Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

OveLix":24h2xajo said:
Τι ερώτημα είναι τώρα αυτό; Πιστεύεις ότι τώρα που μιλάμε δεν γίνονται διαπραγματεύσεις με τις εταιρείες leasing? Πιστεύεις ότι δεν θα επιστραφούν εκατοντάδες αεροσκάφη στους lessors? Πιστεύεις ότι μόνο από τους επιβάτες περιμένουν οι αερογραμμές τη με το ζόρι συνεισφορά τους;

Δεν άκουσα κανέναν να διαμαρτύρεται για αεροδρόμια η για lessors και να απαιτεί να κάνουν διευκόλυνση σε αεροπορική εταιρία.

Αντιθέτως είδα άτομα να χαρακτηρίζουν τους επιβάτες που ζητάνε το αυτονόητο: να τηρηθεί η νομοθεσία.

Όπως έγραψα ήδη, η λήψη δανείου από τράπεζες η κράτη θα ήταν μια εναλλακτική που θα επέτρεπε στις αεροπορικές να επιβιώσουν και παράλληλα να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους όσον αφορά τα δικαιώματα των επιβατών.

Καταλάβαμε ότι κάποιοι έχετε μετοχές αεροπορικών εταιριών και προτιμάτε να θυσιάσετε 100-200€ από το να χάσετε το κεφάλαιο που επενδύσατε. Όμως μην μπερδεύεστε οι υπόλοιπο είναι πελάτες και όχι μέτοχοι των εταιριών.

OveLix":24h2xajo said:
Αν για να βγάλω βόλτα τον σκύλο μου πρέπει να στείλω μήνυμα στην κυβέρνηση, αν μέχρι νεωτέρας δεν μπορώ να βγω από τον νομό μου, αν για να πάω στο σούπερ μάρκετ πρέπει να περιμένω στην ουρά για να μπω μέσα, τότε ναι, μπορώ να σταματάω να λυσσάω για τα 200 ευρώ που μου χρωστάει ο Λίγδης ή ο Ευτύχης. Θα το αναφέρω, θα διαμαρτυρηθώ, θα πω «ρε τι πάθαμε», αλλά δεν θα το κάνω και ανατολικό ζήτημα όπως το έχουν κάνει κάποια μέλη εδώ και τόσες σελίδες.

Όλοι περνάμε δυσκολίες με την καραντίνα, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τραγικοποιούμε τα πράματα.

Δεν στέλνεις μήνυμα σε καμία κυβέρνηση, το μήνυμα είναι ένα είδους «υπεύθυνης δήλωσης» με την οποία αναλαμβάνεις την ευθύνη ότι δεν θα μετακινηθείς άσκοπα και για λόγο που θέτει σε κίνδυνο την υγεία του συνόλου. Τα sms δεν καταγράφονται και αν στην τελική δεν τα εμπιστεύεσαι, εκτύπωσε ένα έγγραφο και υπέγραψε το.
Σε εποχή που δεν εργάζεσαι (περιμένεις και εσύ να πάρεις το 800αρι από ότι έγραψες), τι σε πειράζει να περιμένεις έξω από το σούπερ μάρκετ αν είναι για το καλό της υγείας σου και των συνανθρώπων σου. Δεν είναι θέμα έλλειψης προϊόντων αλλά απόστασης που πρέπει να τηρηθεί αν τα σούπερ μάρκετ ήταν πιο μεγάλα δεν θα υπήρχαν ουρές σε ώρες αιχμής.

Ένας φάνηκε λυσσασμένος και χαρακτήρισε την συμπεριφορά που δεν ταιριάζει στα δικά του πιστεύω.

Πάντως μετά από όσα έγραψες να φανταστώ ότι όταν έρθει το voucher, εσυ προσωπικά δεν θα το χρησιμοποιήσεις ούτε θα πάρεις χρήματα στο τέλος, ώστε να έχεις την ηθική ικανοποίηση ότι έσωσες τις αεροπορικές(και ας αναφέρεις το αφεντικό σαν «Λίγδη»).

Η αεροπορία κάνει κύκλους σαν την οικονομία, κάθε 10 χρόνια περίπου τρώει και ένα χαστούκι.
Εάν είσαι τόσο γνωστής του χώρου θα έπρεπε να το ξέρεις και απορώ γιατί δεν το βλέπεις πιο ψύχραιμα.

Σε κάθε κρίση «οποίοι είναι να κλείσουν» θα κλείσουν.

Από την άλλη υπάρχουν και ευκαιρίες : μετά την 11η Σεπτεμβρίου (την μεγαλύτερη αεροπορική κρίση ως τότε), η Ryan άρπαξε την ευκαιρία και έκανε την αγορά των 737 που της επέτρεψε να φτάσει εδώ που είναι σήμερα.

