Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Υπάρχει ένα θέμα που έχει παρερμηνευτεί.

Η Aegean δε χρειάζεται διάσωση.
Δεν κινδυνεύει με άμεση πτώχευση. Ούτε καν στο κοντινό μέλλον.

Κινδυνεύει να μη μπορεί να είναι ανταγωνιστική στην Ευρώπη, όταν οι άλλες εταιρείες πήραν δισεκατομμύρια επιδοτήσεων και έκαναν χιλιάδες απολύσεις και μείωση στόλου.

Η ενίσχυση που χρειάζεται αφορά την ανταγωνιστικότητά της και μόνο.

Προφανώς η αδυναμία ανταγωνιστικότητας σε βάθος χρόνου θα επιφέρει συρρίκνωση.

Κάποιος σε άλλο ποστ ανέφερε Γερμανία - Ελλάδα με LH ~200€ και με A3 ~400€ .

Ξέχασε να αναφέρει πόσες απολύσεις έκανε η LH και ποσά δις κρατικής ενίσχυσης εξασφάλισε.

Η σύγκριση των τιμών θα έχει νόημα μετά το πλήρες πακέτο στήριξης της Aegean.
 
Τελικώς, ο Γενικός Δείκτης έκλεισε με απώλειες 0,36% στις 608,34 μονάδες ενώ η αξία συναλλαγών ανήλθε στα 45 εκατ. ευρώ.

Η εικόνα της συνδερίασης έχει διπλό πρόσωπο αφού μεχρι το μεσημέρι ήταν ανοδική με τις τράπεζες να επανέρχονται σε θετικό έδαφος. Οι πληροφορίες, όμως, για την ενίσχυση που θα δοθεί στην Aegean από το κράτος οδήγησαν σε έντονες ρευστοποιήσεις τόσο στην αεροπορική εταιρεία, όσο και στην Autohellas – η οποία κατέχει το 10% της αεροπορικής εταιρείας.

Η κύρια αιτία που προκαλεί τις ρευστοποιήσεις είναι μια ενδεχόμενη αύξηση κεφαλαίου στην εταιρεία και το γεγονός ότι, οι μέτοχοι της ήταν συνηθισμένοι να λαμβάνουν μερίσματα – τα οποία θα τα ξεχάσουν για τουλάχιστον δυο χρόνια.

source :protothema.gr
 
Φίλε Lewton,

Δεν καταλαβαίνω γιατί ψέγεις την Αιγαίου για την παραγγελία των neo. Λες πως όταν έκανε την παραγγελία είμασταν οικονομικά στην κορυφή του κύκλου και η πορεία θα ήταν καθοδική....

Σκέψου τα ακόλουθα όμως:
1. Η όποια αναμενόμενη «κάθοδος» δεν θα ήταν τίποτα μπροστά στην 8ετή και πλέον οικονομική καταστροφή της Ελλάδας. Και όμως η Αιγαίου όχι απλά επιβίωσε εν μέσω κρίσης αλλά αναπτύχθηκε ραγδαία. Άρα η Αιγαίου θα είχε τον τρόπο να αντιμετωπίσει και την κάθοδο που αναφέρεις.

2. Η οικονομική κρίση επηρέασε και άλλες χώρες στην Ευρώπη που αποτελούν σημαντικές αγορές της Αιγαίου: Ιταλία, Ισπανία, Κύπρος κλπ. Και εκεί όμως η Αιγαίου κατάφερε να αναπτυχτεί. Άρα, η εταιρία μπορεί να αντιμετωπίσει γενικευμένη ύφεση και όχι μόνο εγχώρια.

3. Το πραγματικό πρόβλημα για την Αιγαίου είναι ο κορονοϊός και το κλείσιμο των συνόρων. Αυτά που συνέβησαν από τον Μάρτιο ήταν κοσμοϊστορικά γεγονότα που δεν τα είχε δει ο κόσμος ποτέ από τον 2ΠΠ και ύστερα. Δηλαδή εντελώς απρόβλεπτα από όλους. Ποιος θα μπορούσε να είχε προβλέψει σχεδόν παγκόσμιο κλείσιμο συνόρων ή απαγόρευση ταξιδιών; Εσύ μήπως; Εγώ όχι, σίγουρα.
Γιατί να την κατηγορούμε λοιπόν; Αν τα πράγματα ήταν νορμάλ σε διαβεβαιώ ότι φέτος η Αιγαίου θα κατέρριπτε καινούργια ρεκόρ σε κέρδη, σε πληρότητες και επιβατική κίνηση.

Λυπάμαι πολύ που είσαι άνεργος και σου εύχομαι πολύ σύντομα να βρεις εργασία. Όπως και εύχομαι η Αιγαίου να τα καταφέρει και έτσι να γλυτώσουν τουλάχιστον 3.000 θέσεις εργασίας.
 
Καλύτερα(;) απότι αναμενόταν φαίνεται πως είναι τα αποτελέσματα της Α3 για την περίοδο του κορονοϊού.

