Lufthansa

Είπαν τίποτα και για μείωση τιμών εισιτηρίων μετά απο αυτό ή... :mrgreen:
 
convair":3bzu2pc0 said:
Αντε παιδιά και με ταπεράκια με σπιτικό φαί σε λίγο! Μόνο κρασί δεν μπορείς δυστυχώς να πάρεις onboard. :cool:

Κακομοιριά όπως παντού. . . :(

Επειδή πετάω 10-15 φορές το μήνα και κυρίως στο εξωτερικό, σε πληροφορώ ότι οι επιβάτες δεν έχουν κανένα πρόβλημα να πληρώσουν 6 Ευρώ και να για ένα σάντουιτς καλής ποιότητας και ένα branded ζεστό ρόφημα εξισου καλης ποιότητας απο ενα κατάλογο με 25 επιλογές, παρά το δωρεαν μπισκοτάκι που είναι μέσα στη ζάχαρη γιατί η ποιότητα του είναι αναγκαστικά αυτή που πρέπει να είναι για να δικαιολογήσει την δωρεάν παροχή τους σε κάθε πτήση.

Εσύ τι θα προτιμούσες να δώσεις στο παιδί σου να φάει;

Προφανώς βέβαια δε μιλάμε για την Ελλάδα. Που ακόμα το κόστος του εισιτήριου οφείλει να είναι σε άμεση συνάρτηση με τα δωρεάν σνακ/ποτά οnboard.
 
Δεν διαφωνώ! Δεν εννοώ ότι δεν αξίζει να πληρώσεις για να πάρεις κάτι κατά την πτήση. Η κακομοιριά έγκειται στην όλη αντιμετώπιση. Τα τελευταία 40 χρόνια κάναμε τις πτήσεις προσιτές (φτηνές και ευτυχώς ασφαλείς) αλλά δεν υπάρχει καμμια αίγλη και καμία εμπειρία πια.
Χαίρομαι που πετάς συχνα και είσαι ευτυχισμένος/η που όλα τα κάνεις 'οnline' από την έκδοση εισητήριου, το check-in και την παραγγελία του φαγητού.
Εγώ είμαι oldschool έχοντας πετάξει με πολλά αεροσκάφη διαφορετικών Εταιρειών και με πολύ διαφορετικά catering (από τα οποία τα περισσότερα ήταν φυσικά κακής ποιότητας αλλά είχαν τουλάχιστον μαχαιροπήρουνα). Χωρίς να είμαι παρελθοντολάγνος οφείλω να ομολογήσω ότι σήμερα όλα είναι παρόμοια, κοιτάμε να βρούμε καμια φτηνή πτήση (άντε πάλι Α320..), να εξαργυρώσουμε μίλια, να σιγουρευτούμε ότι τα υγρα είναι σε σακουλάκι, να είμαστε ακριβώς στα κιλά που επιτρέπονται και φυσικά να έχουμε σύνδεση ιντερνετ παντού. Και οι Εταιρείες κοιτάζουν να εξορθολογίσουν και αυτές τις υπηρεσίες και τα κόστη με βάση εμάς τους καταναλωτές και αυτών που εισηγούνται οι Σύμβουλοι Επιχειρήσεων και τα μοντέλα των εκάστοτε αγορών.
 
Ακούω αυτό που λες και το καταλαβαίνω. Όλοι έχουμε στο μυαλό μας νοσταλγικές εικόνες από την αεροπορία των προηγούμενων δεκαετιων και πάντα θα είναι ωραίες αυτές οι αναμνήσεις.

Αλλά αυτές οι εποχές που αναφέρεις είναι και θα παραμείνουν θαμμένες στο παρελθόν. Άλλοι ήταν οι αριθμοί των επιβατών τότε, αλλά τα capacity των αεροσκαφων και αλλα τα air traffic και airport constraints.

