Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Κι εγώ, δε μετανοιώνω καθόλου που επέλεξα Aegean. Μου έδωσε τα καλύτερα vouchers :twisted: . Η AF/KL μου είπε κι αυτή, ότι τα vouchers θα είναι εξαργυρώσιμα μετά από 12 μήνες. Το βραβείο πελατοκεντρικής πολιτικής πήρε βέβαια η Croatia Airlines, που μου ξεκαθάρισε ότι τα vouchers που έβγαλα (υποχρεωτικά γιατί διαφορετικά θα έχανα το εισιτήριό μου), ήταν non-refundable.

Αυτά να βλέπει η Ryanair που μετά από ένα πολύ ευγενικό online chat μου επέστρεψε στο ακέραιο τα χρήματά μου καθώς και η AZAL, με την οποία είχα βγάλει ένα εισιτήριο TBS-GYD (δρομολόγιο μεταξύ χωρών εκτός Ε.Ε., άρα και μη δεσμευτικό για full refund).

Γεροί να είμαστε, να ταξιδεύουμε!
 
Παίζει να είσαι και η μοναδική περίπτωση που ακούω ότι η Ryanair επέστρεψε χρήματα. Με όσους μίλησα κατέληξαν με voucher η το περιμένουν μετά από 2η διαδικασία μάλιστα.
 
η Α3 αρνείται επιβίβαση σε επιβάτες χωρίς lpf??? και δεν το λεει καν στο εισιτήριο??? ισχυει και για άλλες εταιρίες αυτο/
 
Όλες οι εταιρίες έχουν την υποχρέωση να ελέγχουν τους επιβάβες εάν έχουν QR Code. Και σε όλες τις πτήσεις μου προς Ελλάδα έλεγξαν στην επιβίβαση εάν το έχεις. Και ναι, νομίζω ότι διαφορετικά αρνούνται την επιβίβαση.

Αρκετές εταιρίες, όπως και η Α3, λίγες μέρες πριν από το ταξίδι σου σου στέλνουν ένα email, στο οποίο ενημερώνουν για την υποχρέωση να συμπληρώσεις το PLF το αργότερο μία μέρα πριν από τη πτήση σου. Ιδιαίτερα η Α3 το έχει και στην ιστοσελίδα και στο App της, σε φανερό σημείο.

Άλλες εταιρίες απλά γράφουν γενικά ότι πρέπει να ενημερώνεσαι τακτικά για τυχόν περιορισμούς, μέτρα όπως τα PLF κλπ. Και δεν είναι μόνο η Ελλάδα που ανακοινώνει αλλαγές την τελευταία στιγμή. Δηλ. όταν ταξιδέψεις πραγματικά πρέπει να παρακολουθείς συνέχεια τις εξελίξεις, και στη χώρα σου, και για τον προορισμό σου (ή ακόμα και σε χώρες που έχεις μόνο transit). Έτσι δυστυχώς είναι η κατάσταση, ακόμα εντός ΕΕ....
 
Ulrike":2i47fmhq said:
Όλες οι εταιρίες έχουν την υποχρέωση να ελέγχουν τους επιβάβες εάν έχουν QR Code. Και σε όλες τις πτήσεις μου προς Ελλάδα έλεγξαν στην επιβίβαση εάν το έχεις. Και ναι, νομίζω ότι διαφορετικά αρνούνται την επιβίβαση.

Αρκετές εταιρίες, όπως και η Α3, λίγες μέρες πριν από το ταξίδι σου σου στέλνουν ένα email, στο οποίο ενημερώνουν για την υποχρέωση να συμπληρώσεις το PLF το αργότερο μία μέρα πριν από τη πτήση σου. Ιδιαίτερα η Α3 το έχει και στην ιστοσελίδα και στο App της, σε φανερό σημείο.

Άλλες εταιρίες απλά γράφουν γενικά ότι πρέπει να ενημερώνεσαι τακτικά για τυχόν περιορισμούς, μέτρα όπως τα PLF κλπ. Και δεν είναι μόνο η Ελλάδα που ανακοινώνει αλλαγές την τελευταία στιγμή. Δηλ. όταν ταξιδέψεις πραγματικά πρέπει να παρακολουθείς συνέχεια τις εξελίξεις, και στη χώρα σου, και για τον προορισμό σου (ή ακόμα και σε χώρες που έχεις μόνο transit). Έτσι δυστυχώς είναι η κατάσταση, ακόμα εντός ΕΕ....


Υπάρχει κάποιο τέτοιο NOTAM? ΓΙατί από την Α3 αυτό ισχυρίστηκαν....

Από ΑΙΑ και Πολιτική προστασία μου είπαν ότι business as usual αλλά μπορεί να φας το 500....Όταν είπα στην Α3 καλή φάση αλλά γιατί πουλάτε ακόμα εισιτήρια και 2 ώρες πριν την αναχώρηση??? Γιατί δεν κάνετε deny cashing in δεν μου απάντησε
 
Βεβαίως και υπάρχει NOTAM (δες και στο νήμα της wizzair που έφαγε για αυτόν τον λόγο ban).

