Επόμενα ταξίδια του airliners.gr

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μερικές αποστολες OBC που ξέχασα :

07/02/2020 PC1018 CGN-SAW 1505-2015 A320 TC-DCE( τα γόνατα μου το θυμούνται ακόμα )
07/02/2020 PC2684 SAW-ESB 2330-0035+1 A320 TC-DCJ
08/02/2020 PC2671 ESB-SAW 1420-1525 B738 TC-CRG
08/02/2020 PC1005 SAW-DUS 1735-1900 B738 TC-CPY

12/02/2020 LH440 FRA-IAH 1015-1420 B748 D-ABYT ( Retro )
13/02/2020 UA46 IAH-FRA 1900-1140+1 B772 N76010
14/02/2020 LH76 FRA-DUS 1300-1350 A321 D-AIDU
 
Vietnam κόντρα στον κορονοϊό:

26/02/2020 ΑΥ1424 HAM-HEL A321
26/02/2020 AY0161 HEL-SGN A350 (+upgrade σε Business 300€)
29/02/2020 VN230 SGN-HAN A350 (+upgrade σε Business 50€)
08/03/2020 QH1621 HAN-PQC B787? (αλλάζουν τύπο αεροσκάφους κάθε μέρα)
11/03/2020 VN1824 PQC-SGN A321 (+upgrade σε Business 30€)
12/03/2020 ΑΥ0162 SGN-HEL A350
12/03/2020 AY1425 HEL-HAM E190

Τιμές: Finnair 580€, Vietnam AIrlines 2x40€ και 50€ η Bamboo Airways και προσευχές να μας κάτσει το 787 με την πράσινη πόρτα :mrgreen:
 
20-25/04 CMN via FCO Alitalia 151,8 x 2 = 303.67 € (2pax ) :thx: :banana: "ίδωμεν"
 
jj_lgkr":3so448kk said:
Vietnam κόντρα στον κορονοϊό:

11/03/2020 VN1824 PQC-SGN A321 (+upgrade σε Business 30€)
12/03/2020 ΑΥ0162 SGN-HEL A350
12/03/2020 AY1425 HEL-HAM E190

Τελικά ο κορονοϊος μας "πρόλαβε" και μπήκαμε σε καραντίνα σε νοσοκομείο στο Βιετνάμ μέχρι τις 20/03 (χωρίς συμπτώματα και αρνητικό το τεστ για τον ιο). :rolleyes:
Οι από πάνω πτήσεις αντικαταστάθηκαν από τις:

20/03/2020 CX0764 SGN-HKG B773
21/03/2020 AY0100 HKG-HEL A350
21/03/2020 AY1423 HEL-HAM E190
+ 20/03/2020 κάποια PQC-SGN, οποία δούμε πρώτη στο αεροδρόμιο.

Εκτός της πτήσης εσωτερικού, η αλλαγή έγινε εντελώς δωρεάν από την Finnair. Τις υπόλοιπες λεπτομέρειες σε trip report!
 
Last min ταξίδι στην γειτονική μας χώρα.

SKG-IST με 737 ΤΚ
IST-AYT με 330 ΤΚ

ΑΥΤ-IST με 330 ΤΚ
IST-ATH με 320 ΤΚ
ΑΤΗ-SKG με 320 Α3

Συνολικά 450€. Υπήρχε ο συνδυασμός με Σμύρνη ή Άγκυρα μεσα και onur, pegasus κτλ στα 270€ αλλά δεν θα μου άφηνε τον κατάλληλο χρόνο εκεί.
 
Χρειάζομαι βοήθεια για τις ακυρώσεις/αλλαγές κρατήσεων λόγω COVID-19.

Έχουμε κανονίσει ταξίδι με Ryanair Χανιά - Κρακοβία στις 18/04, για μια εβδομάδα.
Ωστόσο μέχρι τέλος Μάρτη, η Πολωνία έχει απαγορεύσει την είσοδο σε αλλοδαπούς.

Το αν θα συνεχιστεί ο περιορισμός και τον Απρίλιο δεν είναι σίγουρο, αλλά πιστεύω αρκετά πιθανό. Αλλά και να επιτραπεί η πτήση, είναι επίσης πιθανό να έχει αναγκαστική καραντίνα είτε στην Πολωνία, είτε με την επιστροφή στην Ελλάδα.

