Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί μετά τον Ιούνιο, πάντως αυτή την στιγμή οι τιμές της Α3 είναι για ανέκδοτο. Η LH που κοιτάω έχει απευθείας με 250 Γερμανία-Αθήνα, με μια αλλαγή 140-160Ε (!) για τέλη Ιουλίου με Αύγουστο (δηλαδή το λουκούμι της περιόδου) και η Α3 είναι στα 400 :?:
 
Εμένα πάντως με έχασαν από loyal πελάτη.

Λίγο η ιστορία με τα voucher που δεν σε αφήνουν να “ενώσεις” δύο voucher σε μια πτήση ή δεν σου δίνουν έστω δώρο μίλια επειδή δέχτηκες το voucher αντί για επιστροφή χρημάτων που προβλέπει η Ε.Ε., λίγο η ιστορία με τα Flex εισητήρια που σε υποχρεώνουν να πάρεις (πληρώνοντας φυσικά τη διαφορά) αντί για GoLight, λίγο το γεγονός ότι πλήρωνα τα εισητήρια της Α3 ακριβότερα από άλλες επιλογές για τους ίδιους προορισμούς, με κάνουν να αναρωτιέμαι τελικά τι προφέρουν παραπάνω από μια low cost για τον πελάτη; Καλύτερο seat pitch (που αν δεν έχεις up-front ίσα που χωράς); Πιο αναπαυτικά καθίσματα (που τα έκαναν τόσο λεπτά που αισθάνεσαι ότι κάθεσαι στο πλαστικό); Baggage drop-off χωρίς ουρά (που ειδικά στο ATH σε κανονικές συνθήκες γίνεται πανικός); Το φαγητό στην πτήση πάντως για εμένα δεν αρκεί και σε όλα τα υπόλοιπα δυστυχώς πλέον δε διαφέρει από μία low cost.

Μέχρι τώρα υπέθετα ότι σε μια δύσκολη κατάσταση σαν κι αυτή (τόσο για εμένα όσο και για την αεροπορική) θα υπήρχε τουλάχιστον μια καλύτερη αντιμετώπιση προς τον πελάτη. Στο τηλεφωνικό κέντρο είναι εξυπηρετικοί μόνο για να αλλάξεις ημερομηνία πτήσης αν δε μπορείς από το site και αυτό φυσικά αν καταφέρεις ποτέ να πιάσεις γραμμή. Σε οποιοδήποτε άλλο ερώτημα απλά σου δίνουν μια τυποποιημένη απάντηση.

Εγώ τους επιλέγω για τα ταξίδια μου εδώ και χρόνια και πλήρωσα πολλές φορές ακόμα και διπλάσια τιμή για να πετάξω μαζί τους ή ταξίδευα άλλες ώρες απ’ αυτές που με εξυπηρετούσε για να “υποστηρίξω” μια ελληνική αεροπορική. Πλέον αυτό άλλαξε και θα προτιμώ την πιο οικονομική επιλογή κάθε φορά, και η A3 σπάνια είναι σε αυτήν την κατηγορία…
 
Το περί ελληνικής εταιρείας το σεβόμουνα και εγώ μέχρι που είδα την συμπεριφορά της Aegean απέναντι στους Ελληνες, οταν σε απεργία των πλοίων χειμώνα(αρα δεν μιλάμε για τουρίστες) , αμέσως αύξησε κατα πολύ- ισως και 100%- τις τιμές κερδοσκοπώντας στην πλάτη όσων έπρεπε πάσει θυσία να ταξιδέψουν...Εκεί κατάλαβα οτι οι συναισθηματισμοί τελείωσαν με το ξεπούλημα της flag carrier OA, που τουλάχιστον βλέπαμε την ελληνική σημαία στην άτρακτο σε αεροδρόμια του κόσμου, που ο ξενιτεμένος ελληνας δάκρυζε οταν έβλεπε...
 
Τιμή για Βρυξέλλες Σεπτέμβριο 340€...Έχω voucher 170€.Όχι μόνο δεν αρκεί να ταξιδέψω,αλλά πρέπει να δώσω άλλα τόσα...Αν με ξαναδούν ας μου γράψουν.
 
Ε τι θέλετε δηλαδή, να πετάνε και να μπαίνουν και μέσα; :mrgreen:

Πάντως έχει πολλή πλάκα, γιατί είχα βάλει κάποια google flight alerts για όλο το καλοκαιρι για ένα εύρος πτήσεων και ξαφνικά σε μία νύχτα μου με το "ξήλωμα" των golight μου ήρθαν αλλεπάλληλες ειδοποιήσεις για το πως αυξήθηκαν οι τιμές.

Δηλαδή, τέτοια "αυτορύθμιση της αγοράς" είχαμε να δούμε από το "party" του 2009 :banana:
 
Είναι που έγραψε κάποιος :
Να μην αναφέρουμε που θα πάνε οι τιμές αν κλείσει η Aegean.

Για ακόμη μια χρονιά, οι τουρίστες και πολλοί Έλληνες θα προτιμήσουν τις ξένες low cost για τις διακοπές τους στην Ελλάδα.
 
Πωωω φανταζομαι χιλιαδες κοσμο που ειχαν κλεισει light εισητηρια και επρεπε να μπουν να αλλαξουν τις πτησεις τους με το voucher ή απλα αλλαγη και πλεον βρισκουν μονο flex εισητηρια....τους ξεσκισε κανονικα η Aegean
 
Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Στο μεταξύ χθες δεν θα ήταν η τελευταία μέρα που δεν θα ήταν διαθέσιμοι οι GoLight ναύλοι;
Μόλις είδα πως όχι μόνο δεν επέστρεψαν, αλλά άλλαξε κάπως και η εμφάνιση της σελίδας, και έχει μόνο "economy" και "business".
 
Τώρα μόλις είδα πως το "economy" όταν το επιλέγεις σπάει στα δύο και βγαίνει "flex" & "go light"
 
Top