Lufthansa

Τελικά λέει ότι ψηφίζει ναι και αυτός.
https://edition.cnn.com/2020/06/24/busi ... index.html

Ή φώναζε ελπίζοντας να τρομάξει την κυβέρνηση και να κερδίσει βελτιωμένους όρους, ή ήθελε να τρομάξει τους μικρούς επενδυτές και να τους ωθήσει να πουλήσουν τις μετοχές τους κάτω από 10€ για να τις αγοράσει αυτός.
 
Η Ryanair κάνει προσφυγή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την έγκριση του σχεδίου διάσωσης της Lufthansa.

https://corporate.ryanair.com/news/ryan ... a-bailout/

Και βέβαια επειδή στην Κομισιόν είναι αμερόληπτοι και τηρούν απαρέγκλιτα τους ευρωπαϊκούς νόμους :twisted: (βλ. Ολυμπιακή π.χ.) θα κάνουν πως διάβασαν την προσφυγή, θα πουν ότι θα την εξετάσουν, θα κάνουν δήλωση κατανόησης και συμπόνοιας, θα χτυπήσουν φιλικά τον O' Leary στην πλάτη αλλά το πακέτο ως έχει. :rant: :wall:

Και για να προλάβω μερικούς, δε συγκρίνω το status της τότε Ολυμπιακής με της Lufthansa, αλλά τα δύο μέτρα και δύο σταθμά της Κομισιόν.
Στη Γερμανία κλείνουν αυτό το διάστημα περίπου το 1/4 των πολυκαταστημάτων Karstadt/Galeria. Δε ζήτησαν (και δεν μπορούσαν να πάρουν) κρατικό πακέτο διάσωσης.
Τα νοσοκομεία στη Γερμανία χρηματοδοτούνται ως επί το πλείστον από ιδιωτικούς πόρους ή από την εκκλησία. Την περίοδο του κοροναϊού είχαν κατακόρυφη πτώση της κίνησης ασθενών. Το κράτος δώρισε σε αρκετά από αυτά τους τελευταίους μήνες μάσκες και ποδιές, ξηλώθηκε δηλαδή :mrgreen:
Είναι όμως σημαντικό να σωθεί η Lufthansa με κάθε κόστος. Καλό κατευόδιο.
 
Στο karstadt/Kaufhof δε θα μπει το κρατος μέτοχος με 20% και ουτε θα δωσουν σλοτ στο Μοναχο και Φρανκφούρτη.
Μπορεί να υποστηρίζουμε καποιες εταιρείες αλλα να τα βλέπουμε τα πράγματα λίγο και με άλλο μάτι.
Στην τελική η ρυαναιρ αυτε τις κινήσεις τις κάνει για τον εντυπωσιασμό και μόνο.
Και εγω αν ήμουν κράτος θα κοιτούσα να σώσω την λουφτ και την κάθε λουφτ.
 
H Ryanair θα αποδεχόταν έλεγχο από κάποια κυβέρνηση (που πετάει, πως πετάει, πόσους υπαλλήλους έχει και με τι συμβόλαια) με αντάλλαγμα να πάρει λεφτά;
Αν ναι, αν πάει να ζητήσει βοήθεια και δεν της δώσουν, τότε να παραπονεθεί.
Η γερμανική κυβέρνηση (και οι άλλες κυβερνήσεις που κάνουν παρόμοιες κινήσεις) έχουν ήδη λάβει το πράσινο φως από την ΕΕ να βοηθήσουν τον τομέα των αερομεταφορών. Άρα η Ryanair δε θα πετύχει τίποτα και το ξέρει.
 
Όταν όμως βάζεις χρήματα σε μια εταιρεία για τα οποία πρέπει να δώσεις λογαριασμό διότι δεν είναι δικά σου, τότε είναι απαραίτητος ο έλεγχος, η παρακολούθηση και η συμμετοχή σου στην λήψη των αποφάσεων της εταιρείας. Αν δεν μας αρέσει η Κρατικοποίηση τότε να μην ζητάμε την Κρατική στήριξη.
 
