Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
SGM
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 28 Ιουν 2020, 18:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 17

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό SGM » 30 Ιουν 2020, 21:18

Πλέον η διαθεσιμότητα της business class στις πτήσεις εσωτερικού που έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα μου εμφανίζεται κανονικότατα στο ExpertFlyer.
0 x


chr04
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57
x 40

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό chr04 » 02 Ιούλ 2020, 19:17

Τί φάση;
171 flex
153 business

IMG_20200702_191425.jpg
0 x

SGM
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 28 Ιουν 2020, 18:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 17

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό SGM » 02 Ιούλ 2020, 22:26

Το έχω παρατηρήσει αρκετές φορές αυτό. Όταν πχ οι ναύλοι στην economy έχουν πιάσει ταβάνι (booking class Y) ενώ στην business είναι διαθέσιμες ακόμα θέσεις στις πιο φτηνές τιμές στην κλίμακα κόστους (booking class A, Z). Το "λάθος" αυτό διορθώνεται σχετικά γρήγορα από το σύστημα.
1 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5631
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 714
Επικοινωνία:

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό GP707 » 03 Ιούλ 2020, 09:15

Γι αυτό σε τέτοιες περιπτώσεις το κλείνεις αμέσως πριν το διορθώσουν :D
4 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "


d|m|tr|s
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 626
Εγγραφή: 04 Ιαν 2007, 19:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: Mosquito land
x 49

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό d|m|tr|s » 11 Ιούλ 2020, 22:14

Παίρνω σήμερα στο τηλεφωνικό κέντρο να κάνω μια ερώτηση για μεταφορά παιδικού καθίσματος αυτοκινήτου. Μικρή αναμονή, ρωτάω αν κοστίζει ή μεταφορά του καθίσματος ή αν μπορώ να το πάρω σαν αποσκευή καθώς έχουμε για 3 άτομα 4 αποσκευές στην κράτηση.
Μου λέει η υπάλληλος, το κάθισμα είναι ειδικός εξοπλισμός (!) και θέλει κράτηση μέσω τηλ. κέντρου +35 ευρώ. Μα λέω είναι μικρότερο και πολύ ελαφρύτερο από μια μεγάλη αποσκευή, όχι, μου λέει, έτσι είναι, εγώ σας ενημερώνω.
Ψάχνω στο site (είχα ψάξει και παλιότερα), δε βρίσκω κάτι συγκεκριμένο παρά μόνο πληροφορίες για παιδικό καρότσι και κάθισμα αυτοκινήτου που μπαίνει στην αεροπορική θέση στην καμπίνα. Μάλιστα σε ό,τι αφορά τον ειδικό εξοπλισμό βρήκα πληροφορίες για εξοπλισμό του κάθε απίθανου extreme sport, αλλά όχι για παιδικό κάθισμα. :banana: Γράφω mail μέσω της φόρμας που έχουν και μου απαντάνε με ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα με link για τις διάφορες πληροφορίες που είχα ήδη κοιτάξει και δε με βοήθησαν.

Passenger και family friendly :twisted:

Πριν λίγο καιρό είχα γράψει ένα αντίστοιχο mail στη skyexpress και μου απάντησαν προσωπικά. :great: Για την ιστορία, εκεί μπορείς να πάρεις το παιδικό κάθισμα είτε σαν αποσκευή, αν δεν έχει άλλη το παιδί ή επιπλέον με κόστος 40 ευρώ.

Δε θα επεκταθώ στην αντίστοιχη πολιτική ευρωπαϊκών εταιρειών, γιατί κάθε εταιρεία έχει τη δική της πολιτική σε ό,τι αφορά εισιτήρια, αποσκευές κλπ., ωστόσο η επικοινωνία με τον επιβάτη είναι κάτι πολύ σημαντικό, όπως και οι διαθέσιμες πληροφορίες στα αντίστοιχα site και σιγά σιγά θα αρχίσω να πιστεύω ότι στην Aegean έχουν ρομπότ να δουλεύουν αντί για ανθρώπους... :roll:
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5631
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 714
Επικοινωνία:

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό GP707 » 12 Ιούλ 2020, 00:01

Νομίζω πάντως ότι η επικοινωνία Aegean - επιβάτη μέσω τηλεφώνου στη δική σου περίπτωση, ήταν σαφέστατη και ξεκάθαρη. Ρώτησες κάτι και σου απάντησαν άμεσα. Το αν δε σου άρεσε η απάντηση είναι ένα άλλο θέμα. Η αυτοματοποιημένη απάντηση όντως είναι ένα θέμα που πολλές φορές δεν βοηθάει σε παρόμοιες περιπτώσεις. Για αυτές όμως τις περιπτώσεις υποτίθεται ότι υπάρχει το τηλεφωνικό κέντρο για να σου λύσει την εκάστοτε απορία.
Κι εγώ πάντως θεωρώ ότι η αυτοματοποιημένη απάντηση στα mail είναι λάθος πολιτική
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2832
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 144
Επικοινωνία:

