Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Για να μην κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε: το αν το κράτος πρέπει ή δεν πρέπει να βοηθά εταιρείες σε κανονική περίοδο είναι θέμα πολιτικής προτίμησης και άσχετο με το φόρουμ. Επι της ουσίας βασική αρχή πολιτικής επιστήμης (αχ πρώτο έτος), το κράτος (και κάθε θεσμός) κοιτάει το συμφέρον του και την μακροζωία του.

Επανέρχομαι στην ζυγαριά που είπα πριν και ρωτάω αν μπορούμε να συμφωνήσουμε ποιο είναι το συμφέρον του. Επίσης αν μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι η Aegean, καλώς ή κακώς - κακώς κατά την γνώμη μου γιατί οι εξαρτήσεις και τα μονοπώλιά δεν βοηθάνε, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα τώρα, deal with it - έχει στρατηγικό χαρακτήρα για την Ελλάδα. Δεν είναι το μπακάλικο του παππού απέναντι που χρωστάει 3000Ε και του το παίρνει η τράπεζα ή το περίπτερο που δεν έχει 200Ε ρευστότητα τον μήνα και φεσώνει τον Καρέλια.

Αν συμφωνήσουμε ότι η βοήθεια είναι μονόδρομος, οι όροι είναι μια συζήτηση που δεν έχει τέλος και δεν έχει και πολύ ενδιαφέρον. Αν η Α3 έχει ένα μέλος ΔΣ κάποιον σαν τον Χαϊκάλη ή τον Ο'λιρι δεν έχει και πολύ σημασία, αν δεχτούμε ότι η Α3 έχει αποδεδειγμένα ήδη την ικανότητα να διοικήσει τον εαυτό της πολύ καλά. Θέλετε να μπει και ένα βύσμα να τον πληρώνουμε και να κάνει το ντεκόρ ως εκπρόσωπος του κράτους; Ας τον πληρώνουμε αν σας αλλάζει την ζωή. Στα 5000 θα κολλήσουμε τον μήνα; Όλο και κάποιος ανηψιός θα βρεθεί.
 
Επειδή πάλι πήρατε φόρα στο ίδιο θέμα που κλειδώθηκε πρόσφατα για τους ίδιους λόγους, παραθέτετε τις απόψεις και τα μηνύματα σας χωρίς να προσβάλετε τους συνομιλητές σας.
Επί προσθέτως (βάσει των κανόνων του φόρουμ):
:arrow: Δεν γράφουμε συνεχόμενα posts αλλά συνοψίζουμε τις απαντήσεις μας σε ένα μήνυμα, ακόμα κι αν απαντάμε σε πάνω από ένα μηνύματα
:arrow: Δεν κάνουμε παράθεση του αμέσως προηγούμενου post εφόσον απαντάμε σε αυτό.
 
Καποιοι απο τους συνομιλητές πρέπει επιτέλους να αποφασίσουν αν το Δημόσιο δια των εκπροσώπων του, που εκλέχτηκαν πριν 1,5 χρόνο, παίρνει τις σωστές αποφάσεις. Απο τη μία συμφωνούν για την απόφαση να ενισχυθεί με ακόμα 120εκ...κάποιοι πολιτικοί με όνομα και επώνυμο πήραν την αποφαση, οχι καποιος δημοσιος υπάλληλος του τμήματος 55656 στο Υπουργείο.. απο την άλλη υποστηρίζουν ως προς την άποψη συμμετοχής του Δημοσίου, οτι ο ίδιος πολιτικός δεν μπορεί να αποφασίσει σωστά ώστε να τοποθετήσει εκπρόσωπο του Δημοσίου στο Δ.Σ ( κανείς νομίζω δεν μίλησε για CEO ή CFO κλπ) αλλά κατάλαβα οτι με ενα ποσοστό μετοχών που θα έπαιρνε θα είχε και εκπροσώπηση στο Δ.Σ. Αυτό λοιπόν αποτελεί ένα παράδοξο στο συλλογισμό.
Το debate ειναι αν τελικά οντως μπορεί να παρει σωστές αποφάσεις προς όφεςλος του φορολογούμενου, και να μην εξυπηρετεί ιδιωτικά συμφέροντα και μόνο.
Αν κρινουμε ομως απο παρομοιες πρακτικές που ακολουθήθηκαν πρόσφατα, όπως με αυτη της Τραπεζας Πειραιώς που αγοράζει τις μετοχές με 6 ευρώ ενώ η αξια τους ειναι 0,60, προσωπικά δεν με πείθει η αγνότητα των προθέσεων των πολιτικών προϊσταμένων του Δημοσίου.
Επίσης, θα πρέπει να δούμε την άμεση επαναπρόσληψη όσων απολύθηκαν απο την Aegean , αφού διαβάζω οτι ειναι αρκετά μεγάλος ο αριθμός και οτι υπερβαίνει και το μεγιστο επιτρεπόμενο της νομοθεσίας.
 
