Λάθος στο όνομα του εισιτηρίου

Ονομα

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω έχω κάνει κράτηση με Ryanair και έχω βάλει στο εισιτήριο όνομα mihalis ενώ στην ταυτότητα λέει michail ..Θα υπάρξει θεμα ;;
 
Κανένα πρόβλημα, ακόμα και αν επικοινωνήσεις με το ryanair live chat και τους ενημερώσεις η αλλαγή είναι free of charge
 
Καλησπέρα σε όλους! Στις 30/5/21 'εκλεισα 4 εισιτήρια για Ρώμη στις 16/7/21. Το δικό μου, του συζύγου μου και των δύο κοριτσιών μας. 'Εβγαλα τα εισιτήρια πριν βγάλω τα διαβατήρια των παιδιών και αντί για NIKOLETOU που γράφει το διαβατήριο, τα έκλεισα στο όνομα NIKOLETOY. Βέβαια την επόμενη μέρα κίνησα τη διαδικασία για τα διαβατήρια κι έπαθα σοκ όταν είδα το λάθος...
Στις 31/5/21 έστειλα mail στην esky που είναι η εταιρία που βγάλαμε τα εισιτήρια αλλά καμία απάντηση. Και τηλέφωνό τους πουθενά... Την ίδια μέρα μίλησα με alitalia kai aegean και με ενημέρωσαν ότι η esky πρέπει να κάνει τη διόρθωση που δικαιούμαι είπαν και οι δύο με επιβάρυνση 50 ευρώ στη μια πτήση και 40 ευρώ στην άλλη. Έστειλα ξανά το ίδιο mail για διόρθωση στην esky μετά από 10 μέρες και αφού πέρασαν 2-3 μέρες μου έγραψαν ότι δέχονται μεγάλο όγκο μηνυμάτων γι' αυτό και η καθυστέρηση και θα μιλήσουν με τις εταιρίες και θα με ενημερώσουν. Εν τω μεταξύ έχω πληρώσει το τέλος αλλαγής επωνύμου, προσθήκης αποσκευών κλπ κατα την έκδοση των εισιτηρίων. Εχθές 25/6/21 μου έγραψε ότι επικοινώνησε με τις δύο εταιρίες και η διαδικασία είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα και δεν ξέρουν αν θα προλάβουμε τη διόρθωση μέχρι τις 16/7/21.... Επίσης πρέπει να γίνει επανέκδοση εισιτηρίων στην alitalia , θα ζητήσουμε μετά επιστροφή του ποσού αλλά μάλλον θα υπάρχει και διαφορά στην τιμή των εισιτηρίων εκτός από τα "πέναλτι"που αντι για 40 ευρώ που θέλει η aegean οι ίδιοι ζητούν 80 ευρώ. Διαφορετικά, μου έγραψαν, να πάρω το ρίσκο και να εμφανιστούμε στο αεροδρόμιο με τα εισιτήρια ως έχουν... Μίλησα σήμερα με την Aegean και μου είπαν πως δικαιούμαι την αλλαγή αλλά εκείνοι μπορούν να επέμβουν μόνο το τελευταίο 48άωρο για διόρθωση έναντι του ποσού των 40 ευρώ σύνολο. Είναι η πρώτη φορά που ταξιδεύουμε αεροπορικώς με τα παιδιά όπως καταλάβατε...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση...
 
Όπως καταλαβαίνετε οι locos έχουν ένα καλό έσοδο από λάθη κλπ. Πριν από χρόνια 4 επιθεωρητές ταξίδευαν από Αθήνα στο εξωτερικό με την ακατονόμαστη και είχαν τις κάρτες επιβιβάσεως σε ηλεκτρονική μορφή σε ένα κινητό. Μόλις έφθασαν στο αεροδρόμιο το κινητό έπεσε στο δάπεδο και έσπασε. Πήγαν στο counter να πάρουν τυπωμένες κάρτες και τις πλήρωσαν ακριβότερα από τα ίδια τα εισητήρια.
 
Μίλησα σήμερα με την Aegean και μου είπαν πως δικαιούμαι την αλλαγή αλλά εκείνοι μπορούν να επέμβουν μόνο το τελευταίο 48άωρο για διόρθωση έναντι του ποσού των 40 ευρώ σύνολο.

Περίμενε το 48ωρο και μίλα απευθείας με τις εταιρίες.
Και την επόμενη φορά μην κλείσεις από άσχετους ενδιάμεσους.
 
