Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2168
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 87
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό dtrach » 21 Μάιος 2020, 17:50

Τελικώς, ο Γενικός Δείκτης έκλεισε με απώλειες 0,36% στις 608,34 μονάδες ενώ η αξία συναλλαγών ανήλθε στα 45 εκατ. ευρώ.

Η εικόνα της συνδερίασης έχει διπλό πρόσωπο αφού μεχρι το μεσημέρι ήταν ανοδική με τις τράπεζες να επανέρχονται σε θετικό έδαφος. Οι πληροφορίες, όμως, για την ενίσχυση που θα δοθεί στην Aegean από το κράτος οδήγησαν σε έντονες ρευστοποιήσεις τόσο στην αεροπορική εταιρεία, όσο και στην Autohellas – η οποία κατέχει το 10% της αεροπορικής εταιρείας.

Η κύρια αιτία που προκαλεί τις ρευστοποιήσεις είναι μια ενδεχόμενη αύξηση κεφαλαίου στην εταιρεία και το γεγονός ότι, οι μέτοχοι της ήταν συνηθισμένοι να λαμβάνουν μερίσματα – τα οποία θα τα ξεχάσουν για τουλάχιστον δυο χρόνια.


source :protothema.gr
1 x


Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 162

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό 6circles » 21 Μάιος 2020, 17:57

Φίλε Lewton,

Δεν καταλαβαίνω γιατί ψέγεις την Αιγαίου για την παραγγελία των neo. Λες πως όταν έκανε την παραγγελία είμασταν οικονομικά στην κορυφή του κύκλου και η πορεία θα ήταν καθοδική....

Σκέψου τα ακόλουθα όμως:
1. Η όποια αναμενόμενη «κάθοδος» δεν θα ήταν τίποτα μπροστά στην 8ετή και πλέον οικονομική καταστροφή της Ελλάδας. Και όμως η Αιγαίου όχι απλά επιβίωσε εν μέσω κρίσης αλλά αναπτύχθηκε ραγδαία. Άρα η Αιγαίου θα είχε τον τρόπο να αντιμετωπίσει και την κάθοδο που αναφέρεις.

2. Η οικονομική κρίση επηρέασε και άλλες χώρες στην Ευρώπη που αποτελούν σημαντικές αγορές της Αιγαίου: Ιταλία, Ισπανία, Κύπρος κλπ. Και εκεί όμως η Αιγαίου κατάφερε να αναπτυχτεί. Άρα, η εταιρία μπορεί να αντιμετωπίσει γενικευμένη ύφεση και όχι μόνο εγχώρια.

3. Το πραγματικό πρόβλημα για την Αιγαίου είναι ο κορονοϊός και το κλείσιμο των συνόρων. Αυτά που συνέβησαν από τον Μάρτιο ήταν κοσμοϊστορικά γεγονότα που δεν τα είχε δει ο κόσμος ποτέ από τον 2ΠΠ και ύστερα. Δηλαδή εντελώς απρόβλεπτα από όλους. Ποιος θα μπορούσε να είχε προβλέψει σχεδόν παγκόσμιο κλείσιμο συνόρων ή απαγόρευση ταξιδιών; Εσύ μήπως; Εγώ όχι, σίγουρα.
Γιατί να την κατηγορούμε λοιπόν; Αν τα πράγματα ήταν νορμάλ σε διαβεβαιώ ότι φέτος η Αιγαίου θα κατέρριπτε καινούργια ρεκόρ σε κέρδη, σε πληρότητες και επιβατική κίνηση.

Λυπάμαι πολύ που είσαι άνεργος και σου εύχομαι πολύ σύντομα να βρεις εργασία. Όπως και εύχομαι η Αιγαίου να τα καταφέρει και έτσι να γλυτώσουν τουλάχιστον 3.000 θέσεις εργασίας.
10 x

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3890
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 293
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό jerry » 21 Ιούλ 2020, 23:32

Καλύτερα(;) απότι αναμενόταν φαίνεται πως είναι τα αποτελέσματα της Α3 για την περίοδο του κορονοϊού.

Κάποια αποσπάσματα από το παραπάνω Δ.Τ.:

:arrow: "Τον Ιούλιο η εταιρεία έχει επαναφέρει το 40% της πτητικής της δραστηριότητας, σε σχέση με το 2019, ενώ τον Αύγουστο εκτιμάται ότι το ποσοστό επαναφοράς θα αγγίξει το 50%."

:arrow: "Το εκτιμώμενο αποτέλεσμα του δεύτερου τριμήνου 2020 (Απριλίου – Ιουνίου), που αφορά δηλαδή το προηγούμενο διάστημα αναστολής του πτητικού έργου, παραμένει στα επίπεδα που είχε επικοινωνήσει η εταιρεία κατά την ενημέρωση των αναλυτών στις 18/05/2020, δηλαδή σε ζημιές 26-28 εκατ. ευρώ ανά μήνα. Οι ταμειακές απώλειες για το ίδιο διάστημα ήταν σημαντικά χαμηλότερες από την αρχική πρόβλεψη των 40 εκατ. μηνιαίως και, ως εκ τούτου, τα ταμειακά διαθέσιμα (χωρίς να λογίζεται το προϊόν των νέων γραμμών των τράπεζων) διατηρήθηκαν σε πάνω από 400 εκατ. ευρώ στα τέλη Ιουνίου."
5 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 147

