Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Και αυτό θα είναι μεγάλο χτύπημα και για τις Etihad και Singapore Airliner (μεταξύ άλλων) που κατέχουν ποσοστά στην εταιρεία και η αξία τους θα μηδενιστεί. Για την ιστορία, η Virgin Australia έχει εισπράξει από ταξιδιώτες 1,2 δισ. USD για εισιτήρια για ταξίδια που μπορεί να γίνουν, μπορεί και όχι - αφού η εταιρεία μπορεί να κλείσει, μπορεί και όχι.

Θεωρείται πολύ πιθανό να κλείσει η θυγατρική της, Tiger Air.

Αναλυτικά εδώ (όπου τα χρέη εμφανίζονται να είναι 4,8 δισ. USD)
https://www.theguardian.com/business/20 ... bs-at-risk
 
niogr":2ivgzhob said:
PILOT-737":2ivgzhob said:
niogr":2ivgzhob said:
Η Ryanair επιστρέφει κανονικά τα χρήματα για τις πτήσεις που ακυρώθηκαν.

Μπορείς να μας πεις με ποιο τρόπο ; Έχω φίλο με εισιτήριο για Ισπανία και δεν έχει καταφέρει μέσω site (μήνυμα σφάλματος) και στο e-mail του ακόμη περιμένει απάντηση.

https://refundclaims.ryanair.com

Πάντως πολλοί διαμαρτύρονται ότι η Ryan ενώ αρχικά έδωσε επιλογή για επιστροφή χρημάτων και την διάλεξαν .... βρεθήκανε με το έτσι θέλω με
Voucher και με mails που περιέχουν links για σελίδες που δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση της διαδικασίας επιστροφής. Θα έκανε μεγάλη εντύπωση όταν οι περισσότερες εταίρες της Ευρώπης δεν επιστρέφουν χρήματα να το κάνει πρώτη η Ryan. Πάντως αν έχεις ακούσει τέτοια περιστατικά (να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και έχουν πιστωθεί τα χρήματα) μάλλον θα πρόκειται για την εξαίρεση.... υπάρχει σχετικό θέμα στο pprune.
 
Τελικα εχει νοημα αυτό το μέτρο που βλέπω να υιοθετούν οι αεροπορικές με τη μεσαία θέση κενή; Εαν πρέπει να υπαρχει αποσταση 1.5-2μ. θαπρεπε να καθονται ανά δύο σειρες..Συν του ότι το φτέρνισμα διασπείρει σταγονίδια σε αρκετά μεγαλη αποσταση που πιανει διπλανους,πισω μπρος..Πιο πολύ ψυχολογικό το θεωρώ σαν μέτρο παρά ασφαλείας..Και οι τιμές των ναυλων; Εαν για αντισταθμίσουν την χασουρα, χτυπήσουν ταβάνι από την άλλη αυτό δεν θα συγκρατήσει όσους θελουν να ταξιδεψουν; Είμαι περίεργος να δω εάν το μέτρο θα το υιοθετήσει κ η FR η οποία μίλησε για πολεμο τιμών..Πόλεμος τιμών κ άδειες θεσεις δεν ξερω πως συνδυάζονται
 
Ο ακριβής τρόπος χωροθέτησης των επιβατών θα γίνει σε συνεννόηση με τις υγειονομικές αρχές. Επιπλέον, τις πρώτες μέρες της επανέναρξης των πτήσεων θα ταξιδεύουν όσοι έχουν πραγματικά ανάγκη, πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι λίγοι και με διάθεση να πληρώσουν. Στη συνέχεια, και όσο ομαλοποιείται η κατάσταση, θα ανεβούν οι πληρότητες. Αλλά στην αρχή θα ψάχνουν πελάτες με το τουφέκι.
 
Συμφωνώ με το OveLix. Σε μια πρώτη φάση δεν βλέπω πόλεμος τιμών, αλλά αρκετά μειωμένη προσφορά, συν άλλα εμπόδια. Κάποιες εταιρίες μιλάνε ήδη για 20-25% των πτήσεων για το καλοκαίρι….

Και όσον αφορά τη ελεύθερη μεσαία θέση. Μπορεί από μόνη της να μην αρκεί, αλλά μαζί με ενδεχόμενες υποχρεωτικές μάσκες δεν το θεωρώ τόσο παράλογο και μάλλον μειώνει το ρίσκο μετάδοσης.
 
