Lufthansa

Η Lufthansa μειώνει τον αριθμό των α/φων της κατά 100, μειώνει τον αριθμό και τους μισθούς των Διευθυντών, το Διοικητικό προσωπικό και έπεται η συνέχεια στους Ιπτάμενους.
"Με το πρώτο πακέτο μέτρων που θεσπίστηκε στις αρχές Απριλίου, αποφασίστηκε, μεταξύ άλλων, να μειωθεί ο στόλος κατά 100 αεροσκάφη και να διακοπεί η λειτουργία της Germanwings".
https://www.airnews.gr/2020/07/07/lufth ... %bc%ce%bc/
 
Νέες πόλεις στο πρόγραμμα Lufthansa Express Rail.
https://www.railjournal.com/regions/eur ... -coverage/

Για εμάς στο βορρά που πέφτει πολύ μακριά η Φρανκφούρτη, πιο πολύ περιμένω να γίνει παρόμοιο πρόγραμμα και στο νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου, δηλαδή να κάνω check in στο τρένο στο Αμβούργο και να με πηγαίνουν κατευθείαν στο αεροδρόμιο χωρίς άγχος.
 
Ζητώ συγνώμη που εκ παραδρομής έβαλα το ίδιο δημοσίευμα σε άλλο post και δεν υπαινίχτηκα τίποτα για καμία άλλη εταιρεία παρά μόνο ρώτησα να μάθω τι γίνεται στην χώρα μας χωρίς να απαιτήσω ή να είναι απαραίτητο να μου απαντήσει κάποιος που δεν γνωρίζει.
Το έβαλα σε εκείνο το post διότι υπάρχουν και Έλληνες που έκαναν κρατήσεις με την συγκεκριμένη εταιρεία για να το μάθουν.
Τώρα αν κάποιοι θέλησαν να υπερασπιστούν κάποια εταιρεία είναι θέμα δικό τους και όχι δικό μου που έβαλα το άρθρο. Ευχαριστώ.
Η Lufthansa επέστρεψε 3,2 δισ € σε 7,3 εκατ. πελάτες της.
Lufthansa - Ticket refunds of over 3.2 billion euros paid
In the current year, the airlines of the Lufthansa Group have so far reimbursed over 3.2 billion euros to a total of over 7.3 million customers (as of 7 October 2020).
https://www.atn.aero/#/article.html?id=77770
 
Το 2016 ο Alex Cruz ανακοίνωνε το τέλος των «δωρεάν» σνακ στην οικονομική θέση των πτήσεων κοντινών/μεσαίων αποστάσεων της British Airways. Η δικαιολογία τότε ήταν ότι η εταιρεία αφουγκράστηκε τις ανάγκες των επιβατών της, οι οποίοι ζητούσαν περισσότερη ποικιλία κι υψηλότερη ποιότητα, έστω και με τίμημα. Μάλιστα τότε ο Cruz προέβλεπε ότι κι άλλοι μεγάλοι αερομεταφορείς θα ακολουθούσαν την τάση αυτή.

Προχθές η Christina Foerster ανακοίνωσε ότι κι ο όμιλος Lufthansa αφουγκράστηκε τις ανάγκες του επιβατικού κοινού κι έτσι από την προσεχή άνοιξη σταματούν τα «δωρεάν» ποτά/σνακ στην οικονομική θέση μικρών/μεσαίων αποστάσεων. Θα ακολουθηθεί το παράδειγμα των θυγατέρων Brussels και Eurowings και το μοντέλο buy on board. Επειδή όμως η Lufthansa είναι μια εταιρεία πέντε αστέρων, θα προσφέρει σε όλους τους επιβάτες της ένα μπουκαλάκι νερό.
 
To e-mail που απέστειλε η LH Group στους συνεργάτες της, αναφέρει τα εξής.

Ακόμη και πριν από την κρίση του κορωνοϊού, γινόταν ολοένα και πιο ξεκάθαρο ότι οι επιβάτες επιθυμούν εξατομικευμένη ταξιδιωτική εμπειρία επιλέγοντας τις υπηρεσίες που θεωρούν σημαντικές. Οι επιλογές που προσφέρονται σήμερα στην Economy Class της Austrian Airlines, της Lufthansa και της SWISS δεν εξυπηρετούν πάντα τις προσδοκίες τους.

Για τον λόγο αυτό και βασιζόμενες στα σχόλια των πελατών, οι εταιρείες του Lufthansa Group ανέπτυξαν νέα πρόταση catering. Από το 2021, οι επιβάτες της Economy Class σε πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων θα έχουν υψηλής ποιότητας επιλογές αγοράς και θα μπορούν να αποφασίζουν για τα γεύματα και τα ποτά τους κατά τη διάρκεια της πτήσης τους,* ενώ η Lufthansa και η SWISS θα προσφέρουν δωρεάν από ένα μπουκάλι νερό.

Χαρακτηριστικό της νέας πρότασης catering θα είναι η υψηλή ποιότητα και η φρεσκάδα, οι παραδοσιακές γεύσεις αλλά και η μεγαλύτερη ποικιλία.

