Lufthansa

Το κάνουν εδώ και αρκετές εβδομάδες. Προσωπικά, δεν έχω την εντύπωση ότι έτσι η επιβίβαση γίνεται πιο γρήγορη....
 
Σε πτήση από FRA για DUS πριν λίγες μέρες, η επιβίβαση λειτούργησε με το νέο σύστημα χωρίς προβλήματα. Τώρα δε χρονομέτρησα κι΄ολας για να υπάρχει σύγκριση... αυτό θα το κάνουν ίσως οι υπεύθυνοι.

Κάτι άλλο τώρα, σχετικό με την LH και την κρίση στο Ιράν. Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στο θέμα της πτώσης του Β737 της UIA, η Lufthansa ακύρωσε εν πτήσει την LH600 απο Φρανκφούρτη για Τεχεράνη πάνω από το Βουκουρέστι και το αεροσκάφος επέστρεψε στην FRA. Και η για άυριο προγραμματισμένη πτήση έχει ακυρωθεί.
 
Και ο όμιλος LH/LX/OS διακόπτουν τις πτήσεις τους προς Κίνα
Για ΡΕΚ από
FRA LH720
MUC LH722
ZRH LX196
VIE OS063
Για PVG
FRA LH728
MUC LH726
ZRH LX188
VIE OS075
Για SHE
FRA LH782
Για TAO
FRA LH786
Για NKG
FRA LH780

https://www.dw.com/en/germanys-lufthans ... a-52190196

Ακόμη δεν έχουμε ενημέρωση για τις LO089 & LO91 & SK995 & SK997
 
aakunz":30m2uubb said:
Pre-boarding: οικογένειες με βρέφη και μικρά παιδιά κάτω των 5 ετών, ασυνόδευτα παιδιά, επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα
Ομάδες 1 και 2: μέλη HON Circle, Senator, κάτοχοι κάρτας Star Alliance Gold, επιβάτες Business Class, και επιβάτες Economy Flex
Ομάδα 3: επιβάτες Economy Class με κάθισμα στο παράθυρο και οι συνοδοί τους
Ομάδα 4: επιβάτες Economy Class με μεσαίο κάθισμα και οι συνοδοί τους
Ομάδα 5: επιβάτες Economy Class με κάθισμα στον διάδρομο.

Οι επιβάτες που τσεκάρουν μαζί εντάσσονται στην ίδια ομάδα επιβίβασης.

https://www.lufthansa.com/us/en/boarding

Χθες και προχθές στα σκέλη DUS-MUC (A321) και MUC-DUS (A319) δεν υπήρχε το group 5, το οποίο είχε συγχωνευθεί με το 4. Εγώ που ήμουν στο 3, βρήκα στη σειρά που καθόμουν, επιβάτη να κάθεται στο διάδρομο, ο οποίος προφανώς ήταν από το group 1 ή 2. Το ίδιο είδα να γίνεται και 2-3 σειρές πιο πίσω πριν καθίσω. Η επιβίβαση στο 319 έγινε γρήγορα (αλίμονο) ενώ στο 321 σε κανονικό χρόνο. Και στις 2 περιπτώσεις από φυσούνα.
 
Μαζικό συμμάζεμα στην LH.

Αποσύρονται άρον-άρον 6 Α380, 10 Α340 (7 346 και 3 343), 21 Α320 και 5 747-400 από την LH (και citiline).

Το brand της germanwings αποσύρεται μια ώρα αρχύτερα, ενώ μείωση στόλου θα δει και η Eurowings.

Για τις άλλες εταιρείες του ομίλου που θα αντιμετωπίσουν επίσης μεγάλο πρόβλημα αναφέρεται πως θα γίνει "εντατικοποίηση των προγραμμάτων αναδιάθρωσης" (OS, SN) και περιορισμός στόλου (LX).
 
Σε 9 δις(!) ανέρχεται η κρατική βοήθεια στη Lufthansa. Πάτησε κάτω την Air France με τα 7 μύρια. Σε αντάλλαγμα ζητάνε minority blocking και 1-2 θέσεις στο board (Κάτι αντίστοιχο -blocking minority- φαίνεται πως ζήτησε και το Βέλγιο για τα "ψιλά" 290 μύρια που χρειάζεται η SN αλλά η LH είναι αρνητική).
 
Μήπως να γίνει ένα thread μόνο με τα νέα και τη συζήτηση για τις ενισχύσεις και το σώσιμο των εταιρειων;! Έχει αρκετό ενδιαφέρον πιστεύω για το μέλλον της αεροπλοιας. .
 
Ανακοίνωσε προσωρινό πρόγραμμα πτήσεων για τον Ιούνιο η Lufthansa, με την Αθήνα μέσα.
Είναι πολύ περιορισμένο πάντως.

https://www.lufthansa.com/de/en/flightplan
 
Διαπίστωσα οτι η Λουφτυ ακολουθει το παράδειγμα της AC στο social distancing και μπλοκάρει ολες τις μεσαίες θέσεις στα α/φη της αλλα κ ολόκληρες σειρές...Αντιθέτως LX,OS δεν ακολούθησαν...
 
Top