Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ευχάριστες και παρήγορες οι εξελίξεις για την εταιρεία. Φαίνεται πως ανακάμπτει με γρήγορους ρυθμούς. Παραλαμβάνει νέα α/φη, δεν παροπλίζει κανένα από τα υπάρχοντα, δεν έκανε απολύσεις και με την ομόφωνη και σύμφωνη γνώμη των Μετόχων, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος παίρνουν πέραν από τους μισθούς τους για το 2019 και από 1,0 εκατ από τα περσινά κέρδη.
https://www.euro2day.gr/chameleon/artic ... s-aeg.html
Για φέτος θα είναι large δεν θα πάρουν μισθό.
"Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση της εισηγμένης έχει δεσμευτεί, οικειοθελώς, να μην λάβει αμοιβές, κατά τη φετινή χρήση, στηρίζοντας, κατά αυτό τον τρόπο, την εταιρεία στη δύσκολη, λόγω πανδημίας, συγκυρία".
 
Προφανώς, κι εγώ αν έπαιρνα μπαχτσίσι λίγα μυριάκια, μια χαρά θα ανέκαμπτα...
 
Σύμφωνα με την τελευταία παράγραφο της Ανακοίνωσης:
"Σημειώνεται ότι κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους η εταιρεία επαναπροσδιόρισε τους χρόνους παραλαβής και άφιξης των νέων αεροσκαφών Airbus A320/321 neo, διατηρώντας ακέραιο τον αριθμό νέων αεροσκαφών που θα παραλάβει σε 46, αλλά μειώνοντας το ρυθμό άφιξης νέων αεροσκαφών τα έτη 2021 και 2022. Σημειώνεται ότι έχει ήδη παραλάβει 5 νέα αεροσκάφη A320 neo, ενώ μέχρι τον Απρίλιο του 2021 θα παραλάβει επιπρόσθετα 4 A321 neo.
Δηλαδή η εταιρεία συνεχίζει και ελπίζει ότι θα παραλάβει 46 νέα α/φη χωρίς να δηλώνει πουθενά πότε και πόσα α/φη θα αποχωρίσουν από τον σημερινό στόλο της.
Όσον αφορά προηγούμενο δημοσίευμα για τις αμοιβές ΜΟΝΟ ΔΥΟ μελών του ΔΣ εγκρίθηκαν τα 2.000.000€ για το έτος 2019.
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡEΙΑΣ «ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ»ΤΗΣ ΑΠΟ 21.7.202
https://www.athexgroup.gr/documents/101 ... 6052964614
ΘΕΜΑ 5: Έγκριση αμοιβών μελών Διοικητικού Συμβουλίου για την χρήση 2019 βάσει του άρθρου 109 του Ν. 4548/2018.Η Τακτική Γενική Συνέλευση αποφάσισε κατά πλειοψηφία την έγκριση του συνόλου των αμοιβών, προερχόμενες από κέρδη της χρήσης 2019, ποσού 2.000.000 Eυρώ για το έτος 2019, που καταβλήθηκαν σε δύο εκτελεστικά μέλη του Δ.Σ., τους κ.κ. Ευτύχιο Βασιλάκη, Πρόεδρο Δ.Σ. και Δημήτριο Γερογιάννη, Διευθύνων Σύμβουλο. Η Τακτική Γ.Σ. της 29ης Μαΐου 2019 είχε προεγκρίνει συνολικά για τα δύο ως άνω εκτελεστικά μέλη όριο αμοιβών του Διοικητικού Συμβουλίου για το έτος 2019 μέχρι του συνολικού ποσού του 2.000.000 Eυρώ. Ψήφοι Υπέρ: 51.661.623Ψήφοι Κατά: 0Αποχή: 68.110
 
Πάει κάπου παρακάτω η σκέψη;
 
jerry":3dkp7sqo said:
Το ενδιαφέρον στοιχείο θα είναι να δούμε τι ποσό έχει παρακρατήσει από τα voucher (φαντάζομαι στα αναλυτικά οικονομικά στοιχεία θα φανεί). Γιατί με 400 εκατομμύρια αποθεματικό, θα μπορούσαν να δώσουν κανένα refund... Με την (ύπουλα και ξαφνικά εφαρμοζόμενη) χρέωση όλων των θέσεων, την εισαγωγή C class σε όλες τις πτήσεις εσωτερικού (και δη στα Q400 για JTR), ε κουτσά στρουβά κάτι μπορούν να επιστρέψουν.

Πήραμε και απάντηση σε αυτό το ερώτημα.