Επιπλέον, με τον νέο σχεδιασμό, οι εταιρείες του Lufthansa Group επενδύουν στη βιωσιμότητα επιλέγοντας φιλοπεριβαλλοντικά προϊόντα και συσκευασίες αλλά και μειώνοντας τη σπατάλη τροφίμων χάρις στην αναπροσαρμοσμένη παραγωγή.

Η νέα πρόταση catering θα καθιερωθεί σε διαφορετικές φάσεις, ξεκινώντας από την άνοιξη του 2021: την αρχή θα κάνει η Austrian Airlines και θα ακολουθήσουν η Lufthansa και η SWISS. Τους επόμενους μήνες, οι εταιρείες θα παρουσιάζουν σταδιακά τα νέα τους προϊόντα.

Η σκέψεις μου:
α)
Οι επιλογές που προσφέρονται σήμερα στην Economy Class της Austrian Airlines, της Lufthansa και της SWISS δεν εξυπηρετούν πάντα τις προσδοκίες τους.

Ενώ το seat pitch είναι τέλειο και δεν υπάρχουν παράπονα, ε;

β)
θα έχουν υψηλής ποιότητας επιλογές αγοράς

Χαρακτηριστικό της νέας πρότασης catering θα είναι η υψηλή ποιότητα και η φρεσκάδα, οι παραδοσιακές γεύσεις αλλά και η μεγαλύτερη ποικιλία

Να υποθέσω, ότι μέχρι τώρα μας τάιζαν σαβούρα, ε;

γ)
οι εταιρείες του Lufthansa Group επενδύουν στη βιωσιμότητα επιλέγοντας φιλοπεριβαλλοντικά προϊόντα και συσκευασίες αλλά και μειώνοντας τη σπατάλη τροφίμων χάρις στην αναπροσαρμοσμένη παραγωγή.

Μπλα μπλα μπλα περιβάλλον, μπλα μπλα μπλα βιωσιμότητα, μπλα μπλα μπλα εξάλειψη σπατάλης, μπλα μπλα μπλα για έναν καλύτερο κόσμο.

δ)
η Lufthansa και η SWISS θα προσφέρουν δωρεάν από ένα μπουκάλι νερό.

H Austrian, ούτε καν κι αυτό. Ο ορισμός της ομοιομορφίας στο σέρβις.
 
aakunz":jrrq0lgf said:
To e-mail που απέστειλε η LH Group στους συνεργάτες της, αναφέρει τα εξής.

Χαρακτηριστικό της νέας πρότασης catering θα είναι η υψηλή ποιότητα και η φρεσκάδα, οι παραδοσιακές γεύσεις αλλά και η μεγαλύτερη ποικιλία

Να υποθέσω, ότι μέχρι τώρα μας τάιζαν σαβούρα, ε;

Στην SWISS τουλάχιστον, το μικροσκοπικό σνακ ήταν όντως σαβούρα. Δύο μικρές φετούλες του τοστ με μια στεγνή φέτα τυρί ενδιάμεσα, αλάδωτη στην κυριολεξία. Το σοκολατάκι και ο καφές ήταν τα μόνα που είχαν γεύση. Τον χάνουμε δηλαδή τον δωρεάν καφέ?
 
Να ξεκαθαρίσω, ότι δε με ενοχλεί τόσο η διακοπή του δωρεάν catering, όσο η επικοινωνιακή αιτιολόγηση της συγκεκριμένης αλλαγής, που δε λέει το προφανές, δηλαδή τα περί περικοπής δαπανών.

Τα ίδια έλεγε και η BA, η οποία μάλιστα είχε πει ότι το έκανε στα πλαίσια της «ομοιομορφίας» και εναρμόνισης με τις υπόλοιπες εταιρείες του γκρουπ (Aer Lingus, Vueling, Iberia), διότι πολύ απλά δεν ήταν σωστό να προσφέρεις δωρεάν κάτι, όταν όλοι οι άλλοι το χρεώνουν. Κι όλα αυτά, για να αποφύγουν να πουν ότι ζορίζονται οικονομικά.

Γενικότερα, διασκεδάζω αφάνταστα με τις γελοίες αιτιολογήσεις τέτοιων αποφάσεων από τις διάφορες εταιρείες.
 
Απλώς θέλω να παραθέσω την εμπειρία μου το 2008 σε πτήση της Lufthansa από Μονάχο προς Βελιγράδι που μου πρόσφεραν ένα μικρό σαντουιτσακι με μια φέτα κασέρι και μια ατομική συσκευασια twix, που είχε μεσα μόνο ένα κομμάτι.
 
Κάνε μια υπομονή. Από την άνοιξη θα μπορείς να επιλέγεις και να απολαμβάνεις από μια τεράστια ποικιλία από ολόφρεσκα προϊόντα με εξαιρετική ποιότητα, τα οποία θα είναι σε φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες, για τα οποία θα πρέπει να πληρώνεις.

Κατόπιν απαίτησης των επιβατών, που θέλουν να πληρώνουν περισσότερα για να έχουν τα ίδια με πριν.
 
Αντε παιδιά και με ταπεράκια με σπιτικό φαί σε λίγο! Μόνο κρασί δεν μπορείς δυστυχώς να πάρεις onboard. :cool:

Κακομοιριά όπως παντού. . . :(
 
Top