Sky Express Airbus A320 Family

Καλα μην τα ισοπεδωνουμε και ολα...
Φυσικα και υπαρχει ρισκο γιατι εκτος του μισθολογικου κοστους υπαρχουν δεκαδες αλλα κοστη πολυ μεγαλυτερα. Το ειπε και η ιδια η Airbus στο δελτιο τυπου της για την πωληση των αεροσκαφων:
“It is good news that SKY express has chosen the A320neo to expand its operations and destinations to an international European network. This is a bold step for the development of the airline.....”
Για οποιον δεν ξερει αγγλικα σημαινει τολμηρο βημα. Αν δεν υπηρχε ρισκο δεν θα ηταν τολμηρο αλλα σιγουρο/βεβαιο κλπ ;)
 
Μισθολογικό Κόστος Στα 1.400 μικτά το μισθολογικό κόστος είναι 1.400 + 25% περίπου και όχι +50%

Μισθολογικό Κόστος ως ποσοστό του συνολικού κόστους
Από τις οικονομικές τους καταστάσεις για το 2019 φαίνεται πως το μισθολογικό κόστος σε σύγκριση με τα συνολικά κόστη ειναι
FR 14.5%
W6 9.5%
A3 12.5%

@ K.A320 εννοείς ότι η Sky κάνει συνεντεύξεις για νέο προσωπικό και στη συνέντευξη τους λέει ότι θα είναι εκ περιτροπής?

Επίσης αυτό περι επιστρεπτέας κτλ δεν ισχύει πέρα από το ότι έχει όριο τους 1.000 εργαζόμενους έχει και όριο στο ποσό τα 800.000 (αν θυμάμαι καλα). Αυτά τα ποσά δε φτάνουν όυτε για να καλύψεις τα ενοίκια 5 αεροσκαφών για ένα μήνα.

Το ρίσκο είναι τεράστιο αν αναλογιστείς τη λαίλαπα στο κλάδο - αλλά αν βγει ίσως και να αξίζει το κόπο.

Τώρα το περί γεμάτων αεροσκαφών με 5 daily για τη Θεσσαλονίκη από 14 Δεκ, τι να πω, δύσκολο το βλέπω.
 
Φιλε pirate αυτή τη στιγμή στο αεροπορικο επάγγελμα στην Ελλαδα γνωριζεις καποια εταιρεια που να μην εχει το προσωπικο της ειτε σε αναστολη ειτε στο συνεργασια; Γιατι λοιπον να μην προσλαβει προσωπικο με τις ευλογιες του ευνοιοκου νομου; Οσο για τις ενισχυσεις που λαμβανουν οι εταιρειες δεν θελω να το επεκτεινω. Ο IOG ειναι χρονια στο χωρο, εχει υγιεις επιχειρησεις, ειναι σφιχτος, και δεν εχει κανει λαθη ως τωρα.
 
To δευτερο ειναι Α320-251N cn 9566 F-WWDU και θα γινει SX-TEC. Ακομα εχει το livery της Air Asia.
 
https://www.flickr.com/photos/8509543@N03/50519426041/
Εδώ το εν λόγω 2ο 320Ν με τους κινητήρες να έχουν αφαιρεθεί. Κατασκευασμένο από τον Ιανουάριο, δεν έχει κάνει την πρώτη του πτήση ακόμα.
 
Ο βασικοτερος λογος που δεν αναφερουν ειναι οτι τα αγορασαν στα 2/3 της τιμής τους το λιγότερο.

Δεδομενου οτι η Air Asia δεν τα παρελαβε ποτε.
 
Πήρε το Ελληνικό νηολόγιο στην Τουλούζη και έκανε και την customer acceptance flight. Φυσιολογικά δεν θα αργήσει. Μένει να βαφτεί
 
JET READY που λέει και το slogan της Sky! Κοίτα να δεις πώς ακόμα και εδώ διακρίνεται η ηρακλειώτικη προφορά :mrgreen: ;)
 
Top