Λάθος posts ...

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Αγαπητέ CHRISTOS55,

Αυτό που εγώ βλέπω είναι ότι τουλάχιστον καμιά 10αρια χώρες τις ΕΕ επιδοτούν άμεσα ή έμμεσα τις αεροπορικές τους, δε νομίζω ότι είναι ηλίθιοι - προφανώς σε κάτι αποσκοπούν.

Καλό λοιπόν θα ήταν να βοηθηθούν και οι Ελληνικές εταιρίες τουλάχιστον όλες όσες ήταν βιώσιμες προ κρίσης - αρκεί να το επιθυμούν.

Φυσικά και όταν βάζεις τα χρήματα σου κάπου θα ζητήσεις να πάρεις και ανταλλάγματα...αυτό το θεωρώ δεδομένο.

Γνωρίζοντας όμως πως λειτουργεί το ελληνικό δημόσιο και οι συνδικα-ληστές φόβος μου είναι ότι εταιρίες βιώσιμες προ covid-19 θα καταλήξουν ζόμπι αν δοθεί στο δημόσιο μεγάλο μέρος του έλεγχου και τότε είναι δεδομένο πως πότε δε θα πάρουμε πίσω τα χρήματα των φορολογούμενων, το πιο πιθανό είναι ότι θα χάσουμε και άλλα.

Παραθέτω ξανά ένα προηγούμενο post μου - για να καταλάβουμε το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργείτε από τις κρατικές επιδοτήσεις (αυτή τη φορά) των άλλων και όχι της Ελλάδας.

"Θα ήθελα όλοι μας να σκεφτούμε το παρακάτω:
H αγαπητή LH ξεκινάει 15 Μαίου πτήσεις για Ελλάδα. Το κόστος αυτών των πτήσεων θα πληρωθούν με τα 10 - 12 δις που πήρε ως ενίσχυση. Πως η Αιγαίου ή η κάθε Αιγαίου μπορεί να ξεκινήσει πτήσεις και να την ανταγωνιστεί....???

Σε μία ελεύθερη αγορά λοιπόν η Αιγαίου θα επιβίωνε και θα έβγαινε πιο δυνατή γιατί όλοι οι ανταγωνιστές της (πλην FR και W6) θα βάραγαν κανόνι και μέχρι να εκαθαριστούν θα έπαιζε μόνη της "μπάλα" με τους LOCO.

Αφήνω και αυτό έδω - τροφή για σκέψη
https://www.euro2day.gr/specials/interv ... ada-g.html "
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Η AEGEAN έχει αποδείξει εδώ και 20 χρόνια ότι και καλή διαχείριση κάνει, και κέρδη έχει, και πληρώνει τις υποχρεώσεις της μέχρι δεκάρας. Σε αυτήν στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό ο τουρισμός μας (25% του ΑΕΠ), είναι από τις μεγαλύτερες και πιο εύρωστες εταιρείες στη χώρα (αν όχι η πρώτη) και η επιτυχία της αποτελεί παράδειγμα πανευρωπαϊκά.

Στη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία των αερομεταφορών αξίζει να βοηθηθεί έτσι ώστε να διαφυλαχτεί ο ρόλος της στη λειτουργία της κοινωνίας και της οικονομίας. Πολύ δε περισσότερο όταν οι ανταγωνιστές της ήδη λαμβάνουν δισεκατομμύρια κρατικού χρήματος.

Υ.Γ.
Κάθε σύγκριση με την παλιά ΟΑ και τι συνέβη πριν από 40 χρόνια είναι παντελώς άσχετη, off topic και μπάλα στην εξέδρα. Το ίδιο και τα μασίφ ποστ-σεντόνια χωρίς παραγράφους, χωρίς στίξη, χωρίς νόημα και χωρίς αναγνώστες.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Νομίζω όλη η ανάλυση που γίνεται είναι ενδιαφέρουσα αλλά η ερώτηση είναι βασικά μία. Είναι δεδομένο ότι οι αεροπορικές θα κλείσουν σχεδόν όλες άμεσα διότι δεν έχουν ούτε ρευστότητα ούτε κερδοφορία επαρκή για να ανταπεξέλθει στις παρούσες συνθήκες. Δεν έχει να κάνει με το αν είναι σε γενικές γραμμές βιώσιμες. Έχει να κάνει με τις συνθήκες. Το ερώτημα λοιπόν είναι απλό.

Τις αφήνουμε να κλείσουν και μένουμε χωρίς, με αποτέλεσμα απλώς να ανοίξουν καινούριες από την αρχή με όσα (πάρα πολλά) ζητήματα αυτό θα δημιουργήσει, ή τις κρατάμε ανοιχτές προσφέροντας τη σχετική (μεγάλη) βοήθεια?

Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι το μόνο ουσιώδες ερώτημα, και η απάντηση είναι προφανής, επίσης κατά τη γνώμη μου. Πέραν αυτού οκ, μπορούμε να δούμε τι payback θα ζητηθεί (ή αν θα υπάρξει κάποια κρατικοποίηση). Αλλά το να συζητάμε θεωρητικά για το "α, η κακιά η εταιρεία που ξεζουμίζει τον Παπαμιχαήλ αλλά θα δούνε τι θα πάθουνε όταν γίνει μεγάλη φίρμα στο τραγούδι και παντρευτεί τη Βουγιουκλάκη" είναι ολίγον εκτός. Δε βλέπω το νόημα σύγκρισης με την ΟΑ. Βρισκόμαστε στο 2020, υπάρχει πανδημία που έχει γονατίσει τον κλάδο. Το ερώτημα είναι "τι κάνουμε", όχι "τι έπρεπε να κάνουμε 20 χρόνια πριν".
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Φίλε CHRISTOS55, όσα εκ των γεγονότων που αναφέρεις παραπάνω είναι του δόγματος της μισής αλήθειας και δεν έχουν θέση σύγκρισης με την Α3, ιδιαίτερα εν μέσω μιας πρωτόγνωρης καταστροφικής παγκόσμιας συγκυρίας, με άγνωστο ακόμα το πραγματικό ανάλογο μέγεθος των οικονομικών και κοινωνικών συνεπειών για κάθε χώρα.
Δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση τα δεδομένα και τα στοιχεία της περιόδου π.ΟΑ να συγκρίνονται με την λειτουργία της υγιούς Α3, σχετικά με το αν θα πρέπει στη παρούσα φάση να στηριχτεί/δανειοδοτηθεί ένεκα των συνθηκών Πανδημίας και των δυνάμει δυσμενών συνθηκών όπως διαμορφώνονται σήμερα, διαφορετικά δεν χρειαζόταν καμία έκτακτη στήριξη σε ομαλές περιόδους οικονομικής λειτουργικής κανονικότητας.
Ως εκ τούτου δεν θα επαναλάβω για ο, τι έχει ήδη αναλυθεί παραπάνω, αναφορικά με ο, τι αυτό σημαίνει για το 25% + της τουριστικής μας βιομηχανίας κι όχι μόνο.
Ο παραλογισμός σου “ Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα” κάτω από αυτές τις συνθήκες ξεπερνά κάθε ιδεοληπτική ανάλυση, ακόμα και αυτών που πίστεψαν σε βερμπαλιστικά προπαγανδιστικά συνθήματα του παρελθόντος, όπου το κόμμα θα κυβερνά και ο λαός θα είναι την εξουσία.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Πως τα καταφέρνετε και βρίσκετε κάθε φορά ένα θέμα και ξεκινάτε μια συζήτηση λάου λάου και μετά από λίγα posts του αλλάζετε τα φώτα στο off topic με τις αντιπαραθέσεις περί Α3!!! Από το 2ο-3ο post της συζήτησης βγήκατε όλοι off.
Επειδή ήδη έχουμε δεχτεί αναφορές (και) για αυτή την συζήτηση θα πρέπει να κλειδώνουμε όποιο topic παρεκτρέπεται και βγαίνει εκτός θέματος για τους ίδιους λόγους, μέχρι στο τέλος να κάνουμε αναστολή όλου του φόρουμ για κάποιο διάστημα. Δεν έχει νόημα να κλειδώνεται ένα topic και να συνεχίζεται η ίδια ανούσια αντιπαράθεση στο πρώτο διαθέσιμο θέμα που ψιλοταιριάζει ο τίτλος.
Ο ένας κατηγορεί άλλους για "απαράδεκτη" και καλά οργανωμένη υπεράσπιση της Aegean από "άτομα που είναι υπάλληλοι και έχουν παρωπίδες" όταν και ο ίδιος κάνει το ίδιο ακριβώς και με την ίδια θέρμη αλλά εναντίον της Aegean. Και φυσικά πάντα έχουν άδικο οι άλλοι ενώ ο εκάστοτε γράφων ένα μήνυμα έχει όλα τα δίκια του κόσμου. Και περιμένετε έτσι να βγάλετε άκρη;

Όπως είχε πει και ένας μέλος παλαιότερα "Δεν γίνεται να έχουμε πάντα το τελευταίο λόγο"...
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

OveLix":19i6ship said:
Η AEGEAN έχει αποδείξει εδώ και 20 χρόνια ότι και καλή διαχείριση κάνει, και κέρδη έχει, και πληρώνει τις υποχρεώσεις της μέχρι δεκάρας. Σε αυτήν στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό ο τουρισμός μας (25% του ΑΕΠ)

https://www.google.com/amp/s/www.tanea. ... aksan/amp/

21,5 εκ διεθνείς αφίξεις το 2019

https://www.kathimerini.gr/1060602/arti ... an-to-2019

8,7 εκ επιβάτες εξωτερικού,
Να είναι οι 4,5 εκ εξωτερικού αφίξεις ;

20% των αφίξεων εξωτερικού.

