Austrian Airlines

  • Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το συμμάζεμα αρχίσει στην OS.

:arrow: Αποχωρούν 18 Q400 (ήταν ήδη αποφασισμένο από τα τέλη του 319), 7 Α319 (όλα) και 3 Β767 (από τα 6).
:arrow: Με τούτα και με κείνα θα βρεθεί με 60 αεροσκάφη το 2022 (9 longhaul) και μείωση διαθέσιμης χωρητικότητας κατά 20%.
 
Για κάποιο λόγο, νιώθω μια συμπάθεια για την Austrian. Δεν έχουν περάσει και λίγα, την τελευταία δεκαετία. Ποιος μπορεί να ξεχάσει την εποποιία της Tyrolean; Τον υπερσύγχρονο στόλο των 767; Αν η μητρική εταιρεία πειραματίζεται με την SN, τουναντίον για την Austrian μου φαίνεται πως έχει πιο ξεκάθαρες προθέσεις.
 
Συμφωνησε σε χρηματοδοτηση των Αυστριακων αερογραμμων η αυστριακη κυβερνηση με τον ορο να μην προσφερει εισιτηρια χαμηλοτερα απο 40 € κ να μειωσει τους ρυπους στον αριθμο που προβλεπεται.
Αντε κ στα δικα μας...
 
Από την προσεχή άνοιξη η Austrian σταματά να προσφέρει σνακ/ποτά στην οικονομική θέση των πτήσεων μικρών/μεσαίων αποστάσεων. Οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από μια σειρά προϊόντων που θα διατίθενται προς πώληση.
 
Για βοηθήστε λίγο ρε παιδιά.
Είχα κάνει μια κράτηση KRK-VIE-SKG και επιστροφή, σε business χωρίς δυνατότητα ακύρωσης με επιστροφή χρημάτων, στο expedia.
Το πρώτο σκελος έγινε κανονικά.
Αν στο σκέλος επιστροφής κάνω μόνο το SKG-VIE, θα βάλουν κάποιο πρόστιμο για το υπόλοιπο; Έχω layover στην Βιέννη 24 ώρες. Έχω σκοπό να ακυρώσω το check-in της 2ης πτήσης, προφανώς δεν θα παραδώσω βαλίτσα.
 
Κάνετε συχνά κάτι τέτοιο; Αν όχι 99,9% κανένα πρόβλημα.
Το υπόλοιπον 0,1% είναι από μια περίπτωση το 2019 που η LH ζήτησε τη διαφορά στα εισιτήρια (2000€+) και πήγε τον επιβάτη στα δικαστήρια... και έχασε.
Βέβαια έχω ακούσει και περιπτώσεις που κάνουν "Hidden City" 15+ φορές το χρόνο και δεν έχει γίνει τίποτα, οπότε...
 
Το ότι είναι από Expedia και όχι από την OS την ίδια, σίγουρα δεν βοηθάει...
 
Δεν θα πάθεις τίποτα, ούτε είσαι υποχρεωμένος να πετάξεις με το ζόρι, ότι εισιτήριο και αν έχεις. Είναι βασικά συνταγματικά δικαιώματα. Ούτε η εταιρεία θα στεναχωρηθεί που πετάει με έναν επιβάτη λιγότερο, πόσο μάλλον που το αεροσκάφος δεν θα σε περιμένει κλπ. Αναλαμβάνει ένα ρίσκο να πουλάει εισιτήρια με βάση την δική της λογική.
 
Έτσι ξαφνικά και λίγο αθόρυβα το ATR έγινε υπέρ-εργαλείο για την OS που έκανε phase out τα DH4 πριν από λίγα χρόνια :wall:
 
Top