Κάποια αποσπάσματα από το παραπάνω Δ.Τ.:

:arrow: "Τον Ιούλιο η εταιρεία έχει επαναφέρει το 40% της πτητικής της δραστηριότητας, σε σχέση με το 2019, ενώ τον Αύγουστο εκτιμάται ότι το ποσοστό επαναφοράς θα αγγίξει το 50%."

:arrow: "Το εκτιμώμενο αποτέλεσμα του δεύτερου τριμήνου 2020 (Απριλίου – Ιουνίου), που αφορά δηλαδή το προηγούμενο διάστημα αναστολής του πτητικού έργου, παραμένει στα επίπεδα που είχε επικοινωνήσει η εταιρεία κατά την ενημέρωση των αναλυτών στις 18/05/2020, δηλαδή σε ζημιές 26-28 εκατ. ευρώ ανά μήνα. Οι ταμειακές απώλειες για το ίδιο διάστημα ήταν σημαντικά χαμηλότερες από την αρχική πρόβλεψη των 40 εκατ. μηνιαίως και, ως εκ τούτου, τα ταμειακά διαθέσιμα (χωρίς να λογίζεται το προϊόν των νέων γραμμών των τράπεζων) διατηρήθηκαν σε πάνω από 400 εκατ. ευρώ στα τέλη Ιουνίου."
 
Μπράβο!!!!! πολύ καλά τα νέα για την εταιρεία. Επανέρχεται σιγά-σιγά, αυξάνει τον αριθμό των α/φων και μάλιστα με καινούργια και όλα αυτά με τις μικρότερες ζημιές. Δεν είπανε τίποτε για τον αριθμό των εργαζόμενων. Υποθέτω πως θα γίνουν και προσλήψεις. Από μέσα όμως δεν μιλάει κανείς !!!!!
 
Και αν συνυπολογίσουμε πως έχει παραλάβει 5 ΝΕΟ φέτος το ταμείο των 400 εκ. είναι μια χαρά μετά την καραντίνα και το συνεχιζόμενο "μάγκωμα" της αγοράς για αεροπορικά ταξίδια.
Στο τέλος του 19 είχε ταμείο 600 εκ. με τα 200 να είναι από το ομόλογο που εξέδωσε.
 
CHRISTOS55":d01swzat said:
Μπράβο!!!!! πολύ καλά τα νέα για την εταιρεία. Επανέρχεται σιγά-σιγά, αυξάνει τον αριθμό των α/φων και μάλιστα με καινούργια και όλα αυτά με τις μικρότερες ζημιές. Δεν είπανε τίποτε για τον αριθμό των εργαζόμενων. Υποθέτω πως θα γίνουν και προσλήψεις. Από μέσα όμως δεν μιλάει κανείς !!!!!


Απ ότι άκουσα για συνοδούς παίζουν σε 11 μέρες το μήνα υπηρεσία...Κάτι που συνάδει λογικά με το πτητικό έργο+το ότι φαντάζομαι δεν πήραν εποχιακους
 
dtrach":2uck1sc8 said:
11 μέρες το μήνα υπηρεσία...
Εργασία λέγεται, όχι υπηρεσία... Ιδιωτική εταιρία ειναι, όχι κανένα στρατιωτικό φυλάκιο!
Οσο για το 11 μέρες το μήνα, προφανώς είναι γιατι δουλεύουν στο 50% (22 μέρες τον μήνα ειναι η κανονική απασχόληση).
 
Το ενδιαφέρον στοιχείο θα είναι να δούμε τι ποσό έχει παρακρατήσει από τα voucher (φαντάζομαι στα αναλυτικά οικονομικά στοιχεία θα φανεί). Γιατί με 400 εκατομμύρια αποθεματικό, θα μπορούσαν να δώσουν κανένα refund... Με την (ύπουλα και ξαφνικά εφαρμοζόμενη) χρέωση όλων των θέσεων, την εισαγωγή C class σε όλες τις πτήσεις εσωτερικού (και δη στα Q400 για JTR), ε κουτσά στρουβά κάτι μπορούν να επιστρέψουν.
 
MerNion":3w3maizs said:
dtrach":3w3maizs said:
11 μέρες το μήνα υπηρεσία...
Εργασία λέγεται, όχι υπηρεσία... Ιδιωτική εταιρία ειναι, όχι κανένα στρατιωτικό φυλάκιο!
Οσο για το 11 μέρες το μήνα, προφανώς είναι γιατι δουλεύουν στο 50% (22 μέρες τον μήνα ειναι η κανονική απασχόληση).

Δεν είπα ποτέ ότι είμαι περήφανος για τα ελληνικά μου :p Απλά μου ξέφυγε η λέξη βάρδια και την λέξη υπηρεσία την χρησιμοποιώ για θέσεις με μη σταθερό ωράριο.

Το 50% ίσως ισχύει για μεμονομενα άτομα μπορεί και όχι...πάντως μπράβο αν διατήρησαν το υπάρχον προσωπικό
 
Top