Ακόμη και αν λάβουμε υπόψιν ότι όλες οι αφίξεις είναι τουρίστες και ξεχνάμε το ποσοστό Ελλήνων που επιστρέφουν από διακοπές στο εξωτερικό.

Από το σύνολο των δαπανών ενός πακέτου διακοπών: αεροπορικά, ξενοδοχεία, ταξί η ενοικίαση μεταφορικού μέσου, διατροφή - διασκέδαση, ψώνια.
Τι ποσοστό αντιπροσωπεύει η δαπάνη των αεροπορικών εισιτηρίων;
30% ;
Μιλάμε
Για 30% του 20% των αφίξεων εξωτερικού του 25% του ΑΕΠ.

Ovelix αυτό εννοείς « Σε αυτήν στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό ο τουρισμός μας (25% του ΑΕΠ)» ;
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Αυτό κατάλαβες; Όχι.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Αγαπητέ Ovelix

Ακόμη και όταν υπήρχαν 2 μεγάλες εταιρίες στη χώρα, το 80-85% των τουριστών την καλοκαιρινή περίοδο ερχόταν στην Ελλάδα με ξένες αεροπορικές εταιρίες. Αυτό είχε ειπωθεί, εκείνη την εποχή, από στέλεχος της εταιρίας που έχει απομείνει.

Σύμφωνα με τα νούμερα, πλέον μιλάμε για 20 στους 100 επιβάτες (συμπεριλαμβανομένων και των Ελλήνων) που χρησιμοποιούν την Aegean για να έρθουν από το εξωτερικό στην Ελλάδα.

Υπάρχει κάποιος που συμμετέχει στο forum και μπορεί να μας πει, τι ποσοστό του κόστους ενός εκδρομικού πακέτου αντιστοιχεί στην αεροπορική μεταφορά ; Μιλάμε για τα πιο δημοφιλή πακέτα σε διάρκεια: 5μερες ; 7μερες;

Μπορεί τελικά να συμφέρει, αντί να βοηθήσουμε τις αεροπορικές, να ενισχύσουμε τις υπόλοιπες υπηρεσίες ενός τουριστικού πακέτου, πχ ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, οργανωμένες παραλίες κλπ, και να τις προσαρμόσουμε στα μέτρα υγιεινής που απαιτούνται λόγω της κατάστασης. Να ενισχυθούν οι δομές του συστήματος υγείας στα τουριστικά μέρη.

Αν πάλι πιστεύεις ότι πρέπει να ενισχυθεί η Aegean επειδή συνδέεται με τον τουρισμό, φαντάζομαι θα απαιτείς να ενισχυθεί και οποιαδήποτε Ελληνική εταιρία πετάει πτήσεις charter(υπάρχει εταιρία που το 90% του έργου της είναι αυτό) και φέρνει τουρίστες από το εξωτερικό.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Το ότι το περίφημο 20% αν η Aegean πτωχεύσει και δεν διασωθεί θα γίνει 0% και δεν θα επανέλθει ΠΟΤΕ σε ελληνικά χέρια περνάει από κανενός το μυαλό?
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Φυσικά, είναι όμως θέμα prestige ? Να λέμε ότι «έχουμε ελληνική αεροπορική εταιρία»;

Και τι εννοούμε ακριβώς, σε Ελληνικά χέρια, όταν οι μετοχές καταλήγουν σε εταιρίες του εξωτερικού ;

Με την ίδια λογική, αν τα οικονομικά της εταιρίας είναι τόσο χάλια, το ενδεχόμενο να δώσει το κράτος χρήματα και, παρ’ολα αυτά, να χρεωκοπήσει σε 1-1,5 χρόνο το έχει σκεφτεί κάνεις ;

Αφού έπεσαν έξω στην πρώτη πρόβλεψη, ποιος δίνει εγγύηση ότι δεν έχουν πέσει έξω και στη δεύτερη, με αποτέλεσμα τα οικονομικά να είναι πολύ χειρότερα από ότι πιστεύουν οι ίδιοι.

Επίσης το ενδεχόμενο να σωθεί η εταιρία από το κράτος και σε μερικά χρόνια να καταλήξει σε ξένα χέρια πχ LH το έχει σκεφτεί κάνεις ;
 
Top