Στην Τρίτη δεκαετία του 21ου αιώνα οι προτεραιότητες στην αεροπορία είναι efficiency και περιβάλλον. Γυρω απο αυτα περιστρέφονται ολα. Η Βρετανία θα απαγορεύσει την πώληση βενζινοκίνητων αυτοκινήτων από το 2030 :shock:

Οι μεγαλύτερες εταιρίες - με πρωτοπωρο την easyjet στην Ευρωπη, κάνουν επενδύσεις δισεκατομμυρίων στο carbon offsetting - χρηματοδοτουν projects αναδασωσεων, ενναλλακτικων μορφων ενεργειας, για να αποζημιωσουν τον πλανητη για καθε τονο CO2 που εκπεμπουν. Τα τετρακινητηρια αεροσκαφη γινονται κομματι του παρελθοντος σιγα σιγα.

Ζούμε σ αυτή την εποχή πλέον.

Πρέπει να προχωρήσουμε από την εποχή που η ΟΑ σε σέρβιρε με ασημένια μαχαιροπήρουνα πριν σε προσγειώσει ρομαντικά στο Παρίσι.
 
Ναι, δεν διαφωνώ ότι ζούμε σε τέτοιες εποχές που πρέπει να προχωρήσουμε με τις νέες τεχνολογίες (το ίδιο έκανε κάθε γενιά βέβαια). Η ένστασή μου είναι ότι δεν βλέπω πολύ 'νεύρο΄ και όρεξη για το καινούριο. Επαναλαμβάνω ότι δεν νοσταλγώ τα νιάτα μου, ελπίζω απλά οι νέοι να έχουν εξίσου καλή ζωή και εικόνες με της γενιάς μου. Απογοητεύομαι όταν μεγαλύτεροι άνθρωποι από μένα ανησυχούν ακόμα περισσότερο κι από μένα! Όχι για την υγεία τους και τα παρελθόντα ένδοξα έτη αλλά για τα παιδιά τους, την κοινωνία ίσως και την κλιματική αλλαγή σήμερα. . .ο κορονο-ιός πραγματικά είναι ευκαιρία να δούμε πόσο ευάλωτοι αλλά και πόσο δυνατοί μπορούμε να είμαστε. Μια ευκαιρία να δούμε ξανά κάποια πολύ βασικά θέματα σχετικά με τον άνθρωπο.

Επίσης συγχώρα με αλλά είμαι πολύ κουρασμένος ειδικά με την πολιτική περιβάλλοντος και τα μανατζεριλίκια. Κι ο ίδιος συνείσφερα εν μέρει και έχω και κάποια τραύματα (σπουδές στη Γερμανία :oops: )....και έχω πολλους γνωστούς/ές που πραγματικά προσπαθούν για ένα καλύτερο μέλλον στη πράσινη ανάπτυξη (αειφόρο μάλιστα) αλλά τελικά μάλλον προσπαθούμε να ευλογήσουμε τα γένια μας εδώ στη Γηραιά Ηπειρο. Κάνουμε recycling αλλά καταναλώνουμε πολύ περισσότερο απ' ότι πρέπει, ξεπουλάμε την κουλτούρα μας και στο τέλος δείχνουμε και με το δαχτυλό μας μας προς τα που πρέπει να 'κινηθεί' ο κόσμος (αν δεν το έχει κάνει ο νο.1= Αμερικάνος).

Μου είναι εντελώς αδιάφορο αν θα απαγορευτούν τα βενζινοκίνητα, τα diesel. . .ας απαγορευτούν όλα και μείνουμε σε permanent lockdown ή ας βρούμε καινούριες μπαταρίες που να μην βασίζονται στο λίθιο. Με διαρκές lockdown ίσως γίνει και καμια επανάσταση, ελπίζω όχι βάλλοντας αδιακρίτως. Η Αγγλία εξασθένησε την βιομηχανία της τις τελευταίες δεκαετίες αλλά εχει τεράστια κέρδη από υπηρεσίες. Ξεπούλησαν την εκπαίδευσή τους και τώρα τι; Θα έχουν ποτέ την αίγλη που είχαν; Ευτυχώς κρατάνε την μουσική τους παράδοση-βιομηχανία.

