Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Με το να επαναλαμβάνουμε τα ίδια δεν προσφέρουμε κάτι στη συζήτηση. Τόσο καιρό γράφουμε σε δύο topics τις επιπτώσεις στην Ελληνική και παγκόσμια αεροπορία! Για καθηλώσεις, απολύσεις, μειώσεις μισθών, μη refund, κλεισίματα εταιριών κλπ. Απ΄ όλα έχουν γραφτεί. Επειδή δεν γράφονται αυτά που θέλει κάποιο μέλος σημαίνει ότι όλοι φοβούνται;
Μπορεί να μην είναι κανείς από τους εργαζόμενους γραμμένος στο φόρουμ για να γράψει κάτι. Μπορεί να μην έχει όρεξη να γράψει. Μπορεί να έχει ακόμα τη δουλειά του. Μπορεί να έχει αγωνία για το τι θα γίνει και άλλη όρεξη δεν έχει από το να δημοσιοποιήσει τις αγωνίες του σε διάφορα sites και blogs.
Για να μην γράφει κανείς προσωπική γνώμη ή προσωπική εμπειρία είτε εδώ είτε οπουδήποτε σημαίνει ή δεν έχει όρεξη ή δεν έχει προσωπική εμπειρία ή στο κάτω κάτω μπορεί και να φοβάται. Θα του βάλουμε και χέρι από πάνω;
Η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων δε νομίζω ότι έχει καμία κάψα να βγει στα sites και να κάνει βούκινο την ενδεχόμενη απόλυση τους ή τη λύση σύμβασης. Στο κάτω κάτω υπάρχουν και πάρα πολλοί που καταλαβαίνουν σε τι σημείο έχει φτάσει πια ο κόσμος με αυτή την κατάσταση και δεν φταίει απαραίτητα ο κακός εργοδότης που τον σταμάτησε. Κοιτάμε και λίγο γύρω μας να δούμε τι συμβαίνει.

Δεν υπάρχει λόγος να παρακινούμε με το ζόρι να γράψει κάποιος κάτι για να δημιουργήσουμε εντυπώσεις. Αν γράψει κάποιος κάτι σχετικό, το συζητάμε. Ως τότε συνεχίζουμε το θέμα όπως το κάνουμε ως τώρα.
 
Αίτημα κρατικής βοήθειας από τις Air Mediterranean, Blue Bird, Ellinair, GainJet, Lumiwings, και Orange2Fly με επιστολή τους προς το Υπουργείο Οικονομικών.

https://www.capital.gr/epixeiriseis/344 ... -etaireies
 
Καραμήτρος Air":2su8lhp0 said:
AirServ":2su8lhp0 said:
Απο οτι μου μετεφεραν συνολικα ειναι πανω 500+..οι απολυσεις σε ολες τις εταιριες handling ειχαν ξεκινησει απο τελη φεβρουαριου..Και μονο οι εταιριες Handling..φανταστειτε σε σεκιουριτι,εστιαση κλπ
Καλημέρα,

Η ΜΗ ανανέωση μιας σύμβασης που έληξε δεν συνιστά απόλυση.
Δυστυχώς όταν δεν υπάρχει αντικείμενο εργασίας (handling πτήσεων) δεν χρειάζονται εργαζόμενοι, τόσο handlers όσο και πολλές άλλες ειδικότητες.
Δεν γνωρίζω αν έγιναν και απολύσεις μόνιμου προσωπικού (συμβάσεις αορίστου χρόνου) των εταιρειών handling αλλά λίγο ακόμα να συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση θα αρχίσουν οι απολύσεις μιας και ο χώρος έχει λίγο λίπος και τα έσοδα του έχουν πλέον εκμηδενιστεί.
Δεν θα διαφωνησω οτι η μη ανανεωση συμβασης συνιστα απολυση...Και ειναι κατανοητο οτι πλεον δεν χρειαζονται ολοι οι εργαζομενοι πλεον στις εταιριες.. Θα τα πω οπως μου το μετεφεραν.. Μολις τελειωσει ολη αυτη η κατασταση θα επανερθουν κανονικα στην εργασια τους..Οχι βεβαια ομως με τις ιδιες απολαβες.. Σε χειροτερη κατασταση.. Και μιλησα με συμβασιουχο της Swissport 6ωρο που ουτε ΟΑΕΔ επιδομα θα δικαιουται μιας και δεν συμπληρωσε ενσημα (εκτος αν γινει καποια ρυθμιση) ουτε τα 800€ και την εκπτωση ενοικιου θα παρει οσο κρατησει αυτη η κριση (τους το τονισαν με βεβαιοτητα κιολας εκτος και αν παρεμβει και εδω το υπουργειο Εργασιας)..Απο την αρχη του μηνα τους ειχαν με 10ημερα και 7ημερα..Και ολως τυχαιως ολες εληξαν στις 24 του μηνα..Αρα ηξεραν.. Η επιχειρηση ομως θα εχει ΟΛΑ τα οφελη της ΠΝΠ του Βρουτση.. Στην Goldair ειχαν ξεκινησει απο την αρχη του μηνα την ληξη συμβασεων οπως και τις αδειες στο μονιμο προσωπικο. Η ΠΝΠ του Βρουτση δυστυχως εχει γραφτει προχειρα και για τους μονιμους ισως μετα απο 2 μηνες να εχει δυσσαρεστες εκπληξεις.Ακομα και για μενα στον τουριστικο κλαδο στην Ροδο ειναι καταστροφη το ολο σκηνικο..Οπως και για χιλαδες εργαζομενους στον κλαδο που δεν προλαβαν καν να ξεκινησουν την σεζον.. Φετος η χρονια ειναι χαμενη απο ολες τις αποψεις..
 
