Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

danichro":2lwbjsp9 said:
@Karamitros Air που το ξέρεις ότι η κατάσταση στην Ολλανδία έχει ξεφύγει δλδ; Μένεις Ολλανδία;
Σοβαρά τώρα? Χρειάζεται να ΖΕΙΣ ο ίδιος σε μια χώρα ώστε να έχεις άποψη για το συγκεκριμένο θέμα?
Όχι να έχεις ίντερνετ ξέρω εγώ και 2-3 δευτερόλεπτα?
https://www.worldometers.info/coronavir ... therlands/
 
chr04":jzjhvgz7 said:
Τις μετεπιβίβασεις απο τρίτες χώρες πως θα τις ελέγχουν;

Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ. Και τί θα γίνει με κάποιον από χώρα στη λίστα που πετάει όμως μέσω AMS ή CDG; Θα τον βάλουν σε καραντίνα γιατί έρχεται με πτήση από Ολλανδία/ Γαλλία; Ενώ τον Γάλλο που πετάει μέσω FRA τον αφήνουν μέσα χωρίς καραντίνα; Ή θα κοιτάξουν το διαβατήριο; Αλλά ο Ιταλός στη πτήση από MUC μπορεί να είναι μόνιμος κάτοικος Γερμανίας... Ενώ ο Γερμανός τουρίστας μπορεί την εβδομάδα πριν από τη πτήση να ήτανε στην Ιταλία, που μάλιστα θα ανοίξει τα σύνορά της από 3 Ιουνίου, χωρίς καραντίνα.

Καταλαβαίνω ότι θέλουν κάποιο έλεγχο, αλλά σε μια ενιαία Ευρώπη με (ξανά) τα περισσότερα σύνορα ανοιχτά μια τέτοια διαφοροποίηση δεν κάνει νόημα.
 
Φαντάζομαι οι μετεπιβιβάσεις δεν θα ελέγχονται, δεν υπάρχει ιδιαίτερα εύκολος τρόπος να ελέγχονται. Μόνο με κάτι σαν διασταύρωση πτήσεων τις τελευταίες 14 μέρες θα μπορούσε να γίνει αυτό, πράγμα σχεδόν αδύνατο. Φανταστείται τι θα γίνεται στα περιφερειακά αν σε κάθε άφιξη πρέπει να περάσει ο τουρίστας συνέντευξη! Αποκλείω να ζητάνε απόδειξη κατοικίας από τους τουρίστες(!), και το διαβατήριο δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.
Συν τοις άλλοις μεγάλο ποσοστό τουριστών εντός Ευρώπης προτιμάνε απευθείας πτήσεις 2-3 ωρών για Ελλάδα, παρά 2 πτήσεις με μετεπιβίβαση, οπότε μιλάμε για μικρό αριθμό.

Μάλλον δύσκολο βλέπω ο Ολλανδός τουρίστας να πετάξει AMS-BER(συγγνώμη, SXF/TXL, βιάστηκα :twisted: )-ΖΤΗ όταν θα μπορεί να πετάξει απευθείας για κάπου στην Ιταλία/Ισπανία κλπ. Σίγουρα θα υπάρξουν κάποιοι, αλλά το ρίσκο εξισώνεται με το ρίσκο του να έρθει ένας Γερμανός με τον Κορονοϊό.
 
Καραμήτρος Air":zkmn0nmb said:
danichro":zkmn0nmb said:
@Karamitros Air που το ξέρεις ότι η κατάσταση στην Ολλανδία έχει ξεφύγει δλδ; Μένεις Ολλανδία;
Σοβαρά τώρα? Χρειάζεται να ΖΕΙΣ ο ίδιος σε μια χώρα ώστε να έχεις άποψη για το συγκεκριμένο θέμα?
Όχι να έχεις ίντερνετ ξέρω εγώ και 2-3 δευτερόλεπτα?
https://www.worldometers.info/coronavir ... therlands/

Προφανώς και χρειάζεται να μένεις στην χώρα για να καταλάβεις το γίνεται. Εκτός αν θεωρείς ότι τα ελληνικά media παρέχουν αξιόπιστη ενημέρωση για την κατάσταση στη Νότια Ολλανδία πχ. Για μένα άτοπο να έχουν την Ολλανδία και το Βέλγιο εκτός και να έχουν Γερμανία Αυστρία κλπ μέσα. Θα πάρω ένα ταξί να με πετάξει DUS και θα έρθω από εκεί. Ποιος το νόημα; Μόνο για το επικοινωνιακό;

Και συν τις άλλοις δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος λογικός άνθρωπος που να πιστεύει ότι η 14ημερη καραντίνα έχει πλέον νόημα όταν όλοι κόβουν βόλτες ανενόχλητοι.
 
Κι εγώ το βλέπω έτσι. Αυτοί που μένουν Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία κλπ. μπορούν να πάρουν το τρένο ή το αυτοκίνητο για DUS ή FRA και να πετάξουν από εκεί.

