Orange2fly

Και το SX-KAT φαίνεται να αποχώρησε για SNN σήμερα
 
Μπράβο στη Διοίκηση της Orange (το έκανε ήδη και η Lumiwings, μπράβο της). Το είχα εκφράσει από τον Μάρτιο κιόλας ότι αυτό έπρεπε να κάνουν άμεσα όλες οι εταιρείες. Έκανε την καλύτερη κίνηση μειώνοντας τον στόλο της στο ελάχιστο και φυσικά το προσωπικό και την μισθοδοσία των υπολοίπων αντίστοιχα. Έτσι μόνο έχει ελπίδες να επιβιώσει. Εύχομαι καλή και προσεκτική διαχείριση στην συνέχεια. Τα α/φη εδώ είναι και είναι εύκολο να τα αυξήσει ξανά όποτε υπάρξει ανάγκη.
 
:twisted: :twisted: :twisted: Πάντως στο flight radar δεν έχει κάνενα αεροπλάνο στο ενεργητικό της. Λυπάμαι τους υπαλλήλους και τους crew. Αλλά από την άλλη ήταν παράλογο να ζητάνε και κρατική ενίσχυση. Ιδιωτική εταιρία που επένδυσε και λόγω καταστάσεων δεν μπόρεσε να συνεχίσει. Μην κοροιδευουμε τον κόσμο με το τι υπάρχει εταιρεία με ή χωρίς αεροσκάφη. Τέλος η πανδημία έφερε το τέλος των μικρών charter παγκοσμίως. Καλή τύχη
 
Τα πληρώματα είναι σε αναστολή μέχρι τέλος ιούλη (έτσι έμαθα τουλάχιστον). Βεβαίως και είναι παράλογο να ζητάνε κρατική ενίσχυση όταν ακόμα μέχρι και τα συμβόλαια των πιλότων είναι κυπριακά (να γλυτώσουμε, να κρύψουμε και κάτι). :banana: . Απο πλευράς καμπίνας πάντως όσοι δεν είχαν σύμβαση αορίστου δεν ανανεώθηκαν και οι υπόλοιποι περιμένουν.
 
CHRISTOS55":27dp01ba said:
Μπράβο στη Διοίκηση της Orange (το έκανε ήδη και η Lumiwings, μπράβο της).
Δε νομίζω ότι υπήρχε περιθώριο για κάτι άλλο. Και οι δύο εταιρίες δεν είχαν δικές τους πτήσεις και απλά νοίκιαζαν τα αεροσκάφη τους, κυρίως σε high season σε άλλες αεροπορικές. Τώρα που τα δρομολόγια των εταιριών είναι περιορισμένα και έχουν αποσύρει ακόμα και δικά τους αεροσκάφη, δεν υπάρχει αντικείμενο για εταιρίες σαν την orange και τη Lumi. Αναγκαστικά γύρισαν τα αεροσκάφη πίσω επειδή δεν υπάρχει κανείς να τα νοικιάσει. Δεν το λες και "μπράβο" αυτό. Το αντίθετο μάλιστα.
 
Φίλε GP707, τι εννοείς ότι "Δεν το λες και "μπράβο" αυτό. Το αντίθετο μάλιστα". Δηλαδή έκαναν λάθος που μείωσαν τον στόλο και το λειτουργικό τους κόστος? Τι έπρεπε να κάνουν δηλαδή να κρατήσουν όλα τα α/φη χωρίς συμβόλαια και το σύνολο του προσωπικού και ποιος θα πλήρωνε το κόστος? Μήπως πρέπει να χειροκροτήσουμε κάποιες άλλες εταιρείες που παραλαμβάνουν α/φη? Αν είναι έτσι θα περιμένουμε να γελάσουμε. Αλλά είναι κρίμα.
 
Η εμπάθεια σου με την Aegean πλέον κάνει μπαμ και σε θέματα άλλων αεροπορικών εταιρειών. Να σε πάρουν για σύμβουλο να πάει μπροστά η εταιρεία άμα είναι. Συγνώμη για το εκτός θέματος σχόλιο, αλλά άλλο λέμε τη γνώμη μας που είναι σεβαστή οποία κι αν είναι, κι άλλο βγάζουμε χολή κάθε λίγο και λιγάκι. Νισάφι...
 
Χρηστο, προσπαθει να σε πει οτι οταν κανεις το αυτονοητο δεν ειναι δυνατο να περιμενεις ενα "μπραβο". Εκτος και αν εισαι ενα διχρονο που καταφερε να παει μονο του τουαλετα χωρις να τα κανει ολα ....
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί τσιμπάτε μεν την Αιγαίου. Εξ' άλλου δεν είναι και κακό να συγχαίρουμε έστω και τα αυτονόητα, μιας και δεν συμβαίνουν πάντα. Υπάρχει άλλωστε και άλλη Ελληνική εταιρεία που παρέλαβε πρόσφατα α/φος. Κρίνετε εσείς αν έκανε καλά ή όχι. Επειδή δεν είδα ποτέ αγγελία από Ελληνική Αεροπορική Εταιρεία να ζητάει Σύμβουλο, κάντε μου την χάρη να με ενημερώσετε αν δείτε εσείς. Εδώ όλοι τους τα ξέρουν όλα μόνοι τους και δεν θέλουν συμβούλους γιαυτό πάνε κατά διαόλου. Ευχαριστώ.
 
CHRISTOS55":mkk2ni88 said:
Φίλε GP707, τι εννοείς ότι "Δεν το λες και "μπράβο" αυτό. Το αντίθετο μάλιστα". Δηλαδή έκαναν λάθος που μείωσαν τον στόλο και το λειτουργικό τους κόστος?
Εννοώ ότι δεν μείωσαν το στόλο τους ηθελημένα. Εδώ μιλάμε για πρόθυρα οριστικού λουκέτου. Νομίζω ότι κανείς άλλος δε βλέπει "μείωση του στόλου" εκτός από εσένα, αλλά πορεία προς κλείσιμο. Μακάρι να τη γλυτώσουν και οι δύο και να αλλάξει κάτι.
Πάντως οι δεκάδες Ελληνικές εταιρίες (ειδικά ACMI) εδώ και δεκαετίες που έδιωξαν σωρηδόν τα αεροσκάφη τους και τα επέστρεψαν στον lessor δεν ήταν σε καμία περίπτωση για... "μείωση στόλου".
 
Top