Από τις οικονομικές καταστάσεις 6μήνου (σελίδα 48, σημείωση 3.13): Οι "βραχυπρόθεσμες" υποχρεώσεις πήγαν από τα 18 στα 81 εκατομμύρια :!: Ωραιότατο άτοκο δάνειο!

Η αύξηση των συγκεκριμένων υποχρεώσεων οφείλεται κυρίως στην υπηρεσία “credit voucher” που προσφέρει η Εταιρεία και ο Όμιλος σε επιβάτες όπου δεν χρησιμοποίησαν το εισιτήριο τους εξαιτίας των ακυρώσεων πτήσεων που επέφερε η πανδημία COVID-19.

Διότι τα voucher είναι υπηρεσία πάνω απόλα... Να δούμε πόσο "βραχυπρόθεσμες" θα είναι οι συγκεκριμένες υποχρεώσεις βέβαια...

Επίσης, βλέπουμε πως τα ταμειακά διαθέσιμα του ομίλου μειώθηκαν από τα 496 εκ. στα 368 εκ.οπότε έχει ακόμα να "κάψει" για το δύσκολο χειμώνα που έρχεται!

Για τα νέα αεροσκάφη αναφέρεται το εξής:

Λόγω της πρωτοφανούς όμως κρίσης που προκάλεσε η πανδημία, η διοίκηση έκρινε σκόπιμο να διαπραγματευτεί τη μετάθεση των αρχικά συμφωνηθέντων χρόνων παραδόσεων για τα επόμενα έτη. Συγκεκριμένα, κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020 ο Όμιλος αναμένεται να παραλάβει 3 αεροσκάφη της οικογένειας A320 neo ενώ άλλο 1 αεροσκάφος προγραμματίζεται να παραληφθεί το 2021. Οι παραδόσεις των υπόλοιπων αεροσκαφών μετατίθενται πέραν του 2022.

Γίνεται και πιο συγκεκριμένη αναφορά σε πρόσφατη συμφωνία:
Ο Όμιλος τον Αύγουστο του 2020 προέβη σε συμφωνία με την Airbus για τη μετάθεση της ημερομηνίας παράδοσης 7 αεροσκαφών της οικογένειας Α320 neo από το 2022–2023 στο 2025-2026

οπότε έχουμε ακόμα καιρό μετά τα επόμενα 4 αεροσκάφη...

Ταυτόχρονα, αναφέρεται (σελίδα 32) πως:

Εξίσου σημαντικό στις προσπάθειες διαχείρισης της κρίσης κρίνεται και το γεγονός ότι μεγάλος αριθμός λειτουργικών μισθώσεων λήγει τα επόμενα έτη. Συγκεκριμένα, μισθώσεις 22 αεροσκαφών λήγουν τα επόμενα δύο χρόνια, παρέχοντας στον Όμιλο την απαραίτητη ευελιξία στη διαμόρφωση της συνολικής χωρητικότητας και των συνολικών του δεσμεύσεων.

Οπότε αυτό δίνει ένα περιθώριο μείωσης του στόλου κατά πως ορίζει η αγορά.
 
CHRISTOS55":sfbq88z5 said:
Σύμφωνα με την τελευταία παράγραφο της Ανακοίνωσης:
"Σημειώνεται ότι κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους η εταιρεία επαναπροσδιόρισε τους χρόνους παραλαβής και άφιξης των νέων αεροσκαφών Airbus A320/321 neo, διατηρώντας ακέραιο τον αριθμό νέων αεροσκαφών που θα παραλάβει σε 46, αλλά μειώνοντας το ρυθμό άφιξης νέων αεροσκαφών τα έτη 2021 και 2022. Σημειώνεται ότι έχει ήδη παραλάβει 5 νέα αεροσκάφη A320 neo, ενώ μέχρι τον Απρίλιο του 2021 θα παραλάβει επιπρόσθετα 4 A321 neo.
Δηλαδή η εταιρεία συνεχίζει και ελπίζει ότι θα παραλάβει 46 νέα α/φη χωρίς να δηλώνει πουθενά πότε και πόσα α/φη θα αποχωρίσουν από τον σημερινό στόλο της.
Όσον αφορά προηγούμενο δημοσίευμα για τις αμοιβές ΜΟΝΟ ΔΥΟ μελών του ΔΣ εγκρίθηκαν τα 2.000.000€ για το έτος 2019.
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡEΙΑΣ «ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ»ΤΗΣ ΑΠΟ 21.7.202
https://www.athexgroup.gr/documents/101 ... 6052964614
ΘΕΜΑ 5: Έγκριση αμοιβών μελών Διοικητικού Συμβουλίου για την χρήση 2019 βάσει του άρθρου 109 του Ν. 4548/2018.Η Τακτική Γενική Συνέλευση αποφάσισε κατά πλειοψηφία την έγκριση του συνόλου των αμοιβών, προερχόμενες από κέρδη της χρήσης 2019, ποσού 2.000.000 Eυρώ για το έτος 2019, που καταβλήθηκαν σε δύο εκτελεστικά μέλη του Δ.Σ., τους κ.κ. Ευτύχιο Βασιλάκη, Πρόεδρο Δ.Σ. και Δημήτριο Γερογιάννη, Διευθύνων Σύμβουλο. Η Τακτική Γ.Σ. της 29ης Μαΐου 2019 είχε προεγκρίνει συνολικά για τα δύο ως άνω εκτελεστικά μέλη όριο αμοιβών του Διοικητικού Συμβουλίου για το έτος 2019 μέχρι του συνολικού ποσού του 2.000.000 Eυρώ. Ψήφοι Υπέρ: 51.661.623Ψήφοι Κατά: 0Αποχή: 68.110

