LGAT Athens Hellinikon (closed)

Μήπως εννοείς επιχωματώσεις; (land reclamation) Αν ήξεραν να το κάνουν αυτό θα είχαν προεκτείνει τον 03/21 μέσα στη θάλασσα και θα είχαμε γλιτώσει από την περιπέτεια τών Σπάτων σύντομα και φτηνά... γιατί και στα Σπάτα όπως γνωρίζουμε όλοι, οι διάδρομοι έχουν τον ίδιο προσανατολισμό: 03/21. Αλλά ο Έλληνας προτιμά τις ακριβές λύσεις. Και τα Όλυμπιακά έργα που πληρώθηκαν χρυσά τι θα γίνουν; Εγώ ας πούμε που κάνω ξιφασκία πού θα πάω, στον Πανελλήνιο;
 
Καλά ρε παιδιά! Τον πόνο μας λέμε!
Βέβαια, τα PSP εδώ και μισόν αιώνα έχουν πάψει να αποτελούν τυπική διαδικασία επίστρωσης αεροδρομίων.
Είναι σαν να μιλάς σε έναν σημερινό προγραμματιστή για γλώσσα μηχανής ή σε έναν ηλεκτρονικό για ηλεκτρονικές λυχνίες.
Σαφώς δεν σημαίνει ότι θα σταματήσει το έργο, αλλά το γεγονός ότι σε μια σημαντική έκταση υπάρχει αυτό το υπόστρωμα, δεν θα είναι και ασήμαντο. Βέβαια, γνωρίζοντας την ιστορία του αεροδρομίου είναι κάτι που θα πρέπει να περιμένεις.
 
Air Greece":3mz41c4b said:
Αν ήξεραν να το κάνουν αυτό θα είχαν προεκτείνει τον 03/21 μέσα στη θάλασσα και θα είχαμε γλιτώσει από την περιπέτεια τών Σπάτων σύντομα και φτηνά... γιατί και στα Σπάτα όπως γνωρίζουμε όλοι, οι διάδρομοι έχουν τον ίδιο προσανατολισμό: 03/21. Αλλά ο Έλληνας προτιμά τις ακριβές λύσεις.
Μην ξεκινάμε πάλι αυτή τη συζήτηση. Την έχουμε κάνει και στο παρελθόν και είχαμε πει για ποιο λόγο ο 03/21 κατέστη ανενεργός από τη δεκαετία του '70. Air Greece σαν πιο παλιός στο Ελληνικό θα πρέπει να το γνωρίζεις. Δεν είχε να κάνει με καμία επιχωμάτωση, επέκταση. O 03/21 δεν μπορούσε να λειτουργήσει πλέον σε καμία περίπτωση.

Δεν θα λυνόταν τίποτα με επέκταση στη θάλασσα. Θα ήταν άλλη μια πολυδάπανη προσθήκη σε ένα ήδη παλιό αεροδρόμιο. Αλλά ακόμα και να την έκαναν, οι διάδρομοι και ο προσανατολισμός τους είναι το λιγότερο σε έναν εκσυγχρονισμό αεροδρομίου. Ούτε τα κτίρια ήταν πλέον κατάλληλα, ούτε έπαιρναν άλλες επεκτάσεις, ούτε οι υποδομές ήταν ανάλογες, ούτε η χωρητικότητα στάθμευσης ήταν πλέον επαρκής, για να συνεχίσει το Ελληνικό σαν το κύριο αεροδρόμιο της χώρας. Τα πασαλείμματα τύπου charter terminal, το απαράδεκτο πρόσθετο κτίριο ανάμεσα σε αφίξεις και αναχωρήσεις του Ανατολικού, τα κτίρια του Δυτικού που συνέχεια φύτρωναν κάτι πρόσθετα μπας και μπαλωθεί κάτι κλπ κλπ καθιστούσαν μονόδρομο ένα νέο αεροδρόμιο.

Εγώ στενοχωρήθηκα σε υπερβολικό βαθμό όταν έκλεισε το Ελληνικό. Και ακόμα δεν το έχω ξεπεράσει. Αλλά η αλήθεια είναι ότι το Ελληνικό ήταν λίαν επιεικώς χρέπι πλέον και η εικόνα γενικότερα της Ελλάδας σε μια τέτοια πύλη εισόδου στη χώρα ήταν πολύ κακή και ελλιπέστατη.
 
Όλοι οι spotters στεναχωρηθήκατε γιατί το αεροδρόμιο τών Σπάτων δεν προσφέρεται για το αγαπημένο σας χόμπι. Επίσης δεν είναι φιλικό προς τον επισκέπτη. Δεν μπορεί πχ. ένας πατέρας να πάρει τα παιδιά του και να πάνε να χαζέψουν τα αεροπλάνα. Το μόνο μέρος που μπορούν(;) να το κάνουν αυτό είναι το ταχυφαγείο πάνω από το Α5. Είναι έργο βιτρίνας. Να σού θυμίσω και κάτι άλλο: ότι στο αγαπημένο μας Ελληνικό οι χρεώσεις για τις αεροπορικές εταιρείες ήταν «τυπικές». Στο νέο αεροδρόμιο όμως οι δοκιμαζόμενες αεροπορικές εταιρείες πληρώνουν χρεώσεις πολυτελείας που το καθιστούν το δεύτερο ακριβότερο τής Ευρώπης όπως ξέρουμε όλοι. Μα όλοι.
 