Σήμερα μιλάμε για χειρότερη κρίση από την εποχή του 9/11. Ποιος λέει ότι δεν θα υπάρξει χειρότερη κρίση σε 20-30 χρόνια ;

Η αεροπορία δεν θα σταματήσει να υπάρχει όπως έγραψε κάποιος διότι είναι ο καλύτερος συνδυασμός ταχύτητας άνεσης και κόστους. Ίσως σε κάποιες διαδρομές την ανταγωνίζεται το τρένο αλλά και αυτό έχει σοβαρούς περιορισμούς (σύνορα κρατών θάλασσες κλπ). Μετά από κάθε κρίση η καταστροφή προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα και ανακάμπτει όπως κάνει και η οικονομία.

Για το ποσό καλά πηγαίνουν οι εταιρίες cargo αυτό το διάστημα δεν θυμάμαι να ειπώθηκε τίποτα ; Μόνο η καταστροφολογία πουλάει ; Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούν όλες οι εταιρίες να έχουν μεικτό στόλο από δω και πέρα ?
 
PILOT-737":7eojfbqg said:
Καταλάβαμε ότι κάποιοι έχετε μετοχές αεροπορικών εταιριών και προτιμάτε να θυσιάσετε 100-200€ από το να χάσετε το κεφάλαιο που επενδύσατε. Όμως μην μπερδεύεστε οι υπόλοιπο είναι πελάτες και όχι μέτοχοι των εταιριών.

Το διαβάσαμε και αυτό σε αεροπορικό φόρουμ.

Επειδή έχω μετοχές της LH (οι οποίες είναι οι μόνες που έχω αγοράσει με συναισθηματικά κριτήρια και όχι με οικονομικά, πρέπει να είσαι γενικά τρελός για να βάζεις πολλά λεφτά σε αεροπορικές όχι τώρα, αλλά πάντοτε) μπορώ να σου εγγυηθώ ότι ούτε τα 200Ε μου αρέσει να τα χάνω, και πως έχω δώσει πολλές χιλιάδες ευρώ και σε αυτούς, και σε άλλες, για να μην καταλαβαίνω το πώς αισθάνονται οι πελάτες.

Ούτε περιμένω μια εταιρεία να ανεβάσει την τιμή της μετοχής της με τα λεφτά που χρωστάει και δεν επιστρέφει :rolleyes: Τι άλλο θα διαβάσουμε...

ΥΓ: είπα και ήρθε το εμαιλ της AirBaltic με Voucher και Extra bonus 40 Eur. Να δω προορισμούς από Ρίγα του χρόνου :twisted:
 
Χάχα δεν ξαναστελνω γι αυτό το θέμα γιατί βλέπω να κλειδώνει οσονούπω. Απλά ήθελα να κάνω μια πρόταση στους διαχειριστές να κάνουμε ένα thread για τροπους/πολιτικές για να επανεκινησει η αεροπλοια και τα κίνητρα που θα δώσουν χώρες και περιφέρειες για την αύξηση των αερομεταφορων.
 
@ PILOT-737

Δυστυχώς δε μιλάμε για ένα από τους γνωστούς οικονομικούς κύκλους... αυτόν οι περισσότερες εταιρίες θα τον αντιμετώπιζαν.
Δε μιλάμε καν για 9/11, αυτό που γίνεται στις αερομεταφορές είναι απλά πρωτόγνωρο....

Για να έχουμε μία εικόνα τι γίνεται, παραθέτω τα παρακάτω:

Lufthansa Group: Συζητάει για πακέτο διάσωσης $ 8.7 m ή ελεγχόμενη χρεοκοπία.
Air France-KLM: Προχωράει σε bailout of around $10.8 billion in state-backed loans and guarantees.
United, Southwest: Ετοιμάζονται για πακέτο διάσωσης που έχει ήδη περάσει από το κογκρέσο αξίας $10-12 billion.
American Airlines: The US Department of the Treasury has approved $5.8 billion in financial assistance.
Delta: Reached a deal with the Treasury Department for $5.4 billion.
TUI: Ήδη έλαβε €1.8 billion με τη μορφή δανείου από τη Γερμανική κυβέρνηση.
Easyjet: Δανείζεται £600 million from the UK government’s corporate financing facility.
Finnair: Η κυβέρνηση της Φιλανδίας συμφώνησε να παρέχει εγγυήσεις ύψους € 600 m.
Alitalia: Ήδη έχει λάβει € 600 m σε μία προσπάθεια να κρατικοποιηθεί ξανά.
Condor: Έκλεισε στα $600 million coronavirus-aid package από το Γερμανικό δημόσιο.
Norwegian: Rescue plan αξίας $291 million από τη κυβέρνηση και είναι μόνο η αρχή.
Singapore Airlines: Χρηματοδότηση $244 million in fee relief measures.
SAS: $151.2 million in credit guarantees από Δανία και Σουηδία.
Air Baltic: Η Λετονία ετοιμάζεται να δώσει $162 million.
Cathay Pacific: $129 million package of financial relief.
Nordica: Πακέτο για τη διάσωση της σχεδιάζεται από την κυβέρνηση της Εσθονίας.
Icelandair: Η κυβέρνηση θα αναλάβει τις όποιες ζημίες προκύψουν αρκεί να συνεχίσει να πετάει προς USA and UK.
Virgin Australia: Ζητάει πακέτο διάσωσης αξίας $864 million.
Qantas: Ζήτησε, σε περίπτωση που λάβει το πακέτο διάσωσης η Virgin, να λάβει και αυτή $2.6 billion (καθώς revenue της είναι 3 φορές μεγαλύτερο) για να μην υπάρξει στρέβλωση στον ανταγωνισμό.

