Airbus News

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Κάτι παραπάνω θα γνωρίζεις εσύ μιας και απ ότι βλέπω έχεις άποψη για όλα. Ν άσαι καλά να μας ενημερώνεις.
 
H Airbus είναι γνωστό ότι υπάρχει ζημιογόνα εδώ και δεκαετίες. Εκτός από τα αεροσκάφη που ανεβοκατεβαίνουν ανάλογα με την χρονιά, όλες οι άλλες μονάδες (Ε/Π, άμυνα, διάστημα) είναι ζημιογόνες και θα είναι ζημιογόνες. Αυτό το ξέρουν όλοι, από τους εργαζόμενους μέχρι τους πολιτικούς που σπρώχνουν χρήμα, όταν το Α320 δεν έχει τις παραγγελίες. Το να μπορεί να έχει η Γαλλία και η Γερμανία δικούς τους πυραύλους ξεπερνάει τους συνήθεις υπολογισμούς και ισολογισμούς. Το ίδιο και με την πρόσβαση στο διάστημα.
 
Δεν ξέρω πού γράφτηκε ότι η Airbus είναι μονίμως ζημιογόνα. H DW γράφει ότι το 2019 ήταν η πρώτη χρονιά με ζημιές (-1,3 bn) μετά από δέκα χρόνια συνεχόμενων κερδών. Το 2018 είχε κέρδη €3 bn.
https://www.dw.com/en/airbus-reports-bi ... a-52360797

Και μιλάει για τον όμιλο συνολικά, όχι μόνο για τα πολιτικά αεροσκάφη.
 
Σορρυ αυτό εννοώ, ότι εκτός από τα πολιτικά αεροσκάφη τα υπόλοιπα προγράμματα ήταν και είναι μέσα. Τα commercial aircrafts είναι αυτά που σώζουν την παρτίδα και είναι και μέρος του λόγου που ενοποιήθηκαν και από EADS έγιναν όλα Airbus. Η Military έκοψε 2000 θέσεις πριν λίγες μέρες στην Γερμανία. Επίσης fun fact, ο CEO πρότεινε το νέο ωράριο να είναι σε δυο βάρδιες 06:00 - 13:30μμ και 14:30 - 22:00 για τους εργαζόμενους γραφείου :rolleyes: Αλλά όλοι πιστεύουν ότι όλα αυτά είναι πίεση προς τις κυβερνήσεις και θα ηρεμήσει μόλις πέσει το ρευστό.
 
Mείωση εσόδων κατά 15% στο πρώτο τρίμηνο (ουσιαστικά πριν αρχίσει για τα καλά ο κορονοϊός) σε σχέση με πέρυσι.
Μείωση κατά 49% στο adjusted EBIT (δηλαδή αυτό που η Airbus θεωρεί λειτουργικό αποτέλεσμα) από τα 549 στα 281 εκατομμύρια ευρώ.
Μείωση κατά 56% στο reported EBIT (χωρίς adjustments) από τα 181 στα 79 εκατομμύρια ευρώ.
Συνολικό λογιστικό αποτέλεσμα 481 εκατομμύρια ζημιά από 40 εκατομμύρια κέρδη πέρυσι.
Το πιο ανησυχητικό είναι τα διαθέσιμα μετρητά που έχουν μειωθεί από τα 12,5 δισεκατομμύρια στο τέλος του 2019 στα 3,5 δισεκατομμύρια στο τέλος Μαρτίου. :shock:

https://www.airbus.com/newsroom/press-r ... sults.html
 
"H απάντηση κάποιων αεροπορικών ήταν οριγσμένη"

Συγκλονιστικη δημοσιογραφία. :wall: :wall: :wall:
 
$30δις η επόμενη παραγγελία για 255 Α321neo από την wizz (ναι, 30δις)

 
$30δις η επόμενη παραγγελία για 255 Α321neo από την wizz (ναι, 30δις)


Για την ακρίβεια, η παραγγελία δεν είναι της Wizz Air, είναι της Indigo Partners, μιας αμερικανικής εταιρίας συμμετοχών σε LCC, η οποία και θα διανείμει τα 255 αεροσκάφη ως εξής:

Wizz Air: 102 A321neo ( περιλαμβάνει και XLR )
Frontier: 91 A321neo
Volaris: 39 A321neo
Jetsmart: 23 A321neo ( τα δύο θα είναι XLR )
 
Top