Το LGAT χρέωνε ακριβότερα από όσο άξιζε.
Οι χρεώσεις ήταν «τυπικές» διότι και η εξυπηρέτηση τυπική ήταν. Μιλάμε για αεροδρόμιο ευρωπαϊκής πρωτεύουσας χωρίς φυσούνες και με αδέσποτα ζώα να μπαινοβγαίνουν στις αίθουσες (για να μην πάω στα χάλια facilities, στη μη σύνδεση των δύο τέρμιναλ κλπ). Ανέκδοτο είχαμε γίνει.

Για το δε Ελ Βεν, μια και φαίνεσαι γνώστης, μπορείς να με παραπέμψεις σε κάποια λίστα με τις χρεώσεις που το καθιστούν δεύτερο ακριβότερο της Ευρώπης; Διότι στους «μα όλοι» μάλλον δεν συμπεριλαμβάνομαι.

Υ.Γ.
Όσο για το «φιλικό για τον επισκέπτη», ας καγχάσω. Στην εποχή μας τα μεγάλα αεροδρόμια υπάρχουν μόνο για τον επιβάτη. Αυτή είναι η πραγματικότητα παγκοσμίως. Όποιος θέλει κάτι φιλικό προς τον επισκέπτη ας πάρει σκύλο.
 
Συγνώμη όταν δούλευα στο νέο αεροδρόμιο, αυτό έλεγαν όλοι. Δηλαδή φτήνηνε; Πώς το γνωρίζεις τόσο καλά; Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται. Επίσης μπορείς να απευθύνεις το σχόλιό σου και προς τους spotters να δούμε αν θα συμφωνήσουν μαζί σου.
 
Ε, πες το ντε ότι «αφού το λένε όλοι», άρα έτσι θα είναι :mrgreen:
 
Air Greece":39a9vq6j said:
Συγνώμη όταν δούλευα στο νέο αεροδρόμιο, αυτό έλεγαν όλοι. Δηλαδή φτήνηνε; Πώς το γνωρίζεις τόσο καλά; Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται. Επίσης μπορείς να απευθύνεις το σχόλιό σου και προς τους spotters να δούμε αν θα συμφωνήσουν μαζί σου.

Αν αναφέρεσαι στα τέλη που καλούνται να πληρώσουν οι επιβάτες και που συμπεριλαμβάνονται στα tax boxes των εισιτηρίων τους, σε πληροφορώ, ότι υπάρχουν ευρωπαϊκά αεροδρόμια με αρκετά υψηλότερες χρεώσεις. Ναι, όταν πρωτοάνοιξε, τα τέλη αναχωρούντων επιβατών ήταν τα δεύτερα υψηλότερα μετά τη Βιέννη. Από τότε, πολλά μάλλον άλλαξαν και μάλλον κι εσύ έχασες την επαφή σου με το αντικείμενο κι έμεινες σε αυτό που σε συνέφερε να λες, για να μας πείσεις ότι υπάρχει επίγειος παράδεισος και το όνομά του ήταν LGAT. Να ζήσουμε να το θυμόμαστε.

Επίσης, δε με ενδιαφέρει η γνώμη των spotters. Η εξυπηρέτηση χομπιστών δεν αποτελεί πρωτεύον ζήτημα εντός του επιχειρησιακού πλάνου ενός αεροδρομίου. Είναι περισσότερο θέμα marketing.
 
Και εμάς δεν μάς ενδιαφέρει το επιχειρησιακό πλάνο. Εσείς πρέπει να δουλεύετε στον ASOC. (Airline Services Operations Control). Το βλέπουμε από τη δική μας σκοπιά, αν μάς επιτρέπετε. Πάνε τα τρελά πάρτυ στην Εμμαντίνα, πάνε όλα. Ρήμαξε ο τόπος.
ΥΓ. Δούλεψα και στα δύο αεροδρόμια και μπορώ να συγκρίνω. Εσύ έχεις δουλέψει μόνο στο ένα.
 
Αγαπητοί συφοριασμένοι! συγγνώμη, φοροσυρουμήτες ήθελα να πω!
Ειρήνη Ημίν!
Δεν έχει νόημα να τσακωνόμαστε για κάτι που αποτελεί παρελθόν εδώ και είκοσι χρόνια!
Σίγουρα το Ελληνικό είχε τα προβλήματά του και γιαυτό έγινε το Ελ Βεν. Σε κάθε περίπτωση όμως το Ελληνικό κουβαλούσε πάνω του ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας.
Ήδη και σαν κομμάτι της ιστορίας, υπάρχει πλέον μόνο σε φωτογραφίες. Σε λίγο ένα μεγάλο πάρκο με διάφορα μέσα!
Ήδη εδώ και 20 χρόνια υπάρχει μόνο ο Ελ Βεν. Δεν έχει νόημα να τσακωνόμαστε!
 
Top