Το θέμα είναι ότι εμάς δε μας ψήνει να κάνουμε το ταξίδι με αυτές τις συνθήκες. Δηλαδή και να πραγματοποιηθεί η πτήση, οι διακοπές μας δε θα είναι ευχάριστες σε τέτοιο κλίμα. Καλύτερα να μην πάμε καθόλου.

Και το ερώτημα είναι, ποιο είναι το βέλτιστο damage control;

Η Ryanair δίνει τη δυνατότητα δωρεάν αλλαγής ημερομηνίας. Αλλά οι μόνες στιγμές που έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε ταξίδι είναι καλοκαίρι (που είναι πολύ πιο ακριβά) και Χριστούγεννα/Πάσχα του 2021 (που δεν έχει βγει ακόμα πρόγραμμα). Οπότε η αλλαγή ημερομηνίας δε βολεύει.

Να περιμένουμε να έρθει η ημέρα της πτήσης και να ελπίζουμε να μην πραγματοποιηθεί, οπότε να πάρουμε τα χρήματα πίσω; Αυτοί μπορεί να κάνουν την πτήση με άδειο αεροπλάνο για να μην δώσουν πίσω χρήματα!

Αν δίνανε τη δυνατότητα να ακυρώσεις και να μείνουν τα χρήματα στο λογαριασμό της ryanair για μελλοντική κράτηση θα το σκεφτόμουν σοβαρά.

Οπότε προς το παρόν περιμένουμε για νεότερες εξελίξεις μετά το τέλος Μαρτίου.
Έχετε καμία ιδέα;
 
Κ εγω στην ιδια φαση ειμαι (ΑΤΗ-ΚΤW-ATH) με wizz κ ryan (2-5 Απρ)
H Πολωνια εχει ανακοινωσει ban στις πτησεις μεχρι τελος Μαρτη.
Λογικα αυτο θα γινει extend και για τον Απριλη, οποτε θα ακυρωθουν οριστικα.

Ηδη αυτες τις μερες, το KTW λειτουργει μονο για λιγες εσωτερικου και cargo.

Ακομα κ αν δεν γινει ομως extend του ban, φανταζομαι οτι λογω χαμηλης ζητησης της πτησης θα ειναι ετσι κ αλλιως ψιλοαδεια - η δικια μου εχει ιδια τιμη στα εισητηρια απο τον γεναρη- οποτε παλι δεν θα συμφερει τις εταιριες να πεταξουν αδειες για να γλιτωσουν τα (λιγα αναλογικα) χρηματα

Υπομονη λιγες μερες λοιπον κ λογικα θα παιξει refund.
 
Η Ryanair ανακοινωσε ότι από 24 Μαρτιου σταματάει σχεδόν όλα της τα δρομολογια, οποτε λογικα θα σας ενημερώσουνε, η θα υπαρχη σχετικη ανακοινωση στην ιστοσελιδα τους. Αυτό συμαινει ότι θα μπορειται να ακυρώσετε τα εισητιρια και να παρετε τα χρηματα σας πισω!
 
Η Ryanair τελικά ακύρωσε τις πτήσεις που ανέφερα προηγουμένως.

Αγαπητέ πελάτη,

Λυπούμαστε ειλικρινά ότι πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι λόγω του Covid19 η πτήση σας έχει ακυρωθεί. FR3052 σας Κρήτη (Χανιά) προς Κρακοβία την 18Απρ20. Παρακαλείστε να ενημερώσετε και τους άλλους πελάτες που ενδέχεται να ταξιδεύουν μαζί σας.

Με τη σημερινή ενημέρωση, σας πληροφορούμε ότι μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ της πλήρους επιστροφής χρημάτων για το κόστος του εισιτηρίου σας ή της επιλογής νέας διαδρομής, καθώς και εύλογης φροντίδας (όπως περιγράφεται λεπτομερώς παρακάτω).

1. Αίτηση για επιστροφή χρημάτων

Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας και να ζητήσετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τις μη χρησιμοποιημένες πτήσεις, κάντε κλικ στην επιλογή [...] και εισάγετε τα στοιχεία της κράτησής σας. Η επεξεργασία των αποζημιώσεων θα πραγματοποιηθεί εντός 20 εργάσιμων ημερών με βάση τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή της αρχικής κράτησης.