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 22 Ιούλ 2020, 08:28

Μπράβο!!!!! πολύ καλά τα νέα για την εταιρεία. Επανέρχεται σιγά-σιγά, αυξάνει τον αριθμό των α/φων και μάλιστα με καινούργια και όλα αυτά με τις μικρότερες ζημιές. Δεν είπανε τίποτε για τον αριθμό των εργαζόμενων. Υποθέτω πως θα γίνουν και προσλήψεις. Από μέσα όμως δεν μιλάει κανείς !!!!!
0 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 429
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 460

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 22 Ιούλ 2020, 09:13

Και αν συνυπολογίσουμε πως έχει παραλάβει 5 ΝΕΟ φέτος το ταμείο των 400 εκ. είναι μια χαρά μετά την καραντίνα και το συνεχιζόμενο "μάγκωμα" της αγοράς για αεροπορικά ταξίδια.
Στο τέλος του 19 είχε ταμείο 600 εκ. με τα 200 να είναι από το ομόλογο που εξέδωσε.
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2168
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 87
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό dtrach » 22 Ιούλ 2020, 22:55

CHRISTOS55 έγραψε:Μπράβο!!!!! πολύ καλά τα νέα για την εταιρεία. Επανέρχεται σιγά-σιγά, αυξάνει τον αριθμό των α/φων και μάλιστα με καινούργια και όλα αυτά με τις μικρότερες ζημιές. Δεν είπανε τίποτε για τον αριθμό των εργαζόμενων. Υποθέτω πως θα γίνουν και προσλήψεις. Από μέσα όμως δεν μιλάει κανείς !!!!!



Απ ότι άκουσα για συνοδούς παίζουν σε 11 μέρες το μήνα υπηρεσία...Κάτι που συνάδει λογικά με το πτητικό έργο+το ότι φαντάζομαι δεν πήραν εποχιακους
2 x

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2802
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 128
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό MerNion » 23 Ιούλ 2020, 00:28

dtrach έγραψε:11 μέρες το μήνα υπηρεσία...

Εργασία λέγεται, όχι υπηρεσία... Ιδιωτική εταιρία ειναι, όχι κανένα στρατιωτικό φυλάκιο!
Οσο για το 11 μέρες το μήνα, προφανώς είναι γιατι δουλεύουν στο 50% (22 μέρες τον μήνα ειναι η κανονική απασχόληση).
2 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3890
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 293
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό jerry » 23 Ιούλ 2020, 21:14

Το ενδιαφέρον στοιχείο θα είναι να δούμε τι ποσό έχει παρακρατήσει από τα voucher (φαντάζομαι στα αναλυτικά οικονομικά στοιχεία θα φανεί). Γιατί με 400 εκατομμύρια αποθεματικό, θα μπορούσαν να δώσουν κανένα refund... Με την (ύπουλα και ξαφνικά εφαρμοζόμενη) χρέωση όλων των θέσεων, την εισαγωγή C class σε όλες τις πτήσεις εσωτερικού (και δη στα Q400 για JTR), ε κουτσά στρουβά κάτι μπορούν να επιστρέψουν.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2168
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 87
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό dtrach » 23 Ιούλ 2020, 21:46

MerNion έγραψε:
dtrach έγραψε:11 μέρες το μήνα υπηρεσία...

Εργασία λέγεται, όχι υπηρεσία... Ιδιωτική εταιρία ειναι, όχι κανένα στρατιωτικό φυλάκιο!
Οσο για το 11 μέρες το μήνα, προφανώς είναι γιατι δουλεύουν στο 50% (22 μέρες τον μήνα ειναι η κανονική απασχόληση).


Δεν είπα ποτέ ότι είμαι περήφανος για τα ελληνικά μου :P Απλά μου ξέφυγε η λέξη βάρδια και την λέξη υπηρεσία την χρησιμοποιώ για θέσεις με μη σταθερό ωράριο.

Το 50% ίσως ισχύει για μεμονομενα άτομα μπορεί και όχι...πάντως μπράβο αν διατήρησαν το υπάρχον προσωπικό
0 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 147

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 05 Αύγ 2020, 21:59

Ευχάριστες και παρήγορες οι εξελίξεις για την εταιρεία. Φαίνεται πως ανακάμπτει με γρήγορους ρυθμούς. Παραλαμβάνει νέα α/φη, δεν παροπλίζει κανένα από τα υπάρχοντα, δεν έκανε απολύσεις και με την ομόφωνη και σύμφωνη γνώμη των Μετόχων, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος παίρνουν πέραν από τους μισθούς τους για το 2019 και από 1,0 εκατ από τα περσινά κέρδη.
https://www.euro2day.gr/chameleon/artic ... s-aeg.html
Για φέτος θα είναι large δεν θα πάρουν μισθό.
"Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση της εισηγμένης έχει δεσμευτεί, οικειοθελώς, να μην λάβει αμοιβές, κατά τη φετινή χρήση, στηρίζοντας, κατά αυτό τον τρόπο, την εταιρεία στη δύσκολη, λόγω πανδημίας, συγκυρία".
1 x


Άβαταρ μέλους
mimithem
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 20:22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
x 61
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό mimithem » Χθες, 17:35

Προφανώς, κι εγώ αν έπαιρνα μπαχτσίσι λίγα μυριάκια, μια χαρά θα ανέκαμπτα...
1 x
Οι ουρανοί ανήκουν πρώτα στα πουλιά και μετά στα αεροπλάνα...



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

 

 

cron