Iσως οι legacy να μην επιδοθούν σε πολεμο τιμών αλλά οι loco FR,W6,V7 ήδη εχουν βαλει για Ιουνιο πτήσεις σε χαμηλες τιμές...To ιδιο κ η Α3 σε μερικα δρομολόγια..π.χ. το SKG-ZRH το βρηκα καποιες μερες με 35ε ...
 
«Τσεκούρι» πέφτει στο μπόνους €50 της Lufthansa Group για όσα εισιτήρια εκδίδονται με αρχική ημερομηνία έκδοσης από τις 20 Απριλίου 2020 και μετά. Βάσει της νέας πολιτικής, δε θα προβλέπεται το μπόνους σε περιπτώσεις αλλαγής.

Από την άλλη πλευρά, η easyJet, η οποία μέχρι χθες έλεγε ότι βγάζει-δε βγάζει τη χρονιά, στην περίπτωση παράτασης της αναστολής πτήσεων, ετοιμάζεται να ανοίξει προς πώληση το θερινό πρόγραμμα του 2021 (αν δεν το έχει κάνει ήδη).

@spotterakis
Αυτό δε γίνεται γιατί αποφάσισε η εμπορική διεύθυνση να βγάλει προσφορές. Γίνεται επειδή άδειασαν οι πτήσεις και απελευθερώθηκαν οι θέσεις που αντιστοιχούσαν σε χαμηλότερους ναύλους.
 
spotterakis":2dvf0vto said:
...αλλά οι loco FR,W6,V7 ήδη εχουν βαλει για Ιουνιο πτήσεις σε χαμηλες τιμές...To ιδιο κ η Α3 σε μερικα δρομολόγια..π.χ. το SKG-ZRH το βρηκα καποιες μερες με 35ε ...

Που πολλές δε θα γίνουν. Ή εάν θα γίνουν ο κόσμος δεν μπορεί να πετάξει, γιατί ποιός θέλει να περνάει 2 εβδομάδες διακοπές σε αυστηρή καραντίνα, και μετά τη επιστροφή του θα χάσει άλλες 2 εβδομάδες γιατί θα καταλήξει ξανά σε καραντίνα….

Εφόσον είναι κλειστά τα σύνορα, πολλές χώρες είτε απαγορεύουν τα ταξίδια είτε έχουν υποχρεωτική καραντίνα κλπ. οι αεροπορικές μπορούν να προσφέρουν ότι θέλουν – ο κόσμος δεν μπορεί να ταξιδέψει.

Και δεν νομίζω ότι χώρες όπως η Ελλάδα ήδη από τον Ιούνιο θα ανοίξουν τα σύνορα και θα δεχτούν δεκάδες χιλιάδες τουρίστες από Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο κλπ., γιατί η Easy και FR πούλησαν φθηνά εισιτήρια.
 
Το σενάριο που περιγράφεις δεν έχει λόγο ύπαρξης. Η έναρξη των εμπορικών πτήσεων για το επιβατικό κοινό θα συμπέσει με το άνοιγμα των συνόρων και την κατάργηση της καραντίνας σε κάθε δεδομένο προορισμό. Αλλιώς, δεν έχει κανέναν λόγο να γίνει.
 
Συμφωνώ και εγώ ότι η πλήρης αποκατάσταση των αερομεταφορών θα γίνει όταν επανέλθουμε στην "κανονικότητα" σε παγκόσμιο επίπεδο. Και όπως έχει επισημανθεί από τους ειδικούς, η επιδημία παρουσιάζει εποχικότητα, που σημαίνει ότι το καλοκαίρι που θα έχουμε ύφεση, το νότιο ημισφαίριο θα έχει έξαρση, και πάει κλαίγοντας. Δηλαδή ευελπιστούμε για την στιγμή που θα βγει το πολυαναμενόμενο εμβόλιο και μετά !
Βέβαια, έχουν αρχίσει να ακούγονται και διάφορα ανέκδοτα προφανώς από ανθρώπους που δεν έχουν και πολύ μεγάλη σχέση με τον κλάδο, όπως το "θα φοράμε μια νάυλον θήκη γύρω από κάθε επιβάτη" κλπ. Υποθέτω ότι ο εγκέφαλος του εγχειρήματος σκέφτεται ότι μεταξύ δυο πτήσεων οι "θήκες" σε ολόκληρο το αεροσκάφος θα πρέπει να αντικαθίστανται, με τι κόστος και πόσους εργάτες να δουλεύουν ταυτόχρονα για να προλάβουν μέσα στο σύντομο ground time να αντικαταστήσουν μερικές εκατοντάδες "θήκες" και άστο καλύτερα γιατί μας βλέπω να κόβουμε φλέβες ομαδικά.
 
Top