Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μου ήρθε ένα mail με προσφορά για διπλάσια μίλια εξαργύρωσης. Στους όρους γράφει :

Αφορά σε κρατήσεις από 01.06.2020 έως και 15.06.2020, και για πτήσεις από 01.07.2020. ,

χωρίς να αναφέρει μέχρι πότε.
Να υποθέσω ότι θα ισχύει σε όσες πτήσεις είναι διαθέσιμες για πώληση, ανεξαρτήτως ημερομηνίας;
 
Όπως τα έγραψες είναι chr04.
Αφορά κρατήσεις που θα κάνεις έως και σήμερα για εισιτήρια με ημερομηνία πτήσης ώς 1/7.
 
Με την επιστροφή των golight ναύλων, μειώνονται και τα μίλια που δίνουν. Σε αρκετές περιπτώσεις πάρα πολύ. Για παράδειγμα, οι φτηνοί golight (U,P,T) θα δίνουν 50% της απόστασης (ο φλεξ δίνει 80%) σε διεθνείς προορισμούς ενώ σε domestic δίνουν πλέον 100 μίλια (έναντι 250 του flex).
 
Μεγάλη μείωση όντως. Για να δούμε αν θα καταφέρουμε το requalify όσοι πετάμε μόνο golight...
 
jerry":3q4snx6m said:
Με την επιστροφή των golight ναύλων, μειώνονται και τα μίλια που δίνουν. Σε αρκετές περιπτώσεις πάρα πολύ. Για παράδειγμα, οι φτηνοί golight (U,P,T) θα δίνουν 50% της απόστασης (ο φλεξ δίνει 80%) σε διεθνείς προορισμούς ενώ σε domestic δίνουν πλέον 100 μίλια (έναντι 250 του flex).

Και οι λιγότερο φτηνοί ναύλοι golight κάνουν το ίδιο (75 vs 100% με minimum 650), ενώ αντίθετα οι flex δίνουν παραπάνω από πριν.
Οδεύουμε μάλλον σε δραστική μείωση των χρυσών και των ασημένιων εκτός αν παραδίνουμε βαλίτσα...
 
Βέβαια το gold μέλος δεν έχει λόγο να αγοράσει βαλίτσα γιατί έχει ως προνόμιο (το πιο σημαντικό για μένα) του να είσαι gold μέλος, οπότε ψάχνοντας την οικονομικότερη τιμή, λογικά κλείνει πάντα golight.
Πόσοι από εμάς θα πληρώσουμε μεγαλύτερη τιμή μόνο και μόνο για τα παραπάνω μίλια, θα φανεί στην πορεία.

Και όλη αυτή η δυσκολία στην διατήρηση της βαθμίδας, γίνεται εν μέσω πανδημίας που και να θέλει να ταξιδέψει κάποιος στο εξωτερικό, τα πράγματα είναι πιο δύσκολα από ποτέ.

Συνολικά βλέποντάς το, μάλλον είναι μία (ελαφριά ομολογουμένως) κίνηση μείωσης των χρυσών μελών, που όπως και να το κάνουμε κοστίζουν στην Α3.
 
Στέλνω μέσα από τη φόρμα της Aegean το παρακάτω ερώτημα σε σχέση με τα κουπόνια της κατηγορίας silver:

"Στις 24/4/2019 αναβαθμίζομαι στην κατηγορία silver. Συμπληρώνω τα απαιτούμενα μίλια για τη διατήρηση της βαθμίδας στις 9/1/2020 και περιμένω να ανανεωθούν τα κουπόνια μου στις 24/4/2020, με χρονική διάρκεια μέχρι τις 24/4/2021. Ωστόσο ξεκινάει η καραντίνα, και αυτομάτως αναγράφεται στο προφίλ μου ότι η βαθμίδα μου θα διατηρηθεί άλλους 6 μήνες μέχρι 23/10/2021 αλλά δεν ανανεώθηκαν τα κουπόνια μου όπως θα έπρεπε θεωρητικά. Γιατί συνέβη αυτό;"

Κι η απάντηση της aegean είναι:

Αγαπητό Miles+Bonus Μέλος,

Επικοινωνήσατε πρόσφατα μαζί μας αναφορικά στο Miles+Bonus λογαριασμό σας.

Ελπίζουμε οι παρακάτω πληροφορίες να είναι χρήσιμες για εσάς.

Συνδεθείτε στο Miles+Bonus λογαριασμό σας και:

 Δείτε
 Εξαργυρώστε
 Αιτηθείτε καταχώρηση μιλίων από προηγούμενες πτήσεις σας
 Κάντε αίτημα για νέα κάρτα
 Δείτε τους συνεργάτες μας
 Αγοράστε και Μεταφέρετε μίλια
 Ενημερωθείτε για τα νέα


Για αλλαγές στοιχείων στο Miles+Bonus προφίλ σας, παρακαλούμε καλέστε σε ένα από τα τηλέφωνα επικοινωνίας μας εδώ.

