Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Επίσης τρέχει προσφορά με έκπτωση 30% για πτήσεις προς Ελλλάδα με connection.
 
CHRISTOS55":3vqwi6n5 said:
Φίλε Δημήτρη, πάρε το εισιτήριο αφού το βρήκες τόσο φθηνό, να εύχεσαι μόνο να γίνουν οι πτήσεις και μην το πεις ούτε του παπά. Εδώ η εταιρεία έχασε μόνο σε ένα μήνα 84 εκατ. φαντάσου τι θα γίνει το δεύτερο τρίμηνο. Βοηθάτε χριστιανοί και όποιες άλλες θρησκείες μπορείτε.

Αγοράστηκε με συνοπτικές διαδικασίες μόλις το είδα. Αρκεί να γίνει φυσικά ή πτήση, αλλιώς θα γίνω συλλέκτης voucher (έχω ήδη της EW και FR). Πώς κάποτε συλλέγανε boarding passes, ε, κάτι τέτοιο. :mrgreen:
 
Δεν ξέρω πόσοι από εσάς το έχετε διαπιστώσει αλλά η Αegean εδώ και δύο μέρες προσφέρει την δυνατότητα επιλογής business class πλέον στο σύνολο των πτήσεων εσωτερικού όπου επιχειρεί με αεροσκάφη της οικογένειας Airbus. Μέχρι τώρα business class καμπίνα είχαμε στις πτήσεις μόνο προς / από Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Χανιά, Ρόδο και Κέρκυρα.

Μερικές επιπλέον πληροφορίες για την εξέλιξη αυτή:

- Οι κάτοχοι εισιτηρίων Flex (όχι GoLight) έχουν την δυνατότητα από την σελίδα διαχείρισης της κράτησης τους και επιλέγοντας το Αλλαγή Πτήσης να κάνουν αναβάθμιση σε business πληρώνοντας την διαφορά μεταξύ της τιμής του booking class της economy με το booking class της business.

- Διατίθεται το σύνολο των booking class της business, όπως δηλαδή και στις πτήσεις εξωτερικού (δλδ. C, D, Z, A με την C να είναι η πιο ακριβή). Τα μίλια αναβάθμισης που πιστώνονται και στα 4 booking classes είναι τα 1000.

- Τουλάχιστον στο ExpertFlyer (που έχει ως γνωστόν πρόσβαση σε πληροφορίες GDS) η διαθεσιμότητα των ναύλων της business δεν εμφανίζεται καθόλου. Μήπως οι κρατήσεις περιορίζονται μόνο μέσω του δικού της (Aegean) καναλιού ;

- Όσοι είχατε κάνει κρατήσεις σε economy πληρώνοντας extra για να καθίσετε στις δύο πρώτες θέσεις θα διαπιστώσετε κοιτώντας τις κρατήσεις σας πως σας έχουν ήδη μετακινήσει ήδη πιο πίσω (οι της πρώτης σειράς μετακινούνται στην έξοδο κινδύνου του Airbus - σειρά 11 στο Α320).
 
Επίσης οι τιμές της business για ταξίδια στο εξωτερικό έχουν πέσει πολύ πχ SKG DUS 125 ευρώ ή ΑΤΗ - MAD 170 ευρώ.
 
SGM":iknz4yis said:
- Τουλάχιστον στο ExpertFlyer (που έχει ως γνωστόν πρόσβαση σε πληροφορίες GDS) η διαθεσιμότητα των ναύλων της business δεν εμφανίζεται καθόλου. Μήπως οι κρατήσεις περιορίζονται μόνο μέσω του δικού της (Aegean) καναλιού ;

H Olympic Air έχει βγει από όλα τα GDS από το 2015, αν δεν κάνω λάθος. Αυτός είναι και ο λόγος που διάφορες μηχανές κρατήσεων δεν βλέπουν όλη τη γκάμα των ναύλων της. Προκειμένου να αποκτήσει μία μηχανή κρατήσεων πρόσβαση στο inventory της OA, απαιτείται διασύνδεση βάσει του προτύπου NDC ή απ' ευθείας με την ΟΑ.
 
Πλέον η διαθεσιμότητα της business class στις πτήσεις εσωτερικού που έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα μου εμφανίζεται κανονικότατα στο ExpertFlyer.
 
Τί φάση;
171 flex
153 business
 

Attachments

  • IMG_20200702_191425.jpg
    IMG_20200702_191425.jpg
    138,4 KB · Προβολές: 2.468
Το έχω παρατηρήσει αρκετές φορές αυτό. Όταν πχ οι ναύλοι στην economy έχουν πιάσει ταβάνι (booking class Y) ενώ στην business είναι διαθέσιμες ακόμα θέσεις στις πιο φτηνές τιμές στην κλίμακα κόστους (booking class A, Z). Το "λάθος" αυτό διορθώνεται σχετικά γρήγορα από το σύστημα.
 
Γι αυτό σε τέτοιες περιπτώσεις το κλείνεις αμέσως πριν το διορθώσουν :D
 
Ενοειται οτι σε τετοιες περιπτωσεις δεν το σκεφτεσε, προλαβαινεις δεν προλαβαινεις. Εχω κλειση αρκετες φορες ετσι SKG-LGW με BA, με πολυ μικρη διαφορα Οικονομικης με Μπιζνες, εχει τυχει ομως μια φορα αξεχαστη. Οικονομικη 287ε ενω στην Μπιζνες 145ε καταλαβαινεται...
 
Top