Ας δείξει λοιπόν η EasyJet το δρόμο, ας ακολουθήσει η Ρωσία και η Κίνα και εμείς ας επιδοτούμε συνέχεια τις 'κανονικές' αεροπορικές Εταιρείες...και το γαιτανάκι θα συνεχίζεται με καινούρια θύματα & θύτες. Τι κι αν πέφτει κανένα Boeing Max, τι κι αν κλέβουν όλοι με τους ρύπους στα αυτοκίνητα, τι κι αν κλείνουν ιστορικές Εταιρείες; Έχω πολλά ωραία παραδείγματα από τις σπουδές μου και τη δουλειά μου και πραγματικά πιστεύω ότι αν και 'προχωράμε' πολύ γρήγορα τεχνολογικά (με αντίστοιχα μεγάλες αποτυχίες) και πολύ μπλα μπλα τελικά μας λείπει η καλαισθησία, η κοινή λογική και ένα όραμα το οποίο δεν θα προχωρήσει στην πράξη αν δεν υπάρξουν από πίσω διαβουλεύσεις, χρηματοδοτήσεις, αποδοχή, νομική υποστήριξη, διαφήμιση αλλά και κάποιος/α με απωθημένα που να το βάλει μπρος χωρίς να κολλήσει σε όλα τα παραπάνω..

Μου το έλεγε ο πατέρας μου ότι το 'πάμε' γρήγορα το παραμύθι και δεν τον πίστευα. . . μεταμελώ- συμφωνώ & επαυξάνω! :wall:
 
Η Lufthansa μειώνει κατά περίπου 30.000 το προσωπικό της.

Σύμφωνα με γερμανική εφημερίδα που επικαλείται ανώνυμες πηγές της εταιρείας, η LH θα απολύσει 20.000 άτομα εκτός Γερμανίας ως το τέλος της χρονιάς, θα πουλήσει την εταιρεία κέτερινγκ LSG (7.500 εργαζόμενοι), ενώ θα απολύσει άλλους 10.000 στη Γερμανία στις αρχές του 2021.

O CEO είχε ήδη δηλώσει πριν λίγο καιρό ότι το πλεονάζον προσωπικό είναι τουλάχιστον 27.000.

Το άρθρο σημειώνει ότι η LH έχει "κάψει" περίπου 3 δισ. ευρώ. από τα 9 δισ. της κρατικής ενίσχυσης.

https://www.reuters.com/article/lufthan ... SL1N2IL0FI
 
Νομίζω ότι η LSG έχει ήδη πουληθεί ή κάνω λάθος;
 
Έχει κλείσει το deal, κάποιες λεπτομέρειες μένουν...από το 2021 θα λειτουργεί εκτός LH...
 
Το ευρωπαϊκό κομμάτι αποφασίστηκε να πουληθεί πέρσι στη Gategroup και από ότι διαβάζω η πώληση ολοκληρώθηκε φέτος. Το 7.500 μάλλον αναφέρεται εκεί.

Διαβάζω ότι συνολικά η LSG SkyChefs έχει περίπου 35.000 υπαλλήλους και η Lufthansa θέλει να πουλήσει σύντομα και το μη-ευρωπαϊκό κομμάτι.

https://www.de24.news/en/2020/12/lsgs-e ... -sold.html

Το άρθρο εξηγεί και γιατί πέρασε ένας χρόνος από την αρχική ανακοίνωση μέχρι την τελική πώληση.
 
Αυτή τι στιγμή έρχεται από ελσινκι στην Αθήνα αεροσκάφος Α330 της εταιρείας .γνωρίζει κανείς το λόγο της ιδιαίτερης επίσκεψης..? :mrgreen:
 
Top