2. Αλλάξτε την ακυρωμένη πτήση σας (δωρεάν)

Έχετε το δικαίωμα να επιλέξετε νέα διαδρομή για τον τελικό σας προορισμό, με ανάλογες συνθήκες μετακίνησης, είτε όσο το δυνατόν πιο σύντομα ή σε μεταγενέστερη ημερομηνία ανάλογα με τη δική σας ευχέρεια και τη διαθεσιμότητα των θέσεων.

Αν θέλετε να επωφεληθείτε από την επιλογή νέας διαδρομής σε άλλη πτήση της Ryanair στον ίδιο ή εναλλακτικό αερολιμένα προορισμού την ίδια ημέρα ή σε εναλλακτική ημερομηνία (πριν ή μετά την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησης), επικοινωνήστε με την Ομάδα εξυπηρέτησης πελατών (ανάλογα με τις ώρες λειτουργίας) ή μεταβείτε στον γκισέ εισιτηρίων στο αεροδρόμιο. Η Ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί επίσης να σας βοηθήσει εάν χρειάζεστε άλλες επιλογές νέας διαδρομής, όπως νωρίτερη αλλαγή δρομολογίου σε εναλλακτική αεροπορική εταιρεία, τρένο, λεωφορείο ή ενοικίαση αυτοκινήτου.

Εάν επωφεληθείτε από αλλαγή δρομολογίου το συντομότερο δυνατό, θα έχετε το δικαίωμα για (και, όπου ισχύει, παρέχεται) εύλογα γεύματα και αναψυκτικά, διαμονή σε ξενοδοχείο, μεταφορά μεταξύ του αεροδρομίου και του τόπου διαμονής σας (ξενοδοχείο ή άλλο) καθώς και μεταφορά από ή προς εναλλακτικό αερολιμένα, ανάλογα με την περίπτωση.

Εάν η φροντίδα δεν παρασχεθεί παρόλο που θα έπρεπε, κρατήστε όλες τις αποδείξεις για εύλογα έξοδα που μπορεί να προκύψουν, καθώς θα χρειαστεί να τις υποβάλετε στη Ryanair για αποζημίωση των εξόδων σας.

Επισυνάπτεται πλήρες κείμενο των δικαιωμάτων σας βάσει του Κανονισμού 261/2004 της ΕΕ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ακυρώσεις ή τις καθυστερήσεις πτήσεων, κάντε κλικ εδώ.

Και πάλι σας ζητάμε συγνώμη για κάθε ταλαιπωρία.

Με εκτίμηση,

Εξυπηρέτηση πελατών της Ryanair

Μου κάνει εντύπωση που έχουν διαλέξει άλλη πολιτική σε σύγκριση με πολλές άλλες μεγάλες εταιρίες (voucher + ίσως bonus).
Η επιστροφή χρημάτων δεν είναι κρυμμένη μέσα στις δυνατές επιλογές και η διαδικασία είναι πολύ εύκολη. Η επιστροφή λένε ότι θα γίνει εντός 20ημέρου, σε αντίθεση με το "μπορεί να πάει για του χρόνου" που λένε άλλοι.

Χωρίς να θέλω να δείξω συμπάθεια (δεν έχω ταξιδέψει ποτέ μαζί τους), αλλά χαίρομαι που ο χειρισμός τους συγκλίνει με τα συμφέροντά μου, και δεν χρειάζεται να παίρνω τηλέφωνα και να παρακαλώ.
 
Το ίδιο μήνυμα πήρα κι εγώ για πτήση DTM-SKG μέσα στον Απρίλιο. Πολύ απλή φόρμα-αίτηση επιστροφής της τιμής του εισιτηρίου. Για να δούμε...
Προφανώς υπολογίζουν ότι πολλοί θα αλλάξουν τις πτήσεις τους καθώς θέλουν κάποια στιγμή να ταξιδέψουν όπως είχαν προγραμματίσει και δε θα χρειαστεί να επιστρέψουν τα εισιτήρια στο σύνολο των 130 εκ. επιβατών τους.
 
Top