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό MerNion » 12 Ιούλ 2020, 00:16

d|m|tr|s έγραψε:Μα λέω είναι μικρότερο και πολύ ελαφρύτερο από μια μεγάλη αποσκευή,


Τι καθισματάκι αυτοκινήτου είναι αυτό; Γιατί τα περισσότερα κάθισματα (εκτός από απλά booster μαξιλάρια) είναι συνήθως ογκοδέστερα (μπορεί να ειναι ελαφρύτερα) από μια απλή βαλίτσα. Τι group μεγέθους είναι; 0;1;2;3; Συνδυασμός αυτών;
0 x


d|m|tr|s
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 626
Εγγραφή: 04 Ιαν 2007, 19:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: Mosquito land
x 49

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό d|m|tr|s » 12 Ιούλ 2020, 07:09

Πρόκειται για κάθισμα κατηγορίας 2/3, βάρους περίπου 7 κιλών και η μεγαλύτερη διάσταση του είναι περίπου 1 μέτρο. Οι αποσκευές που επιτρέπεται να πάρουμε είναι 23 kg με μέγεθος 158 cm (εννοούν μέγιστη διάσταση;)
GP707 έγραψε:Νομίζω πάντως ότι η επικοινωνία Aegean - επιβάτη μέσω τηλεφώνου στη δική σου περίπτωση, ήταν σαφέστατη και ξεκάθαρη. Ρώτησες κάτι και σου απάντησαν άμεσα. Το αν δε σου άρεσε η απάντηση είναι ένα άλλο θέμα.

Σαφώς, αν δε μου έβαζε το κάθισμα στην κατηγορία ειδικού εξοπλισμού, μπορεί να μην έγραφα mail. Αλλά θεώρησα ότι μπορεί να κάνει λάθος, ίσως και λόγω της πρότερης εμπειρίας μου με Air Berlin και Eurowings, αλλά και επειδή δε βρήκα τίποτα στο site στον ειδικό εξοπλισμό περί παιδικών καθισμάτων. Στις περισσότερες ευρωπαϊκές εταιρείες ένα τέτοιο καθισματάκι μεταφέρεται δωρεάν, χωριστά από την αποσκευή που δικαιούται το παιδί.
0 x

Άβαταρ μέλους
mrk
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Αθήνα
x 122

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό mrk » 12 Ιούλ 2020, 11:50

Τα Χριστούγεννα του 2018 και τον Οκτώβριο του 2019 πέταξα Μασσαλία & Σαντορίνη αντίστοιχα. Είχα μαζί μου το κάθισμα του παιδιού (αυτό που έχω στο αυτοκίνητο). Δεν πλήρωσα τίποτε. Στο site νομίζω το αναφέρει ξεκάθαρα. Μεταφέρθηκε σαν αποσκευή (σε ειδική θήκη που έχω αγοράσει).
0 x
Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement.

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3613
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 722

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό aakunz » 17 Ιούλ 2020, 12:32

Δωρεάν πλέον από τη στιγμή της κράτησης, η προεπιλογή standard καθίσματος για τους επιβάτες FLEX.

Για όσους δεν επέλεξαν θέση κατά την κράτηση, θα γίνεται random allocation κατά το check-in και θα υπάρχει χρέωση, εάν θελήσουν να αλλάξουν τη θέση που τους δόθηκε.

https://el.aegeanair.com/taksidepste/ep ... 1594032811

Από τις χρεώσεις, εξαιρούνται οι πτήσεις PSO.
0 x


YCNZ
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 89

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 17 Ιούλ 2020, 13:38

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά: Έχω "GoLight", δεν αγοράζω θέση μαζί με την κράτηση και στο Online Check In μου δίνεται κάποια τυχαία standard θέση, πχ 24D, αλλά πλέον ΔΕΝ θα μπορώ να επιλέξω δωρεάν άλλη standard όπως γίνεται ως τώρα, η χρέωση για την επιλογή άλλης είναι €3, ενω αν κλείσω Flex θα μπορώ να αλλάξω θέση με άλλη standard δωρεάν.
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3613
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 722

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό aakunz » 17 Ιούλ 2020, 14:02

YCNZ έγραψε:ενω αν κλείσω Flex θα μπορώ να αλλάξω θέση με άλλη standard δωρεάν.