A2138/20 - COVID-19: PASSENGER RESTRICTIONS:

BY ORDER OF THE GOVERNMENT OF THE HELLENIC REPUBLIC, IT IS
COMPULSORY FOR ALL INDIVIDUALS ON INTERNATIONAL FLIGHTS TO FILL IN
THE ELECTRONIC PASSENGER LOCATOR FORM (PLF) PUBLISHED IN
HTTPS://TRAVEL.GOV.GR/, THE PREVIOUS DAY BEFORE ARRIVAL.

PRIOR ACCEPTANCE OF PASSENGERS FOR BOARDING, AIRLINES ARE REQUIRED
TO CHECK THE CONFIRMATION E-MAIL UPON SUBMISSION OF THE PLF
WHICH IS A COMPULSORY TRAVEL DOCUMENT OR A PLF QR CODE.
FAMILIES CAN ALSO BE ACCEPTED WITH ONLY ONE JOINT PLF CONFIRMATION
E-MAIL.

A VALID PLF FORM WITH A QR CODE IS CONSIDERED NECESSARY TO ENTER
ANY ENTRANCE GATE OF THE COUNTRY. FAMILIES CAN ALSO BE ACCEPTED WITH
THEIR PLF UNIQUE QR CODE.

AIRLINES THAT FAIL TO COMPLY WITH THIS CHECKING OBLIGATION, WILL BE
RESPOSINBLE TO REPATRIATE THE PASSENGERS ON THE COMPANY'S EXPENSES. 24 JUL 15:27
2020 UNTIL 31 AUG 20:59 2020. CREATED: 24 JUL 15:35 2020
 
Thank you. Πέταξα με Α3 στις 30 από παρίσι και όντως έψαχναν αν είχες plf δλδ κάλεσαν στο gate 5 6 άτομα (οπότε προφανώς έχουν πρόσβαση στο ποιος έχει κάνει και ποιος όχι) αλλά δεν έπαιξε κανένα denied boarding και απλά αυτοί οι 6 έκαναν το τέστ στο βενιζέλος....Στην ερώτηση τώρα που άλλαξε το plf και θέλει registration αν δεν λειτουργεί τι κάνω-δεν ειναι η αεροπορική υπεύθυνη....Μόλις έχασαν ένα σίγουρο πελατάκι-και δεν εννοώ εμένα
 
dtrach":8mhu8eub said:
Από ΑΙΑ και Πολιτική προστασία μου είπαν ότι business as usual αλλά μπορεί να φας το 500....Όταν είπα στην Α3 καλή φάση αλλά γιατί πουλάτε ακόμα εισιτήρια και 2 ώρες πριν την αναχώρηση??? Γιατί δεν κάνετε deny cashing in δεν μου απάντησε

Θεωρητικά, θα μπορούσες να έχεις συμπληρώσει το PLF χωρίς να έχεις ήδη το εισιτήριο. Δηλ. εγώ μπορώ τώρα να κάνω τη δήλωση και να αγοράσω το εισιτήριό μου αύριο 2 ώρες πριν από τη πτήση. Ή ένας επιβάτης που έχασε τη πτήση του και κλείνει άλλη.

Πρέπει μεν να δηλώσεις και τη πτήση με την οποία έρχεσαι, αλλά δεν νομίζω ότι ελέγχουν και αυτό ή να σου αρνούνται την επιβίβαση γιατί έρχεσαι με άλλη πτήση, π.χ. λόγω ακύρωσης, χαμένης ανταπόκρισης κλπ.

Και όχι, δεν νομίζω ότι έχουν άμεση πρόσβαση στο σύστημα του PLF. Γι΄αυτό πρέπει να δείξεις τον QR Code στην επιβίβαση.
 
chr04":j7out4wv said:
Τον Οκτώβριο έχω κράτηση για Μόσχα απευθείας από Θεσσαλονίκη. Μέχρι πριν 2 3 βδομάδες που είδα, πουλούσαν κανονικά εισιτήρια.
Σήμερα επειδή με έζωσαν τα φίδια μπήκα να δω, και ενώ εμφανίζονται οι πτήσεις δεν εμφανίζει διαθεσιμότητα.
Υποθέτουμε ότι πάμε προς ακύρωση κ αυτές;

Σήμερα ήρθε mail και sms ότι ακυρώθηκαν οι παραπάνω πτήσεις. Αρχικος προγραμματισμός ήταν το Μάρτιο, κάποια στιγμή με το ιό αρχές Μαρτίου είπα να της αλλαξω να τις πάω Οκτώβριο γιατί '7 μήνες έχουμε, όλο και κάτι θα βρουν'

Επίσης σε συνάδερφο ακυρώθηκαν απευθείας πτήση Θεσσαλονικη Ηράκλειο, τον Οκτώβριο κ αυτές.
 
Και το SKG-CDG έχει εξαφανιστεί..ήδη από τωρα!
 
Top