουμένων αυτών του “προγράμματος υποτροφιών”
3/ Πόσοι εξ αυτών ήταν Modular or Integrated
4/ Δεδομένα υστέρησης και μειωμένης επίδοσης των αποτυχόντων υποψηφίων, συγκεκριμένων γνωστικών πεδίων ( θεωρητικών/sim ) κλπ
 
Top