Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Όπως έγραψα πήγαν το DGV και το DGS. Δεν έγραψα κάτι για DGX εκτός αν μπερδεύτηκες με τον κωδικό του αεροδρομίου που πήγαν για scrap (St. Athan/DGX)
 
SX-NAA το Α321
 
GP707":3sy944tx said:
Όπως έγραψα πήγαν το DGV και το DGS. Δεν έγραψα κάτι για DGX εκτός αν μπερδεύτηκες με τον κωδικό του αεροδρομίου που πήγαν για scrap (St. Athan/DGX)
Ανάποδα τα έγραψα. Ήθελα να πω από τη στιγμή που πήγε για part-out το SX-DGV, μάλλον θα πάει και το SX-DGX. Μεταξύ άλλων στοιχειων που υποστηρίζουν το εδεχόμενο αυτό είναι το γεγονός ότι ανήκουν στον ίδιο lessor και ειχαν έρθει μαζί από την THY το 2015...
 
Έρχονται 222 θέσεις στα Α321.. :mrgreen:
 
geo13pao":h6qzife3 said:
εμφανίστηκε και το πρώτο A321-271NX στην Γερμανια οπου κατασκευάζεται! Ας ελπίσουμε να το δούμε σύντομα να πετάει και γεμάτο επιβατες!

Σχεδόν μετά 11 έτη από το προηγούμενο μανίσιο α/σκάφος και σχεδόν 1700 msn μετά επιτέλους νέο 321.
Alex-LGSA":h6qzife3 said:
GP707":h6qzife3 said:
Όπως έγραψα πήγαν το DGV και το DGS. Δεν έγραψα κάτι για DGX εκτός αν μπερδεύτηκες με τον κωδικό του αεροδρομίου που πήγαν για scrap (St. Athan/DGX)
Ανάποδα τα έγραψα. Ήθελα να πω από τη στιγμή που πήγε για part-out το SX-DGV, μάλλον θα πάει και το SX-DGX. Μεταξύ άλλων στοιχειων που υποστηρίζουν το εδεχόμενο αυτό είναι το γεγονός ότι ανήκουν στον ίδιο lessor και ειχαν έρθει μαζί από την THY το 2015...

Και το DGT δε νομίζω να αργήσει...
 
Κύριοι, το DGV (A320) και το DGS (A321) ήταν α/φη νοικιασμένα και δεν έχει κανένα λόγο η Αιγαίου στο τι θα γίνουν, πράγματι πήγαν στο DGX αεροδρόμιο και θα αποφασίσει ο ιδιοκτήτης τους τι θα τα κάνει. Όσον αφορά τα υπόλοιπα α/φη της εταιρείας αν δεν κάνω λάθος μόνο 3 ή 4 είναι ιδιόκτητα (DVN, DVT, DVQ). Πρέπει όμως να σταματήσουμε κάποια στιγμή και να ενημερωθούμε στο τι σημαίνει buy and lease back. Έχεις χρήματα για επένδυση? αγοράζεις από κάποιον ιδιοκτήτη-χρήστη που χρειάζεται ρευστό και του νοικιάζεις τα ίδια α/φη προς χρήση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, διαφορετικά νοικιάζεις μόνος σου. Εδώ δεν έγινε κάτι τέτοιο. Άλλοι είναι οι αγοραστές που νοικιάζουν τα α/φη στην εταιρεία και ποτέ η εταιρεία δεν αγόρασε όπως διατυμπανίζουν 40 νέα α/φη. Ρίξτε μια ματιά στις νέες παραλαβές, είναι όλα νοικιασμένα. Δεν θέλω απάντηση, το γράφω μόνο για ενημέρωση όσων επιθυμούν να γνωρίζουν την αλήθεια.

SX-NEO, MSN 9400, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Dec 2019, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 20 Dec 2019 on delivery

SX-NEA, MSN 9497, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Jan 2020, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 27 Jan 2020 on delivery

SX-NEB, MSN9514, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Jan 2020, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 31 Jan 2020 on delivery

SX-NEC, MSN 9583, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Mar 2020, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 11 Mar 2020 on delivery

SX-NED, MSN 10047, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Mar 2020, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 11 Mar 2020 on delivery
 
Μια παρατήρηση το SX-NED δεν έχει παραληφθεί ακόμα από την εταιρεία , βρίσκεται σε διπλανό αεροδρόμιο της τουλούζης παρκαρισμένο. :cool:
 
CHRISTOS55":1ax6pl8r said:
Δεν θέλω απάντηση, το γράφω μόνο για ενημέρωση όσων επιθυμούν να γνωρίζουν την αλήθεια.
Άν αρχίσουν τα μέλη να γράφουν ο καθένας την προσωπική του άποψη και να μην θέλουν απάντηση (σα να λένε ότι η άποψη τους είναι αξίωμα και δεν επιδέχεται αμφισβήτηση) δεν θα είναι πια φόρουμ εδώ, αλλά τοίχος με συνθήματα.

Επίσης, όταν κάνουμε copy paste από ένα site να αναφέρουμε και την πηγή για πλήρη ενημέρωση των μελών, θέμα αξιοπιστίας του εκάστοτε site, γενική πληροφόρηση, πνευματικά δικαιώματα κλπ.