δύσκολα τα πράγματα και για τους "μικρούς"

«Σήμα κινδύνου» από έξι ελληνικές αεροπορικές εταιρείες

Για «κατάσταση έκτακτης ανάγκης» κάνουν λόγο σε κοινή τους ανακοίνωση έξι ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω των επιπτώσεων της εξάπλωσης του κορωνοϊού.

https://www.kathimerini.gr/1071060/...dynoy-apo-e3i-ellhnikes-aeroporikes-etaireies
 
CHRISTOS55":3agqv9wd said:
Διαβάσαμε άρθρα σχετικά με την παρούσα κατάσταση στα αεροπορικά δρώμενα αλλά δεν διαβάσαμε πουθενά μια προσωπική και έγκυρη πληροφορία. Απορώ γιατί συμβαίνει αυτό? Φοβόμαστε άραγε να γράψουμε την αλήθεια μήπως μας διώξει ο εργοδότης μας? Τις μαζικές απολύσεις που έρχονται δεν τις βλέπουμε? Δηλαδή δεν καθηλώθηκαν α/φη, δεν σταμάτησαν ή ανεστάλησαν συμβάσεις εργασίας, δεν σταμάτησαν οι προσλήψεις? δεν απολύθηκε κανείς ακόμη? Αφήστε το καλύτερα να μην γνωρίζουμε τίποτα!!!!!
Δύσκολες αποφάσεις για Goldair, Swissport και SkyServ, έπειτα από την μείωση έργου πλέον του 90%. Η υφιστάμενη κατάσταση, τα μεγέθη των εταιρειών
https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %b9%cf%84/
Swissport και SkyServ προχωρούν σε αναστολή των βάσεών τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %83%ce%b5/
Στοιχεία σοκ της ΙΑΤΑ για τις αερομεταφορές στην Ελλάδα: Θα «χαθούν» 21,5 εκατ. επιβάτες και 192.000 θέσεις εργασίας
https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %84%ce%b1/

Εν τω μεταξύ ούτε ένας εδώ μέσα, τουλάχιστον από όσους συμμετέχουν στη συζήτηση, δε παίζει να εργάζεται στην Aegean :mrgreen:
 
Με σχετικό ΝΟΤΑΜ έκλεισε ο 03L/21R του Δ.Α.Α. λόγω χαμηλής κίνησης, μέχρι τις 15/4 και βλέπουμε.
 
Η πανδημία φαίνεται να κατατροπώνει και τα 747-400 passenger. Μετά την KLM που σήμερα εκτελεί την τελευταία πτήση 747 και η Qantas ανακοίνωσε την οριστική απόσυρση των 5 τελευταίων της 747-400. :(
 
Πληροφορίες και φωτογραφίες, συγκεντρωμένα σε ένα άρθρο, των αεροσκαφών που είναι παρκαρισμένα σε διάφορα σημεία του κόσμου, από όλες σχεδόν τις μεγάλες εταιρείες.

Θλιβερό θέαμα...

https://www.businessinsider.com/coronav ... um=twitter
 
Θλιβερό θέαμα....πολλές φορές χειρότερα και από την 9/11...θα χρειαστεί μέρες να επανακάμψει...η μήνες...
 
Top