Και σίγουρα υπάρχουν πολλά ακόμα πακέτα διάσωσης που δεν έχουν πέσει στην αντίληψη μου.

Από τα παραπάνω (και όχι μόνο) καταλαβαίνω ότι κάτι έχει πάει πάρα πολύ στραβά και δεν έχει καμία σχέση με οικονομικούς κύκλους κτλ.
 
Για την Lufthansa η ελεγχόμενη χρεοκοπία εκτιμώ πως είναι περισσότερο απειλή. Αν περάσει μέρος της εταιρίας στο κράτος, δεν θα έχουν λόγο να απαγορεύσουν να γίνει το ίδιο για τις υπόλοιπες εταιρίες του γκρουπ στις οποίες έχουν άμεση επιρροή.


As reported by Reuters, Spohr has flagged concerns about governments getting too involved in airlines. He worries that should Berlin begin to exert too much influence over Lufthansa, then other governments of the airlines in the group could seek to hop in too. With subsidiaries in Austria, Switzerland and Belgium plus hubs in the German federal states of Hesse and Bavaria, Spohr is concerned that the future competitiveness of Lufthansa could be damaged.

Αν η εταιρία μπορεί να σωθεί με τη βοήθεια του κράτους και δεν γίνει για τους παραπάνω λόγους επιβεβαιώνεται άλλη μια φορά ότι οι αποφάσεις παίρνονται για να εξυπηρετήσουν σκοπιμότητες και όχι με γνώμονα το καλύτερο για τους εργαζόμενους και τους επιβάτες που πιθανόν να χάσουν τα χρήματα τους σε περίπτωση χρεοκοπίας......
 
Η ελεγχόμενη χρεοκοπία είναι το χαρτί (απειλή) της LH για να μη περάσει ένα μέρος της εταιρίας στο κράτος (βέβαια μέσα από αυτή θα περάσει ένα μέρος της εταιρίας στους πιστωτές της).

Οι αποφάσεις παίρνονται πάντα με γνώμονα τις σκοπιμότητες των εμπλεκόμενων μερών.
Ο καθένας προσπαθεί να διασφαλίσει τα συμφέροντα του. Οι μέτοχοι τα δικά τους και το κράτος τα δικά του.
 
Οι πιλότοι της Lufthansa συμφώνησαν να περικοπούν οι αποδοχές τους έως και 45% για δύο χρόνια προκειμένου να σωθεί η εταιρεία.
https://mobile.reuters.com/article/amp/ ... ssion=true

Όλοι χάνουν από την κρίση, όλοι βάζουν το χέρι στην τσέπη για να βοηθήσουν. Η συνεισφορά τους αυτή υπολογίζεται σε 350 εκατ. ευρώ.
 
Οι πιλότοι δυστυχώς είχαν να διαλέξουν μεταξύ του -100% και του -45% και φαίνεται ότι διάλεξαν σοφά.

Δυστυχώς μέχρι τουλάχιστον το 2022 η προσφορά των πιλότων σε σχέση με τη ζήτηση για αυτούς θα είναι πολύ μεγαλύτερή.

Οι επιλογές τους θα είναι να ρίξουν τοις αμοιβές τους για να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί ή να αλλάξουν καριέρα....
 
OveLix":2xuqplhd said:
Οι πιλότοι της Lufthansa συμφώνησαν να περικοπούν οι αποδοχές τους έως και 45% για δύο χρόνια προκειμένου να σωθεί η εταιρεία.
https://mobile.reuters.com/article/amp/ ... ssion=true

Όλοι χάνουν από την κρίση, όλοι βάζουν το χέρι στην τσέπη για να βοηθήσουν. Η συνεισφορά τους αυτή υπολογίζεται σε 350 εκατ. ευρώ.

Τραγική ειρωνεία είναι πως πρόκειται για τους ίδιους πιλότους που μέχρι πρόσφατα απεργούσαν μανιασμένα προκειμένου να διατηρήσουν τα κεκτημένα και ζητούσαν αυξήσεις 3.6% (αναδρομικά)... O tempora o mores!

Meanwhile, η ΒΑ ετοιμάζεται να διώξει 12.000
 
Το -100% δεν θα ίσχυε για όλους, διότι ένα μέρος θα απορροφηθεί στην επόμενη εταιρία που θα αντικαταστήσει την LH σε περίπτωση «ελεγχόμενης» χρεοκοπίας.

Όσον αφορά το ανταγωνιστικό, αν πρέπει να μείνει υποχρεωτικά κενό το ενδιάμεσο κάθισμα, το βέλτιστο θα ήταν να υπάρχουν μόνο οι θέσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ώστε να μειωθεί το «άχρηστο» βάρος που κουβαλάει το αεροπλάνο.
 
Top