Εγώ πάντως από όσον γνωρίζω εδώ και δεκαετίες οι εταιρίες προτιμούν το buy & lease back από τις εταιρίες κολοσσούς ενοικιάσεως αεροσκαφών. Δεν γνωρίζω τους λόγους της προτίμησης αυτής αλλά ίσως έχουν να κάνουν με τους όρους ενοικίασης και τα συμβόλαια όταν η εταιρία ενοικίασης αγοράζει από την αεροπορική ένα αεροσκάφος και της το νοικιάζει πίσω. Το παράδειγμα "άμα έχεις λεφτά το νοικιάζεις μόνος σου" είναι μάλλον ατυχές. Δεν μιλάμε για leasing αυτοκινήτου ή σπιτιού. Αν κάποιος έχει περισσότερες λεπτομέρειες επί του θέματος του lease back αεροσκαφών, ας μας ενημερώσει για τα οφέλη. Το ίδιο έκανε πχ και η Ολυμπιακή, ειδικά από τη δεκαετία '80 και μετά.
Δε νομίζω πάντως ότι αυτή η κίνηση είναι σαφές δείγμα οικονομικής δυσπραγίας των αεροπορικών εταιριών. Και στο κάτω κάτω όσα χρήματα και να έχει μια εταιρία, αν το να κάνεις lease back σε συμφέρει οικονομικά, γιατί να μην το κάνεις;
Αν γνωρίζω σωστά, η Aegean όντως προχώρησε στην αγορά των αεροσκαφών. Το αν θα τα δώσει και θα κάνει lease back είναι ένα άλλο θέμα το οποίο και δεν αναιρεί την αρχική αγορά.
 
Η Aegean στην πρώτη παραγγελία προ δεκαετίας είχε αγοράσει κάποια και είχε μισθώσει μετά και άλλα. Στην πορεία, από αυτά που αγόρασε προχώρησε σε Sale & Lease Back για ένα αριθμό αεροσκαφών.

Αυτό συνήθως συμβαίνει είτε γιατί έχει φορολογικά οφέλη ή ακόμα για να πάρει άμεσα την αξία του αεροσκάφους και να ενισχύσει το cash flow της (ή να μειώσει το δανεισμό της) και να πληρώνει μετά μίσθωμα. Επίσης πολλές εταιρείες, κάνουν παραγγελία το σύνολο των αεροσκαφών που χρειάζονται ή μεγάλο μέρος αυτού προκειμένου να πετύχουν καλύτερες τιμές και κάνουν οι ίδιες Sale & Lease Back αργότερα αντί να πάνε από την αρχή σε Leasing εταιρεία. Απευθείας σε leasing εταιρείες πάνε οι πολύ μικρές που χρειάζονται πολύ μικρό αριθμό αεροσκαφών και που δεν έχουν και τα απαραίτητα κεφάλαια να κάνουν οι ίδιες αγορά απευθείας από τον κατασκευαστή.

Από τη στιγμή που κάνει το Sale & Lease Back το αεροσκάφος παύει να είναι asset της εταιρείας όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα ακίνητα, οχήματα κτλ.

Και σε αυτή την παραγγελία θα ακολουθήσει την ίδια λογική. Κάπου είχα δει σε μια παρουσίαση κάτι σχετικό, θα την ανεβάσω αν την βρω.
 
Φίλε mroa412 έχεις δίκιο διότι το NED ήταν έτοιμο για παράδοση στις 11/03 αλλά είναι ακόμη σε αποθήκευση στην Τουλούζη.
Φίλε GP707 έγραψα ότι δεν επιθυμώ απάντηση εννοώντας αντιπαράθεση. Φυσικά και ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράσει την τεκμηριωμένη άποψή του. Έχεις δίκιο επίσης που δεν αναφέρθηκα στην πηγή των πληροφοριών αλλά αυτό έγινε επειδή δεν ήταν η ίδια πηγή και έκανα μια σύντμηση. Όποιος όμως επιθυμεί, βάζοντας στο google το MSN κάποιου α/φους ή το Registration βλέπει το ιστορικό το α/φους και στην στήλη Remarks βλέπει τον τρόπο χρήσης κάθε α/φους από την εκάστοτε εταιρεία. https://www.planespotters.net/airframe/ ... nes/rqjz42
Όσον αφορά τον αριθμό των ιδιόκτητων και των ενοικιασμένων α/φων της εταιρείας αυτό φαίνεται στην παρουσίασή της. 4 είναι μεFinancee Lease και 45 με Operating Lease: Aegean Corporate Presentation 12/2019 Page 25 Current Fleet https://el.about.aegeanair.com/ependytes/paroysiaseis/
Επίσης δεν έγραψα ποτέ ότι είμαι υπέρ της αγοράς και κατά της ενοικίασης α/φων. Έγραψα πως όταν έχεις μετρητό αγοράζεις , αν δεν έχεις νοικιάζεις. Ανάλογα με το οικονομικό της η κάθε εταιρεία πραγματοποιεί και τις συμβάσεις της. Δεν μπορώ όμως να ακούω αυτές τις μεγαλοστομίες ότι η εταιρεία αγόρασε 40 α/φη των 5 δις usd. Δεν είχε ούτε καν το μετρητό για τις προκαταβολές. Πασίγνωστο είναι πως buy and lease back σημαίνει: έχω ή βρίσκω με όποιον τρόπο το χρήμα, αγοράζω το α/φος, μετά το πουλάω παίρνοντας μετρητά και το νοικιάζω πληρώνοντας με τον μήνα. Αν γνωρίζεται πως κάπως έτσι έχουν τα πράγματα έχει καλώς. Στην Δ/νση Νηολόγησης της ΥΠΑ και στα χαρτιά του α/φους φαίνεται καθαρά ποιος είναι ο ιδιοκτήτης και η εκάστοτε σύμβαση. Ζητώ συγνώμη που επανήλθα στο θέμα.
 
Top