Όπως καταλαβαίνετε οι locos έχουν ένα καλό έσοδο από λάθη κλπ. Πριν από χρόνια 4 επιθεωρητές ταξίδευαν από Αθήνα στο εξωτερικό με την ακατονόμαστη και είχαν τις κάρτες επιβιβάσεως σε ηλεκτρονική μορφή σε ένα κινητό. Μόλις έφθασαν στο αεροδρόμιο το κινητό έπεσε στο δάπεδο και έσπασε. Πήγαν στο counter να πάρουν τυπωμένες κάρτες και τις πλήρωσαν ακριβότερα από τα ίδια τα εισητήρια.

Μα δεν είναι locos, Alitalia και Aegean λέει. Πάντως μέχρι και η Ryanair διορθώνει δωρεάν "fat finger mistakes"
 
Μα δεν είναι locos, Alitalia και Aegean λέει. Πάντως μέχρι και η Ryanair διορθώνει δωρεάν "fat finger mistakes"
Δεν έπρεπε να το αλλάξεις. Έχω ταξιδέψει αρκετές φορές με τέτοια σφάλματα στο όνομα του εισιτηρίου και δεν είχα ποτέ πρόβλημα
 
  • Like
Reactions: SK
Πάντως για μια ακόμα φορά συζητάμε για μια βασική παράβλεψη, αφού η περίπτωση να γράψει κάποιος το όνομα σε Greeklish είναι πολύ πιθανή. Στην προκειμένη περίπτωση χρησιμοποιώντας το "ΟΥ" για συλλαβή που προφέρεται "ου", που φυσικά δεν ισχύει σε καμία γλώσσα. Και επίσης αυτό που έχουμε πει πολλές φορές κατά καιρούς να μην κλείνετε εισιτήρια από μεσάζοντες γιατί στην στραβή δεν θα βγάλετε άκρη. Ψάχνουμε στα sites τρίτων για τα εισιτήρια που μας ενδιαφέρουν και μόλις τα βρούμε πάμε στο site της αεροπορικής εταιρίας και τα βγάζουμε από εκεί. 9 στις 10 φορές η διαφορά με το site τρίτων είναι μηδενική ως πολύ μικρή.
 
Πέρα από αυτό, η Α3 ως Ελληνική εταιρεία θα έπρεπε να δείχνει ανοχή για τους πελάτες της, που δεν γράφουν όλοι το ελληνικό τους επίθετο κάθε μέρα με λατινικούς χαρακτήρες. Είναι μιζέρια να ζητάς 40Ε για το ΟΥ αντί OU. Δεν έγινε το Dhmhtrioy -> DIMITRIOU ούτε το το Dimitriou -> Papadopoulos. Οκ δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το αλφάβητο μας για προφανείς λόγους, αλλά εκεί πρέπει να είμαστε και λίγο σωβινιστές με την γλώσσα μας.

Όσο για το οικονομικό, ας το διαφημίσει ότι δεν χρεώνει τέτοια λάθη και πιστεύω θα τα βγάλει από τον ανταγωνισμό. Δεν υπάρχει πλέον το ότι αν το διορθώσεις/ακυρώσεις μέσα σε 24Ω, δεν υπάρχει χρηματική ποινή;
 
Δε νομίζω ότι είναι μιζέρια και σίγουρα δεν είναι δίκαιο να δείχνεις ανοχή στους Έλληνες και να μην τους χρεώνεις ένα πρόστιμο που όλες οι εταιρίες παγκοσμίως το επιβάλλουν. Μπορεί να δείξει μια καλή κίνηση αλλά τότε θα σου πει και ο Χ Κινέζος, Ινδός, Ρώσος, Άραβας, Αιγύπτιος κλπ να κάνεις το ίδιο και σε αυτόν αφού το αλφάβητο του είναι διαφορετικό από το Αγγλικό. Δεν γίνεται δύο μέτρα και δύο σταθμά πουθενά σε όρους αεροπορικών ταξιδιών.
Εξάλλου μιλάμε για ταξίδι στο εξωτερικό και όχι για εντός Ελλάδας. Για πτήσεις εσωτερικού κανείς δεν θα σου πει τίποτα και αυτό το γνωρίζουμε όλοι. Αλλά για πτήσεις εξωτερικού μπορεί να δημιουργηθεί θέμα στην επιστροφή από τον έλεγχο του εκάστοτε αεροδρομίου ως την αεροπορική εταιρία της χώρας που γυρνάς.
Μην τα ρίχνουμε στις αεροπορικές που "χρεώνουν τον κοσμάκη". Αυτά είναι παιδαριώδη λάθη απροσεξίας των επιβατών. Λίγο προσοχή θέλει και να έχεις το μυαλό σου για 2-3 λεπτά στο κλείσιμο του εισιτηρίου.
 
Top