Για το συγκεκριμένο, υπάρχει μια ασάφεια (μπορεί και να κάνω λάθος). Ενδέχεται να σου ζητάει και για τα φλεξ, όταν τσεκάρεις.
1 x

ckabi
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: 05 Οκτ 2006, 10:00
x 28
Επικοινωνία:

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό ckabi » 17 Ιούλ 2020, 21:53

Η κατρακύλα της εταιρίας δεν έχει τελειωμό. Μόλις μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο

Πήγα να κάνω check-in, συνηθισμένος πάτησα αλλαγή θέσης, μου έβγαλε το αεροπλάνο, πάτησα σε μία θέση (όλες είναι με πληρωμή πλέον) και αυτό ήταν. Μοιραίο το λάθος μου πρέπει οπωσδήποτε τώρα να πληρώσω 3€. Καμία δυνατότητα επαναφοράς της τυχαίας θέσης.

Όταν μου ζήτησε να πληρώσω, τι προσπάθησα να επαναφέρω την τυχαία θέση, τι έκανα ακύρωση check-in για να ξανακάνω τη διαδικασία από την αρχή αυτό θέλει να πληρώσω τα 3 ευρώ. Αύριο θα πάω στο γκισέ να μου κάνουν τσεκ ιν να δω τι θα μου πουν. Αλλα ξεκινάω πολύ φορτωμένος.

Στο τηλέφωνο εξηγήσα της κοπέλας ότι από την στιγμή που δεν πλήρωσα και δεν έχει ολοκληρωθεί το check-in δεν είναι δυνατόν να με κρατάει όμηρο να πληρώσω επιπλέον χρήματα, επειδή απλά πάτησα στο κουμπάκι "Αλλαγή θέσης", αλλά άδικα κανένα ενδιαφέρον. Λένε το ποιηματάκι που τους έχουν πει να λένε. Λες και κάνω πρώτη φορά check-in. Σε Wizz, Volotea, Ryanair αν δεν ολοκληρώσεις τη διαδικασία μπορείς ανά πασα στιγμή να επιλέξεις "τυχαία εκχωρημένη" θέση και να κάνεις το check-in
1 x
Ταξιδεύω άρα υπάρχω!

Blog με τα ταξίδια μου και όχι μόνο: http://www.taxidiaris.gr/


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3613
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 722

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό aakunz » 17 Ιούλ 2020, 23:16

Είχες FLEX ή GOLIGHT;
0 x

YCNZ
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 89

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 18 Ιούλ 2020, 08:09

Πάντως, εντελώς άσχετα με την πρακτική χρέωσης αυτή καθ' αυτή, (που ας συμφωνήσουμε πως άλλες εταιρίες την εφαρμόζουν ήδη και που κάποια στιγμή θα έφτανε κι εδω), σαν μόνο σκεπτικό της επιλογής της εφαρμογής της χρέωσης τώρα μπορώ να σκεφτώ το να είναι μέρος του σχεδίου να σπρώξει τους επιβάτες προς τα Flex.

Αλλιώς, όταν ακόμα δεν έχει κοπάσει το κύμα δυσαρέσκειας για τα voucher και τις συνεχείς ακυρώσεις, όταν μεγάλη μερίδα των επιβατών είναι ακόμα στα κάγκελα, και όταν το γενικότερο οικονομικό κλίμα δεν είναι και ιδανικό, δεν προχωράς σε επιπλέον νέες χρεώσεις - άσχετα με το αν κάποιες απο αυτές μπορούν με κάποιο τρόπο να αποφευχθούν.

Στα μάτια μου έχει ξεφύγει πλέον απο την "διαχείρηση έκτακτης κατάστασης" και έχει εξελιχθεί σε ένα "βρήκα την ευκαιρία και περνάω τα πάντα". Θεμιτό και αυτό κατα κάποιο τρόπο, αλλά το κάνουν πλέον άκομψα αφου βλέπουμε πως ήδη εφαρμόζονται οι σχετικές χρεώσεις, χωρίς περίοδο προειδοποίησης.
Δεν ξέρω αν όσοι - όπως ο φίλος παραπάνω - που θα πετούσαν άμεσα με την εφαρμογή της νέας διαδικασίας ενημερώθηκαν πριν το check in απο την εταιρεία για την άμεση αλλαγή. Αν κάνει έναν κόπο ο φίλος και δει στο e-mail για check-in αν αναφέρεται κάτι θα βοηθούσε πολύ.
Σε εμένα προσωπικά, όλο αυτό σε συνδυασμό με όλα τα προηγούμενα δεν μου βγάζει ούτε θυμό, ούτε αγανάκτηση, παρα μόνο ένα γιγαντιαίο ξενέρωμα.
Δεν είναι τόσο για τα 3, η 5, η 10 επιπλέον ευρώ. Για μένα όποιος επιλέγει ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό δεν γίνεται να διαμαρτύρεται για 5 ευρώ. Ο τρόπος που το φέρνουν όμως με ενοχλεί, και η εικόνα που πλέον πλησιάζει στα όρια της εκμετάλλευσης της συγκεκριμένης κατάστασης που ζούμε.
4 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης