Sky Express Airbus A320 Family

Re: Νέα δρομολόγια Sky Express

AirLaw":b3vvgppd said:
Πεντε αεροσκαφη θα παραλαβει απο την Airbus [...]

Σχεδόν. 4+2. 4 δικιά της παραγγελία, και 2 leased.
 
Το livery είναι σαν να ενώθηκαν η wizzair με την Ellinair. Όπως και να έχει μεγάλο βήμα για την εταιρία και μακαρι να πάει καλά!
 
Εμένα δε μου το ανοίγει, γιατί;

Εν τω μεταξύ, η sky express φαίνεται ότι προκαλεί το ενδιαφέρον διεθνώς, καθώς όπως αναφέρει το aero.de είναι η πρώτη εταιρία που έκανε παραγγελία μετά το ξέσπασμα της κρίσης του κορονοϊού.

https://www.aero.de/news-37252/Sky-Expr ... -Bann.html
 
Εχουμε ιδεα πως χρηματοδοτηθηκαν αυτα τα 4; Ειναι οντως ιδιοκτητα ή sale and lease back;
 
Μα για να κάνει sale and lease back δεν πρέπει να είναι ιδιοκτησία της; Ή κάνω κάπου λάθος;
 
Οχι, γίνεται και μέσω lessors.

Δες τι έλεγε στην οικονομική ενημέρωση η Aegean (που φαντάζομαι το ίδιο scheme μπορεί να ισχύσει και με την Sky):
The Company is likely to enter into a sale and leaseback agreement in the future with lessors who will finance
these aircrafts in full. According to these agreement’s clauses, the right and the commitment to purchase the
aircraft is assigned to the lessor on the date of its delivery. At the delivery date, the lessor pays the full purchase
price and the Company collects the full amount already paid in advance. Consequently, the related non-current
asset is derecognized, and any gain or loss is recognized in the statement of comprehensive income.
 
Συγχαρητήρια στην Sky Express, πολύ όμορφο και σύγχρονο το νέο livery, και ωραία γραμματοσειρά!
 
MerNion":rzq8wsmh said:
Οχι, γίνεται και μέσω lessors.

Δες τι έλεγε στην οικονομική ενημέρωση η Aegean (που φαντάζομαι το ίδιο scheme μπορεί να ισχύσει και με την Sky):
The Company is likely to enter into a sale and leaseback agreement in the future with lessors who will finance
these aircrafts in full. According to these agreement’s clauses, the right and the commitment to purchase the
aircraft is assigned to the lessor on the date of its delivery. At the delivery date, the lessor pays the full purchase
price and the Company collects the full amount already paid in advance. Consequently, the related non-current
asset is derecognized, and any gain or loss is recognized in the statement of comprehensive income.

Πιθανόν να είναι όπως τα λες MerNion.

Tα Sale & Leaseback γίνονται αν το αεροπλάνο, έστω και τυπικά και για μια στιγμή , είναι ιδιοκτησία της αεροπορικής.
Δηλαδή σε αυτήν την περίπτωση παραγγέλνει η Sky, στην παραλαβή ο lessor αγοράζει το αεροπλάνο και πληρώνει τη Sky ένα ποσο A και ταυτόχρονα κλείνει συμφωνία για για ενοίκιο. Τέλος, η Sky τα σκάει στην Airbus αφού πήρε το ρευστό (ένα ποσό που δεν είναι απαραίτητα ίδιο με το ποσο A) και όλα καλά :mrgreen: .

Από αξιόπιστη πηγή, άκουσα πως πάει κάπου 40 εκατομμύρια ευρώ σήμερα ένα καινούριο A320neo. Λέτε το αφεντικό της GQ να έχει 160εκ cash? Μάλλον δύσκολο και γι αυτό το πιθανότερο να είναι SLB.
 
Top