IATA/TASOS":3bcgqdxf said:
Στο karstadt/Kaufhof δε θα μπει το κρατος μέτοχος με 20% και ουτε θα δωσουν σλοτ στο Μοναχο και Φρανκφούρτη.
Μπορεί να υποστηρίζουμε καποιες εταιρείες αλλα να τα βλέπουμε τα πράγματα λίγο και με άλλο μάτι.
Στην τελική η ρυαναιρ αυτε τις κινήσεις τις κάνει για τον εντυπωσιασμό και μόνο.
Και εγω αν ήμουν κράτος θα κοιτούσα να σώσω την λουφτ και την κάθε λουφτ.

Βασικά δε θέλω να κλείσει η LH, ούτε και καμία άλλη, αλλά θα πρέπει να λειτουργούν με τους ίδιους όρους και κανόνες.
Αυτό που με ενοχλεί είναι τα δύο μέτρα και δύο σταθμά της Κομισιόν (το ίδιο γίνεται εδώ και χρόνια με την Alitalia) αλλά και το γεγονός ότι κανένας άλλος όμιλος που επλήγη στη Γερμανία δεν πήρε στήριξη τέτοιου μεγέθους. Και μιλάμε για χρήματα φορολογουμένων και εμού του ίδιου, χωρίς να έχω και δικαίωμα ψήφου στις βουλευτικές εκλογές στη Γερμανία στην τελική.
Στο κάτω κάτω ας συρρικνωθεί η Lufthansa να δώσει χώρο σε άλλους. Άλλωστε με την κατάρρευση της Air Berlin είχε μεγαλώσει ο όμιλος ακόμη περισσότερο μέσω της Eurowings. Ο όμιλος LH έχει την ιδιοκτησία αεροπορικών εταιρειών στις μισές σχεδόν από τις χώρες με τις οποίες συνορεύει η Γερμανία. Ας μπουν και άλλοι στο παιχνίδι, θα βοηθήσει τον ανταγωνισμό.
 
Σε ποιους άλλους ομίλους αντίστοιχου μεγέθους με την LH απαγορεύτηκε ουσιαστικά η λειτουργία;

Από αυτούς, πόσοι ζήτησαν κρατική βοήθεια σε παρόμοιο ποσοστό του τζίρου τους;

Αν υπάρχουν εταιρείες για τις οποίες ισχύουν και τα δύο, τότε θα μιλήσουμε για τα μέτρα και σταθμά της Κομισιόν. Ως τότε, η κουβέντα είναι καφενείο.
 
Ποιοι άλλοι όμιλοι / επιχειρήσεις δεσμεύσανε τεράστια ποσά, δίνοντας στους πελάτες 12μηνα vouchers αντί για υπηρεσίες ή προϊόντα ;

Κάθε σύγκριση με όμιλο άλλης επαγγελματικής δραστηριότητας είναι τελείως άκυρος ! Αίσχος που κάποιοι ισχυρίζονται ότι όλοι περνάνε οικονομική κρίση λόγω COVID-19!
 
OveLix":1b4nv9u8 said:
Σε ποιους άλλους ομίλους αντίστοιχου μεγέθους με την LH απαγορεύτηκε ουσιαστικά η λειτουργία;

Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά η σημαντική πτώση του τζίρου σε όλες τις επιχειρήσεις ήταν άμεσο η έμμεσο αποτέλεσμα των μέτρων που πήρε η πολιτική ηγεσία.
Και δεν μας απάντησες ποτέ στο ερώτημα : αν δεν είχανε κλείσει τα σύνορα / αεροδρόμια, ποιος θα μπορούσε με lockdown να πάει να πετάξει ;
Ακόμη και lockdown να μην υπήρχε αλλά απλή αναστολή σύμβασης εργασίας, πόσοι θα είχανε χρήματα να ταξιδέψουν ;
Θα συνέχιζαν οι αεροπορικές να κάνουν τα δρομολόγια ; Ίσα ίσα Κάλυψη τους παρείχε το κλείσιμο των αεροδρομίων για να μειώσουν την χασούρα των αδειών πτήσεων.