Δεν θα το κάνουν βέβαια οι τουρίστες, κάτι που είναι μάλλον η κύρια λογική τους. Δεν θέλουν μαζικό τουρισμό από χώρες με σχετικά υψηλούς αριθμούς. Και με τη μη απελευθέρωση/ συνέχιση της καραντίνας δεν θα υπάρξει tour operator που να φέρει τουρίστες απ΄αυτές τις χώρες.
 
Ίσως είναι offtopic αλλά διάβασα πρόσφατα ότι τα εισοδήματα των πληρωμάτων καμπίνας ,πιλοτοι και μηχανικοί αεροσκαφών σύμφωνα με τα μέτρα της κυβέρνησης θα είναι με 15% φορολόγηση.Ομως σε δίαφορα site και στη τροπολογία που έχει κατατεθει και οδεύει προς ψήφιση γράφει μόνο για τους κυβερνήτες των αεροσκαφών και όχι πχ για συγκυβερνήτες ,αεροσυνοδούς και μηχανικούς .Οποιος ξέρει κάτι επι του θέματος ας μας διαφωτίσει. :?
 
danichro":26ufgx8p said:
Προφανώς και χρειάζεται να μένεις στην χώρα για να καταλάβεις το γίνεται. Εκτός αν θεωρείς ότι τα ελληνικά media παρέχουν αξιόπιστη ενημέρωση για την κατάσταση στη Νότια Ολλανδία πχ. Για μένα άτοπο να έχουν την Ολλανδία και το Βέλγιο εκτός και να έχουν Γερμανία Αυστρία κλπ μέσα. Θα πάρω ένα ταξί να με πετάξει DUS και θα έρθω από εκεί. Ποιος το νόημα; Μόνο για το επικοινωνιακό;
Το να βλέπεις τα νούμερα στα θύματα της πανδημίας ανά κάτοικο δεν χρειάζεται να ζεις κάπου για να καταλάβεις τι γίνεται. Φαντάζομαι ούτε εσύ αλλά ούτε κι εγώ μένουμε Ιταλία, Ισπανία, ΗΠΑ, Βραζιλία κλπ αλλά έχουμε μια πολύ καλή εικόνα του τι γίνεται ή τι γινόταν σε αυτές τις χώρες. Το Βέλγιο και η Ολλανδία είναι σε κακή κατάσταση θυμάτων σε σχέση με τον πληθυσμό τους και αυτό βάσει των αριθμών του παγκόσμιου οργανισμού υγείας είναι αδιαμφισβήτητο. Και δεν στηρίζεται κανείς στα Ελληνικά media.
Στο θέμα όμως του ατόπου έχεις απόλυτο δίκιο. Αυτό που δεν ξέρουμε είναι (όπως προειπώθηκε) αν η οδηγία για τις χώρες που αναφέρθηκαν αφορά αφικνούμενους επιβάτες από αυτές τις χώρες ή υπηκόους αυτών των χωρών. Πχ αν κάποιος Βέλγος υπήκοος και κάτοικος έρθει από Ουγγαρία, τρώει καραντίνα ή όχι;
 
Θα διαφωνήσω ότι οι πληροφορίες είναι αντιπροσωπευτικές της κατάστασης.

Με φίλο γιατρό που μίλησα σχετικά με το Βέλγιο, μου εξήγησε ότι η διαφορά στον αριθμό κρουσμάτων οφείλεται στον χαμηλό αριθμό τεστς που γίνονται σε μας, σε σχέση με τον υψηλό αριθμό που γίνονται στο Βέλγιο.
Επίσης όπως υπάρχουν καταγγελίες στην Ελλάδα για θανάτους που προσμετρήθηκαν ενώ δεν ήταν σίγουρο ότι η αιτία θανάτου ήταν ο ιός(ήταν απλά φορείς), έτσι και στο Βέλγιο προσμετρούνται και « suspected » θάνατοι από τον ιό.

Επίσης ο ίδιος μου είπε ότι κανονικά θα έπρεπε οι γιατροί να κάνουν τεστ μια μέρα μετά την επίσκεψη κάθε ασθενή.Πρακτικα καθημερινά!
Εφόσον και τα μαθηματικά μοντέλα έπεσαν τελείως έξω, μόνο ένα επαναλαμβανόμενο τεστ στην πλειοψηφία του πληθυσμού θα έδινε ρεαλιστικά νούμερα.

Το ότι περάσαμε το πίκ, μήπως σημαίνει ότι όσοι ήταν ευπαθείς ομάδες προς τον ιό, τον ξεπέρασαν η κατέληξαν και από δω και πέρα δεν έχει και τόση σημασία τι μέτρα θα παρθούνε ? Ας μείνουν τα μέτρα στα γηροκομεία πχ

Σε κάποια χώρα κάνουν τεστ σε ολόκληρο το πλήρωμα μετά την πτήση. Πως μπορείς να ξέρεις αν η μετάδοση έγινε πριν την πτήση η κατά τη διάρκεια εφόσον δεν τον εξέτασες πριν την αναχώρηση? Εάν το πλήρωμα μολύνθηκε λίγες ώρες πριν την προσγείωση , το τεστ δε θα βγει αρνητικό ?

