Κλείσιμο εταιριών

Από την άλλη (διαβάζω στο BBC) Rolls-Royce, Airbus, Heathrow airport και Manchester Airports Group έχουν τονίσει προς την κυβέρνηση τη σημασία της Virgin Atlantic στην οικονομία του ΗΒ. Για το αν θα είναι πολιτική η απόφαση δεν υπάρχει αμφιβολία όταν μιλάμε για δημόσιο χρήμα. Και μάλιστα για μια εταιρεία που κατά 49% ανήκει σε αμερικανικά κεφάλαια (στη Delta) η οποία με τη σειρά της ανήκει σχεδόν εξ ολοκλήρου σε επενδυτικές εταιρείες (καμία τους, ωστόσο, δεν έχει πάνω από 10%).
 
OveLix":va5slzw5 said:
ο Μπράνσον έχει μιλήσει (από όσο ξέρω) για τη σωτηρία της εταιρείας ζητώντας δάνειο 500 εκατ. λιρών και όχι bail out, μάλιστα βάζει και το ιδιωτικό του νησί ως ενέχυρο. Αυτό απέχει πάρα πολύ από το «ο πάμπλουτος ιδιοκτήτης που δεν δίνει δεκάρα», που γράφτηκε.


Και το δανειο απο την κυβερνηση που ζητησε bail out λεγεται στα αγγλικα αγαπητε μου. :rolleyes:

Το οποιο η κυνβερνηση απερριψε αιτιολογωντας οτι απετυχε να καταδειξει οτι εχει εξετασει καθε πιθανη ενεργεια για cash preservation πριν φτασει στο σημειο να ζητησει bail out.

Και με τον ιδιο να ειναι ο μεγαλυτερος σχεδον ιδιωτης μετοχος αεροπορικης με net worth 4.5δις rumor has it οτι επαιξε ρολο στην αρχικη απορριψη της κυβερνησης.
 
Το δάνειο από την κυβέρνηση λέγεται loan, και θα έχει (αν εγκριθεί) παρόμοιους όρους με εκείνο που πήρε πριν λίγες μέρες η Easyjet μόλις ο Stelios απείλησε ότι θα την κλείσει.
https://www.theguardian.com/business/20 ... y-and-bank

O Μπράνσον έχει ήδη βάλει στον όμιλο 250 εκατ. από τα προσωπικά του λεφτά και προσφέρει ως ενέχυρο το νησί του για τυχόν δάνειο. Σε κάθε περίπτωση, μπορεί να υποβάλλει ξανά το αίτημα στη βρετανική κυβέρνηση και εκτιμώ ότι θα καταλήξουν σε συμφωνία.
 
O Stelioς δεν απειλησε ποτε οτι θα "κλεισει" την easy. Ας προσεχουμε τι γραφουμε δημοσια.

Ζητησε να ακυρωθουν οι παραγγελιες στην airbus και απειλησε με αφαιρεση μελων του διοικητικου συμβουλιου αν δε γινει.
 
Ο Stelios είπε, σύμφωνα με τη Guardian, ότι αν δεν του δώσουν τα χρήματα η εταιρεία θα μείνει απένταρη μέσα σε λίγους μήνες. Τι άλλο σημαίνει αυτό; Ότι θα μείνει ανοιχτή;
EasyJet has secured a £600m loan from the Treasury and Bank of England’s emergency coronavirus fund, as the airline’s founder and biggest shareholder, Sir Stelios Haji-Ioannou, claimed it would run out of cash by the year end regardless.
 
Ο Stelios δεν συμμετέχει στη διοίκηση της εταιρίας και δεν μπορεί να την κλείσει ούτε να ξέρει ακριβώς πως είναι τα οικονομικά της ανά πάσα στιγμή.
Η διοίκηση στη συνέχεια κατάφερε να εξαφσαλίσει κάποια δάνεια και τώρα λέει ότι έχει αρκετά λεφτά για να επιβιώσει χωρίς πτήσεις μέχρι το τέλος του χρόνου.

Ο Branson νομίζω ότι συμμετέχει πιο ενεργά από τον Στέλιο στη διοίκηση της Virgin Atlantic. Βασική διαφορά: δεν το είδα να κάνει επίθεση στη διοίκηση ούτε να απειλεί με αποπομπές.
 
Η Virgin Atlantic σε chapter 15 στην Νεα Υορκη...
 
Τέλος από χθες το απόγευμα και για τη South African Airways. Η εταιρεία αναστέλλει το πτητικό της έργο μέχρι νεωτέρας, με εξαίρεση κάποιες πτήσεις επαναπατρισμού. Για το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης απαιτούνται περίπου 10 δις ZAR, δηλαδή περίπου 621 εκ. USD.

https://www.aa.com.tr/en/africa/south-a ... ng/1990095
 
Προς φούντο και η Air Namibia. H IATA ανέστειλε τη συμμετοχή της πρώτης σε όλα τα BSP παγκοσμίως.
 
Top