Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Επιτέλους μετά από περίπου δύο μήνες !!!! που οι εταιρείες χρησιμοποιούν επιβατικά α/φη για μεταφορές φορτίων η Airbus εξέδωσε σχετική SB αναμένοντας την έγκριση από την EASA. Airbus develops solution for airlines to use their widebody aircraft for pure cargo operations during the COVID-19 pandemic Source: Airbus 01/05/2020. http://www.aviationnews.gr/article.pl?mcateg=&id=7501
Είχα αναφερθεί σχετικά στις 27/03 και σχολιάστηκα. από CHRISTOS55 » 27 Μαρ 2020, 21:13
Αυτό που έκανε η Lufhansa μου φαίνεται κάπως νόμιμο. Δεν νομίζω να πέταξε με τα bins ανοικτά? Η Aegean όμως που αφαίρεσε το σύνολο των καθισμάτων δεν έπρεπε να έχει σχετική έγκριση (από κατασκευαστή ή ΥΠΑ)?
 
εμφανίστηκε και το πρώτο A321-271NX στην Γερμανια οπου κατασκευάζεται! Ας ελπίσουμε να το δούμε σύντομα να πετάει και γεμάτο επιβατες!

https://aibfamily.flights/A320/9553#
 

Attachments

  • EX_hMD7XQAAD2ZH.jpeg
    EX_hMD7XQAAD2ZH.jpeg
    191,2 KB · Προβολές: 1.798
Την ίδια μέρα με την εμφάνιση του Α321, το Α320 SX-NED πέταξε από TLS για LFBF (παρακείμενο αεροδρόμιο αποθήκευσης αεροσκαφών της Airbus) για προσωρινό storage μέχρι να ξαναρχίσει η ροη των παραδόσεων από την κατασκευάστρια
 
Από την φωτογραφία του A321 neo φαίνονται τα εξής:

1. Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να έχει κανονικές τουαλέτες στο πίσω μέρος της καμπίνας ( δηλαδή ένα αποδεκτό μέγεθος ) σε αντίθεση με τα Α320 neo...

2. Το νηολόγιο του αεροσκάφους θα είναι σε διαφορετικό sequence από τα Α320 neo, αφού φαίνεται ότι το πρώτο θα έχει νηολόγιο που λήγει σε - ΑΑ . Ίσως δούμε κάτι όπως π.χ. SX-NAA ή ακόμη καλύτερα, κάτι πιο ιστορικό όπως SX-OAA :great:
 
Εντωμεταξύ τα DGS (321) και DGV (320) έχουν ήδη ακολουθήσει το SX-EMM της Ellinair στο St. Athan για scrap.
 
Τι ηλικία είχαν αυτά τα αεροσκάφη;;;
 
Μια απορια....τα αεροπλανα της αιγαιου και τα νεα που ερχονται ειναι αγορες η απλα ενοικιο??η καποια αλλη μορφη κτησης....
 
Συνδυασμός αγοράς και leasing. Κάποια θα αγοραστούν και θα γίνουν sale & lease back
 
6circles":pn5uwznq said:
Από την φωτογραφία του A321 neo φαίνονται τα εξής:

1. Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να έχει κανονικές τουαλέτες στο πίσω μέρος της καμπίνας ( δηλαδή ένα αποδεκτό μέγεθος ) σε αντίθεση με τα Α320 neo...

2. Το νηολόγιο του αεροσκάφους θα είναι σε διαφορετικό sequence από τα Α320 neo, αφού φαίνεται ότι το πρώτο θα έχει νηολόγιο που λήγει σε - ΑΑ . Ίσως δούμε κάτι όπως π.χ. SX-NAA ή ακόμη καλύτερα, κάτι πιο ιστορικό όπως SX-OAA :great:

Ουσιαστικά επιβεβαιώνεται ότι τα A321 της Aegean είναι ACF (Airbus Cabin Flex) και όχι "παλιού" τύπου neo, αφού οι έξοδοι κινδύνου διαφέρουν από τα πρώτα Α321neο και ceo.

GP707":pn5uwznq said:
Εντωμεταξύ τα DGS (321) και DGV (320) έχουν ήδη ακολουθήσει το SX-EMM της Ellinair στο St. Athan για scrap.

Κάποια αεροπλάνα του στόλου προορίζονταν ήδη για part-out φέτος, οποτε δεν θα έλεγα ότι είναι κάτι εντελώς ξαφνικό...και κάτι μου λέει ότι αν πήγε το DGX, μάλλον θα πάει και το DGV.

Επίσης, αξίζει να διευκρινίσουμε ότι πάνε για ανταλλακτικά και όχι για full scrap, από τη στιγμή που η άτρακτος, κινητήρες, ρόδες, APU κτλ έχουν αρκετή αξια ακόμα...
 
Top