Στα αναλυτικά αποτελέσματα εξαμήνου λένε ότι το leasing απο 22 ceo λήγει σε δύο χρόνια. όποτε οπως λένε και αυτοί έχουν ευελιξία στα πλάνου του στόλου. Επίσης 3 Α321neo θα έρθουν μεχρι τον Δεκέμβριο και το άλλο μέχρι τον Απρίλιο.
 
Σύμφωνα με την Εξαμηνιαία Χρηματοοικονομική Έκθεση: https://el.about.aegeanair.com/-/media/ ... Download=0 (σελίδα 40, παρ 3.3) ο στόλος των α/φων στις 30-06-2020 ήταν ως εξής: Α319ceo/1, Α320 ceo/34 + 2 στην Aegean Cyprus, Α320 neo/5, A321ceo 10 και το προσφάτως παραληφθέν A321 neo/1. Σύνολο 53 α/φη Jet.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα: https://www.airnews.gr/2020/10/05/%CE%B ... E%BF-a321/
Αυτό, το οποίο τονίστηκε ιδιαίτερα από την ηγεσία της εταιρίας είναι το γεγονός πως με την κίνηση αυτή μειώνεται κατά 110 εκατομμύρια ευρώ, το καταβλητέο ποσό τιμημάτων για το διάστημα 2020-2021, το οποίο σε συνδυασμό με τη λήξη εντός του Σεπτεμβρίου των συμφωνιών για άλλα 26 αεροσκάφη που έχει στο στόλο της, δίνει μία περαιτέρω ευελιξία στην εταιρία.
Αν καταλαβαίνω καλά η εταιρεία μέχρι το τέλος του 2020 θα έχει μόνο 53 - 26 = 27 Jet α/φη ????? Σύμφωνα δε και με τις διαδόσεις θα δοθούν και κάποια στην Sky Express (δεν γνωρίζω αν θα είναι από τα εναπομείναντα 27 ή από αυτά τα 26 που είναι να αποχωρίσουν). Μήπως σκοπεύουν να δώσουν και κάποια στην Animawings? Αλήθεια τι γίνεται με αυτή την πολυδιαφημισμένη επένδυση? Νομίζω πως είναι μια καλή κίνηση μείωσης του στόλου κατά 50% με σκοπό την επιβίωση καθώς επίσης και το άνοιγμα στην Κύπρο με την Aegean Cyprus, την συμμετοχή στην Animawings, την ΑΠΑ και την εξόφληση χρέους προς τον όμιλο Goldair Handling. Μοίρασμα ρίσκου και νέες αγορές !!!!!!! Άποψη εκφράζω αλλά μπορείτε να βαράτε.
 
Το leasing για τα 26 αεροσκάφη λήγει από αυτόν τον Σεπτέμβριο μέχρι και το 2022. Δεν λήγουν όλα μαζί τώρα. Λάθος πληροφορία στο άρθρο. Στο διάστημα αυτό θα παραλάβει άλλα 9 neo αεροσκάφη (ήδη έχει 5+1). Τα 9 που θα παραλάβει είναι 3 A321neo και 6 320neo λογικά. Πρώτα θα παραδοθούν τα 3 321 και μετά τα 320.

Και η ''πολυδιαφημισμένη επένδυση'' θα γίνει κανονικά. Απλά θα επεκταθεί ο χρόνος παράδοσης.

Δεν υπάρχει λόγος να μειώσει τον στόλο κατά 50%. Αυτό θα ήταν η καταστροφή της.
 
Top