Το σύστημα έχει πολλά κενά, και λόγω έλλειψης διαθεσίμων πόρων δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε την κατάσταση. Όταν ακόμη και οι ίδιοι οι γιατροί διαφωνούν μεταξύ τους.... φανταστείτε που βασίζονται οι αποφάσεις των πολιτικών που δεν είναι οι ίδιοι γιατροί.
 
mroa412":qbr3jvqm said:
Ίσως είναι offtopic αλλά διάβασα πρόσφατα ότι τα εισοδήματα των πληρωμάτων καμπίνας ,πιλοτοι και μηχανικοί αεροσκαφών σύμφωνα με τα μέτρα της κυβέρνησης θα είναι με 15% φορολόγηση.Ομως σε δίαφορα site και στη τροπολογία που έχει κατατεθει και οδεύει προς ψήφιση γράφει μόνο για τους κυβερνήτες των αεροσκαφών και όχι πχ για συγκυβερνήτες ,αεροσυνοδούς και μηχανικούς .Οποιος ξέρει κάτι επι του θέματος ας μας διαφωτίσει. :?

https://www.hellenicparliament.gr/UserF ... ma-pap.pdf

Άρθρο 16 Φορολογική αντιµετώπιση των εισοδηµάτων των κυβερνητών, συγκυβερνητών και µηχανικών αεροσκαφών αεροπορικών εταιρειών µε φορολογική κατοικία ή µόνιµη εγκατάσταση στην Ελλάδα, καθώς και της αποζηµίωσης των µελών των Ανεξάρτητων Επιτροπών Προσφυγών του άρθρου 5 του ν. 4375/2016 1. Μετά την περ. β΄ της παρ. 2 του άρθρου 15 του ν. 4172/2013 (Α΄ 167) προστίθενται περ. γ΄ και δ΄ ως εξής: «γ) οι κυβερνήτες, οι συγκυβερνήτες και οι µηχανικοί αεροσκαφών αεροπορικών εταιρειών µε φορολογική κατοικία ή µόνιµη εγκατάσταση στην Ελλάδα, που είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας για τη µηναία αποζηµίωση που λαµβάνουν και η οποία φορολογείται µε φορολογικό συντελεστή δεκαπέντε τοις εκατό (15%)
 
GP707":1gjyyno6 said:
Στο θέμα όμως του ατόπου έχεις απόλυτο δίκιο. Αυτό που δεν ξέρουμε είναι (όπως προειπώθηκε) αν η οδηγία για τις χώρες που αναφέρθηκαν αφορά αφικνούμενους επιβάτες από αυτές τις χώρες ή υπηκόους αυτών των χωρών. Πχ αν κάποιος Βέλγος υπήκοος και κάτοικος έρθει από Ουγγαρία, τρώει καραντίνα ή όχι;

Και τί είναι με τον Γερμανό που εργάζεται στο Παρίσι; Η που απλά την εβδομάδα πριν από τις διακοπές του στην Ελλάδα ήτανε μια εβδομάδα σε επαγγελματικό ταξίδι στις Βρυξέλλες;

Επίσημα σίγουρα είναι αφίξεις / ταξίδια από τις εν λόγω χώρες, γιατί δεν επιτρέπεται διάκριση με βάση τη υπηκοότητα.

Εικάζω ότι θα ελέγξουν όλες τις πτήσεις από τις χώρες που δεν είναι στη λίστα, μένει το ερώτημα εάν/ πώς θα εξαιρεθούν επιβάτες από τη καραντίνα που απλά έκαναν μετεπιβίβαση σε AMS ή CDG.

Μάλλον θα ελέγξουν και πτήσεις από FRA/MUC/ZRH κλπ., με μεγάλο αριθμό transit passengers. Πώς το κάνουν δεν το ξέρω, δεν αποκλείω ότι εκεί ένα κριτήριο θα είναι το διαβατήριο. Δηλ. εάν έχεις ιταλικό διαβατήριο, τουλάχιστον θα σε ρωτήσουν από πού έρχεσαι. Μένει το ερώτημα τί γίνεται με τους Έλληνες του εξωτερικού. Αφού εγώ δεν έχω ελληνική ταυτότητα: Στις ελληνικές ταυτότητες / διαβατήρια αναφέρεται ό τόπος κατοικίας, δηλ μπορούν να δουν εάν ο Έλληνας στη πτήση από FRA μένει στη Φραγκφούρτη ή στο Παρίσι;

Τέλος πάντων, όλα αυτά τα ερωτήματα δείχνουν ότι μια τέτοια διαφοροποίηση δεν κάνει νόημα. Καλά, αποκλείουν τα τουριστικά charter (που είναι μάλλον το κύριο σκοπό), αλλά από κι και πέρα δύσκολο να εφαρμοστεί στη πράξη.
 
Top