Η καταρ από την άλλη έβγαλε τρέλα χρήματα.

Μήπως θα έπρεπε η LH να είχε επιλέξει την πραγματοποίησης κάποιων δρομολόγιων τον καιρό της πανδημίας ;
 
Κάθε φορά που βλέπoυμε το κράτος να παίρνει τέτοιες αποφάσεις, πρέπει να σκεπτόμαστε τους λόγους που το έκανε. Επειδή νομίζω μπορούμε με βεβαιότητα να θεωρήσουμε ότι η Μέρκελ δεν τα παίρνει από την LH, η απόφαση να την στηρίξουν έχει να κάνει με τα συμφέροντα της Γερμανίας. Οικονομικά και πολιτικά. Η Ryainar είναι ένας πολύ μεγάλος παίχτης που πάει διακοπές τους Γερμανούς από το Μεμινγκεν στην Ζάκυνθο και καμιά φορά κανέναν μικρομεσαίο επαγγελματία σε κάποια δουλειά, αλλά η Volkswagen, Krupp και η Allianz μπορούν να ζήσουν και χωρίς αυτό. Αντιθέτως δεν μπορούν να ζήσουν αν έχουν τους Κινέζους και τους Γάλλους να κάνουν κουμάντο σε ποιες πόλεις θα πετάνε στην Κίνα ή στην Αμερική, σε πόσες συχνότητες, και με ποια ανταλλάγματα.

d|m|tr|s":m8p0p541 said:
Και μιλάμε για χρήματα φορολογουμένων και εμού του ίδιου, χωρίς να έχω και δικαίωμα ψήφου στις βουλευτικές εκλογές στη Γερμανία στην τελική.

Αυτός είναι ο λόγος που δεν έχει δικαίωμα ψήφου ο φορολογούμενος, αλλά ο Γερμανός. Σε κάθε χώρα του πλανήτη, γιατί εσύ δεν σκέπτεσαι το συμφέρον της χώρας που σε φιλοξενεί (που συμφέρον της Γερμανίας είναι τα μεγαθήρια εταιρειών που έχει και εξάγουν), αλλά κυρίως την τσέπη σου (και για να μην παρεξηγούμαι είμαι στην ίδια κατάσταση με εσένα).

Το karstadt δεν έχει καμιά ζωτική σημασία για τα συμφέροντα της Γερμανίας και σίγουρα όχι όσο η LH. Το ίδιο κάνει η Γαλλία και άλλες χώρες και το ίδιο γίνεται με άλλους ζωτικούς τομείς όπως η ενέργεια. Η Γαλλία μπαίνει σε πολέμους και στέλνει αεροπλανοφόρο για τα συμφέροντα της Total, δεν θα έκανε ποτέ το ίδιο αν ένα σουπερ μαρκετ της carrefour ληστευόταν στο Ντακάρ κάθε μέρα, απλά θα το έκλειναν. Μια αλυσίδα retail συνήθως δεν είναι ζωτικές επιπτώσεις αν κλείσει, γιατί έχει άπειρους άλλους παίχτες. Το πολύ πολύ να αυξηθούν οι τιμές μέχρι να αναπληρωθεί το κενό.

Επίσης η ΕΕ έχει εκχωρημένη κυριαρχία από τα κράτη, αλλά στο διεθνές στερέωμα το κράτος παραμένει ο κυρίαρχος παίχτης και όχι οι υπερεθνικοί οργανισμοί. Που σε απλά γερμανικά σημαίνει ότι η Γερμανία μπορεί να γράψει την ΕΕ και μετά να πληρώσει κάποιο πρόστιμο (το οποίο θα αφαιρείται από τις εισφορές της οπότε είναι ένα και το αυτό). Που το πιθανότερο είναι να μην γίνει καν, για πολιτικούς λόγους, αλλά να βρεθεί μια λύση να το παρουσιάσουν ότι είμαστε όλοι φίλοι. Ίσως να μπορούν να δουν και πώς να βοηθήσουν τον Ο'λιρι να γίνει πιο χαρούμενος, υπάρχουν 1000 τρόποι.
 
Top