A380

Θα ήθελα να ξέρω αν υπήρξε ποτέ στα αεροπορικά χρονικά άλλη τόσο σύντομη (ασφαλής) καριέρα πολιτικού αεροσκάφους !
 
O covid19 το αποτελείωσε
 
gioannis13":1b4ru7ym said:
Θα ήθελα να ξέρω αν υπήρξε ποτέ στα αεροπορικά χρονικά άλλη τόσο σύντομη (ασφαλής) καριέρα πολιτικού αεροσκάφους !

Το χειρότερο στα χρονικά ήταν το πάλαι ποτέ Concord SST. Πριν καν ξεκινήσει η πρώτη παράδοση, είχε ματαιωθεί σχεδόν το σύνολο των παραγγελιών. Οι μόνες που για λόγους γοήτρου δεν ματαίωσαν τις παραγγελίες τους ήταν η BA και η AF για χάρη των οποίων κατασκευάστηκαν τα 16 αεροσκάφη που τελικά κυκλοφόρησαν.
 
Ηταν απλα ενα φιλοδοξο πλανο που τελειωσε νωρις. "Εζησε" περιπου 15 χρονια σε production line (2006-2021) και θα συνεχισει να πεταει για μιση με μια δεκαετια ακομα τουλαχιστον.

Οι συνθηκες του 2020 εκαναν τη συντομη ζωη του ακομα πιο συντομη. Καμια εταιρεια δε μπορει να δικαιολογησει πλεον τα καυσιμα και τα handling costs του 380. Γιατι πρωτα πρεπει να το γεμισει. Και αυτο δε θα γινει συντομα. Καλως η κακως οπως λενε οι αναλυτες το long haul travel ειναι το τελευταιο που θα ανακαμψει.

Οι πιο πληγεισες θα ειναι οι εταιρειες που προσφερουν πολυ premium product, long haul και high capacity αεροσκαφη ταυτοχρονα.

Ολοι ξερουμε για ποιον χτυπαει η καμπανα περισσοτερο.
 
AGV":z1n0z5yj said:
Το χειρότερο στα χρονικά ήταν το πάλαι ποτέ Concord SST. Πριν καν ξεκινήσει η πρώτη παράδοση, είχε ματαιωθεί σχεδόν το σύνολο των παραγγελιών. Οι μόνες που για λόγους γοήτρου δεν ματαίωσαν τις παραγγελίες τους ήταν η BA και η AF για χάρη των οποίων κατασκευάστηκαν τα 16 αεροσκάφη που τελικά κυκλοφόρησαν.

H ΒΑ δεν κρατησε την παραγγελια του Concord λογω γοητρου, αλλα λογω του οτι πληρωσε το περιφημο ποσο των £1 για το καθε αεροσκαφος. Το ποσο το καλυψε η Βρετανικη κυβερνηση καθως θεωρησε οτι ηταν ενα πειραματικο και φιλοδοξο εγχειρημα που θα εκανε τη χωρα να γραψει τη δικη της ιστορια στην υπερηχητικη αεροπορια.

Πραγμα που και εγινε.
 
Και κάπου εδώ αρχίζει να γράφεται ο επίλογος :( με το τελευταίο να φεύγει από Τουλούζη για Αμβούργο με κυματισμό των φτερών σαν χαιρετισμό :great: https://twitter.com/breakingavnews/stat ... 2304401414
 
Αν το πάρεις έτσι με παραδείγματα αποτυχημένων μοντέλων, υπάρχουν πολλά. Με 19 VFW614 είναι αναμενόμενο το αποτέλεσμα όπως και με τα περισσότερα αεροσκάφη που δεν πούλησαν πχ Mercure 100, ακόμα και το VC10.
 
Απάντησα στο ερωτημα 'σύντομη (ασφαλής) καριέρα'....δεν συζητάμε εδώ την εμπορική αποτυχία κάποιων Α/Φ ή εγώ κατάλαβα λάθος; :cool:

Tο VFW είχε σύντομη & ασφαλή καριέρα. Όσο ήμουνα φοιτητής και δούλευα για χαρτζιλίκι στην DFVLR πετούσε ακόμα (αρχές 90s)...πάντα μου άρεσε αυτό το ιδιαίτερο Α/Φ....η Fokker ήταν εξαίρετη κατασκευάστρια και ιστορική Eταιρεία. . άσχετα από τις εμπορικές της αποτυχίες. . .και τη δεκαετία του '70 έγιναν μεγάλες αλλαγές στην αεροναυπηγική σε ότι αφορά Εταιρείες με συγχωνεύσεις, συνέργιες, πτωχεύσεις κοκ.
 
Top