LGAT Athens Hellinikon (closed)

Τι κάνει το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο?

Eb2PzgPWsAIt7Fd
 
Δεν πα να γίνουν σκόνη. Έκαναν τον κύκλο τους. Σειρά έχουν τα «Ολυμπιακά έργα». Καλύτερα. Θα χτίσει πιό χρήσιμα κτίρια. Όπως, ας πούμε, οκταόρωφα μεγαθήρια που ποιός ξέρει ποιούς θα στεγάσουν. Ο νοών νοείτω.
 
Τι μας κρύβουν?
Ποιοι θα στεγαστούν στα οκταόροφα μεγαθήρια?
Ποια σκοτεινά συμφέροντα?
Σύντροφε Ερ Γκρις ξεσκέπασε τους όλους!
VenceΡέμος!
 
Ας σωθεί πρώτα το Εθνικό μας καμάρι που διανύει δύσκολη περίοδο και δοκιμάζεται και τα άλλα όλα είναι σε δεύτερη μοίρα. Ευτυχείτε! Άλλωστε η ιστορία τής πολιτικής αεροπορίας αρχίζει από τα Σπάτα.
 
Τελικά ίσως υπάρχει ελπίδα για την διάσωση μέρους της αεροπορικής κληρονομιάς της Ελλάδας .......https://www.newsit.gr/ellada/elliniko-i ... n/3060498/ ........και ελπίζω και πρόγραμμα !
 
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι έγκυρο το άρθρο αφού ο Air Greece είπε ότι το υπόστεγο αποτελεί ήδη παρελθόν. Αν ισχύει αυτό, τότε ο δημοσιογράφος έκανε copy paste παλιότερα άρθρα προηγούμενων ετών που ανέφεραν τα ίδια. 'Οσο για τα αεροσκάφη που "υπολογίζεται" ότι θα κοσμούν την έκταση, το αφήνω ασχολίαστο.
 
Πρώτον. Το υπόστεγο που απεικονίζεται στο άρθρο δεν είναι το πρώτο αλλά το δεύτερο, που κατασκεύασε ο Ζώτος το 1951 για τις ανάγκες του DC-4 που δεν χωρούσε στο πρώτο υπόστεγο το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το 1931 (και την ΕΕΕΣ που επιχειρούσε στο Τατόι) αλλά με το 1924 στην Κέρκυρα.
Δεύτερον. Βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να σας αναφέρω ότι οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν για την έναρξη των εργασιών είναι από εκείνη ακριβώς την περιοχή της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας, στην οποία φαίνονται να κατεδαφίζονται τα κτίρια, ενώ τα υπόστεγα είναι ήδη άφαντα. Για την ακρίβεια, σε κάποιες αεροφωτογραφίες φαίνονται ανάμεσα στα κτίρια ένας σωρός παλιοσίδερα μπλε χρώματος που ήταν αυτό των υποστέγων. Προφανώς τα υπόστεγα αυτά αφού δεν είχαν κριθεί διατηρητέα έτσι και αλλιώς θα κατεδαφιστούν.
Για την ακρίβεια, στην φωτογραφία που υπάρχει στο:
https://www.protothema.gr/greece/ar...-oi-bouldozes-xekinisan-ergasies-katedafisis/
το σημείο που βρίσκονται οι μπουλντόζες είναι η θέση του πρώτου υποστέγου (του 1924 από την Κέρκυρα) το αριστερό κτίριο είναι εκείνο που υπήρχε ανάμεσα από τα δυο υπόστεγα, ενώ το δεξί λίγο χαμηλότερο εκείνο που βρισκόταν πίσω από το πρώτο υπόστεγο.
Μπορείτε να διακρίνετε και το σωρό με τα μπλε σιδερικά (ίσως από το πρώτο υπόστεγο, ίσως από το δεύτερο).
Τρίτον. Δεν ξέρω αν ο ανάδοχος του έργου γνωρίζει τι ακριβώς έχει αναλάβει ώστε να κάνει το σωστό χρονοδιάγραμμα εργασιών. Αν δηλαδή γνωρίζει ότι κάτω από τις πλάκες σκυροδέματος βρίσκονται ατσάλινες πλάκες PSP που κατασκευάστηκαν για να μην αφαιρούνται εύκολα. Αυτή ίσως είναι και η εκδίκηση των υποστέγων προς τον ανάδοχο!
 

Attachments

  • LGAT_OlAv.jpg
    LGAT_OlAv.jpg
    331,3 KB · Προβολές: 1.746
AGV":b3x3rpdb said:
Τρίτον. Δεν ξέρω αν ο ανάδοχος του έργου γνωρίζει τι ακριβώς έχει αναλάβει ώστε να κάνει το σωστό χρονοδιάγραμμα εργασιών. Αν δηλαδή γνωρίζει ότι κάτω από τις πλάκες σκυροδέματος βρίσκονται ατσάλινες πλάκες PSP που κατασκευάστηκαν για να μην αφαιρούνται εύκολα. Αυτή ίσως είναι και η εκδίκηση των υποστέγων προς τον ανάδοχο!
Όχι μόνο μπροστά στα υπόστεγα αλλά όλη η πίστα μέχρι το υπόστεγο «ξιφασκίας» είναι στρωμένη έτσι. Απλά δεν το ξέρουν. Όπως δεν ξέρουν και τι υπάρχει κάτω από τους διαδρόμους οι οποίοι δεν είναι πασαλείμματα. Θα το μάθουν. Καιρό σκέφτομαι τι θα χτίσουν και που θα βρουν να χτίσουν. Θα γελάσει καλύτερα αυτός που θα γελάσει τελευταίος.
 
Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη...

13331034_10153988649179724_4521045322516081752_n.jpg
 
Μπράβο παιδιά, σωστά τα λέτε. Πού να ξέρουν οι αγοραστές του πρώην αεροδρομίου πώς φτιάχνονται και με τι στρώνονται τα αεροδρόμια; Πού να δείτε τι θα πάθουν όταν ανακαλύψουν ότι δίπλα έχει και θάλασσα!
 
Top