Για καταχώρηση μιλίων από υπηρεσίες συνεργατών μας, π.χ. διαμονή σε ξενοδοχείο, ενοικίαση αυτοκινήτου, κ.α., απαντήστε σε αυτό το μήνυμα έχοντας επισυνάψει την σχετική απόδειξη ενοικίασης/ αγοράς.

Η καταχώρηση μιλίων πραγματοποιείται αυτόματα μέσα σε 20 εργάσιμες ημέρες, περίπου. Πριν υποβάλετε οποιαδήποτε αίτηση αναζήτησης, σας παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχει παρέλθει το διάστημα αυτό.

Για πληροφορίες σχετικά με την εξαργύρωση μιλίων, δείτε εδώ.

Για πληροφορίες σχετικά με τη Miles+Bonus κάρτα σας, δείτε εδώ (πληκτρολογήστε στο πεδίο αναζήτησης «κάρτα»).

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία χρειάζεστε σχετικά με το Miles+Bonus λογαριασμό σας, δείτε εδώ.

Σας ευχαριστούμε που μας επιλέγετε για τα ταξίδια σας!

Εξυπηρέτηση Πελατών AEGEAN & Olympic Air

Γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο;
 
Τα κουπόνια δεν ανανεώνονται. Εγω είχα ήδη επιβεβαιωμένη διατήρηση βαθμίδας και τα νεα κουπόνια κανονικά θα έρχονταν τέλη Αυγούστου.
"Όοοχι Γιαννάκη, σου χαρίζουμε άλλους 6 μήνες στο στάτους το οποίο παραβλέπουμε πως είχες ήδη διατηρήσει έτσι κι αλλιώς, και τα κουπονάκια σου θα ανανεωθούν του χρόνου τις απόκριες".

Μαζί με την "χρονική επέκταση" όμως, θα μπορούσε για το ίδιο διάστημα των 6 μηνών να μην διαγράφονται μίλια αναβάθμισης μετά την παρέλευση 12μήνου. Εγω μπορεί στα μέσα Μαρτίου να ήθελα πχ 500 μίλια για να γίνω gold αλλά με τις συνεχείς ακυρώσεις πτήσεων όχι μόνο έχασα την ευκαιρία να ταξιδέψω, αλλά στο μεταξύ διάστημα "μη-πτήσεων" μπορεί να διαγράφηκαν και άλλα 5000 με την παρέλευση 12μηνου χωρίς εγω να μπορώ να τα αναπληρώσω με κανένα τρόπο. Και οχι μόνο αυτό, αλλά για την ίδια πτήση που προ ιού θα έπαιρνα πχ 800 μίλια και θα γινόμουν gold, τώρα θα πάρω 50 μίλια και ένα φιλικό χτύπημα στην πλάτη ενω θα έχω πλέον να καλύψω 5500 μίλια για να γίνω gold λόγω των διαγραφών.
Χαμένος απο όπου και να το δεις δηλαδή, και ας μου εξηγήσει κάποιος απο την Α3 τί απο όλα τα παραπάνω υποστηρίζει την περίπτωσή μου και με ποιόν τρόπο;

Κακά τα ψέματα, η Α3 με την ευκαιρία του ιού πέρασε αλλαγές οι οποίες σε οποιεσδήποτε κανονικές συνθήκες θα είχαν προκαλέσει εξέγερση. Επιβεβαιώνεται ο κανόνας δλδ πως με οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη περνάς ο,τι θέλεις και δεν ανοίγει μύτη.
 
kbrin":66jk9wxh said:
Γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο;

Τι ακριβώς δεν κατάλαβες; Είναι ξεκάθαρο ότι δε μπήκαν καν στον κόπο να διαβάσουν το μήνυμά σου και σου απάντησαν με ένα τυποποιημένο, που στέλνουν σε όλους με γενικές πληροφορίες που βρίσκεις σε ελάχιστα λεπτά στο site τους.

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, οι καιροί που ζούμε είναι ό,τι χειρότερο για να είσαι α) αεροπορική εταιρεία και β) premium επιβάτης... Τι να τα κάνεις τα lounges, τα priorities και τη business με προσυσκευασμένα σνακ...
 
Δεν ισχυει κατι τετοιο. Το συγκεκριμένο κείμενο στέλνεται αυτοματοποιήμενα μετά την καταχώρηση του αιτήματος όταν αυτό αφορά κάποιο θέμα του Miles+Bonus, έτσι ώστε ο επιβάτης να μπορέσει να εξυπηρετηθεί πιο άμεσα μόνος του αν αφορά κάτι από τα παραπάνω θέματα που αναφέρει το κείμενο, και να μην χρειάζεται να αναμένει την απάντηση από τον εκπρόσωπο. Όπως και να χει ένας εκπρόσωπος θα απαντήσει, αλλά προφάνως λόγω της κατάστασης θα καθυστερήσει.

Επίσης να αναφέρω πως εμένα ως Gold μέλος μου ανανεώθηκαν κανονικά τα κουπόνια (αναβάθμισης) με την 6μήνη επέκταση διατήρησης.
 
Top