SN Brussels

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες
Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3890
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 293
Επικοινωνία:

Re: SN Brussels

Δημοσίευσηαπό jerry » 21 Μάιος 2020, 14:02

Αναμενόμενη μιας και πριν τον COVID19 αναμενόταν το λεγόμενο reboot plan που θα οδηγούσε τον πολύπαθο αερομεταφορέα σε sustainable growth.

Ένα σχόλιο για τα δρομολόγια προς FRA-MUC-ZRH. Ως τώρα εκτελούντο αποκλειστικά από LH και LX, απλά φαίνεται πως η συνολική ιδέα του LH group είναι να περιορίσει τα nightstops οπότε αν υπάρχει π.χ. πρώτη πρωινή από BRU μπορεί να γίνει από SN, ώστε να μη χρειάζεται αεροσκάφος της LH να διανυκτερεύει.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3890
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 293
Επικοινωνία:

Re: SN Brussels

Δημοσίευσηαπό jerry » 21 Ιούλ 2020, 23:24

"Σώζεται" και η Brussels Airlines.

290 μύρια από το βελγικό κράτος (+180 που θα βάζει η μαμά LH). Δεσμεύσεις για τη διατήρηση του ονόματος + hub της εταιρείας στης Βρυξέλλες καθώς και επέκταση του longhaul δικτύου.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 147

Re: SN Brussels

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 22 Ιούλ 2020, 08:32

Έτσι έχουν τα πράγματα μέχρι σήμερα. Η Κυβέρνηση όμως βάζει και κάποιους περιορισμούς:
"The funds will remain within Brussels Airlines and will not flow to Lufthansa itself or to other subsidiaries of the German group. The Germans have committed to keep the hub and headquarters of Brussels Airlines in Brussels and to keep the name of the airline and its Belgian operating licence. The long-haul network should also be expanded. Those commitments are legally binding.
The Belgian state will have two seats on the Board of Directors of Brussels Airlines. If the commitments are not respected, the state will get a hold on the airline: the airline’s shares will serve as collateral".
0 x



Επιστροφή σε “Αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 

 

cron