Pirate":193r3fi6 said:
Φιλε Luz,
Πάντως η Ευρωπαική Επιτροπή διαφωνεί μαζί σου και συμφωνεί με το Καραμήτρο
Ευχαριστώ,

Αναφέρεσαι όμως στην Austrian που ανήκει στον όμιλο της Lufthansa και η Αυστρία είναι μια χώρα με πολύ καλή οικονομική κατάσταση και δεν έχει το χάλι που έχει η Ελλάδα.Έλυσαν οι Έλληνες πολιτικοί τα προβλήματα στους άλλους τομείς της οικονομίας κι έμεινε μια ιδιωτική εταιρεία;
 
Κύριοι, Εδώ εκφράζουμε τις προσωπικές μας απόψεις οι οποίες βασίζονται ήτοι: σε πλήρη γνώση, σε επαγγελματισμό, εμπειρία, σπουδές, ακόμη και σε άγνοια, έμμεσο ή άμεσο σκοπό ή συμφέρον και είναι σεβαστές ως απόψεις όχι όμως πάντοτε και ως λύσεις. Θα επιμείνω λοιπόν στην θέση μου ότι πρέπει να χρηματοδοτηθούν ΟΛΕΣ οι Ελληνικές Αεροπορικές Εταιρείες ανάλογα με το μέγεθος και τον σκοπό τους (οι περισσότερες εξ αυτών ασχολούνται αποκλειστικά με τον τουρισμό και όχι με προγραμματισμένες πτήσεις και ως εκ τούτου επλήγησαν περισσότερο). Περιμένω λοιπόν να δω την ανταπόκριση όσων συμφωνούν με αυτή την θέση. Επειδή λοιπόν η Κυβέρνηση αποφάσισε να χρηματοδοτήσει μια μόνο εξ αυτών (και θα το κάνει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο), αν κάποια μέρα πέσει στα χέρια μας η σύμβαση με τους όρους τότε τα ξαναλέμε.
 
Η κυβέρνηση ενίσχυσε ολόκληρο τον αεροπορικό κλάδο την περασμένη άνοιξη. Η τρέχουσα συμφωνία είναι αποτέλεσμα διμερούς διαπραγμάτευσης.

Προφανώς, όποια άλλη αεροπορική επιθυμεί ειδική συμφωνία για τη δική της ενίσχυση είναι ελεύθερη να την επιδιώξει. Δεν είναι, δηλαδή, απόφαση μόνο της κυβέρνησης όπως αφήνεις να εννοηθεί.

Ωστόσο, αυτές τις μέρες συζητείται έντονα νέος γύρος ενίσχυσης των αερομεταφορών σε συνέχεια εκείνης του Μαΐου. Θα δούμε.
 
Ναι,κι έβαλε και στικερ της ΓΓΠΠ σε αεροσκάφη,λες και η ΓΓΠΠ χρειαζόταν διαφήμιση!Πεταμένα χρήματα του Ελληνικού λαού που θα μπορούσαν να πάνε αλλού,π.χ στη μείωση των φόρων στα καύσιμα που τα πληρώνουμε πιο ακριβά από τους Βέλγους...
 
Luz":2zqvc7ta said:
Pirate":2zqvc7ta said:
Φιλε Luz,
Πάντως η Ευρωπαική Επιτροπή διαφωνεί μαζί σου και συμφωνεί με το Καραμήτρο
Ευχαριστώ,

Αναφέρεσαι όμως στην Austrian που ανήκει στον όμιλο της Lufthansa και η Αυστρία είναι μια χώρα με πολύ καλή οικονομική κατάσταση και δεν έχει το χάλι που έχει η Ελλάδα.Έλυσαν οι Έλληνες πολιτικοί τα προβλήματα στους άλλους τομείς της οικονομίας κι έμεινε μια ιδιωτική εταιρεία;
Δεν είναι ή το ενα ή το άλλο, μπορεί να ασχολείται με πάνω από ένα θέμα την φορά.

Αν ρωτάς γιατί την Aegean σου απαντήσαμε ξανά και ξανά. Επενδύει/βοηθάει σε μια εταιρεία που του εχει φέρει μέχρι τώρα πάρα πολλά λεφτά ενα ποσό που αντιστοιχεί σε λιγότερο απο το ένα τρίτο όσων εισέπραξε πέρυσι απο αυτήν!

Εαν πάλι ρωτάς γιατί να βοηθήσει το κράτος τον οποιοδήποτε ιδιώτη εν μέσω αυτής της κρίσης σου απαντήσαμε πως το κράτος κατά βάση τον εαυτό του βοηθάει. Οι ιδιώτες και οι επιχειρήσεις τους παράγουν τον πλούτο που το κράτος υπερφορολογεί και καταναλώνει.

Εαν θες να κάνουμε συζήτηση για τις εταιρικές δεξιότητες του δημοσίου και των λειτουργών του να την κάνουμε.
Παραδείγματα άφθονα. ΟΣΕ, ΕΡΤ, ΕΑΒ, ΛΑΡΚΟ, ΕΒΖ, ΕΛΒΟ, κλπ. κλπ. οπού το κράτος μόνο δίνει χρήμα χωρίς αντίκρισμα.

Σε αυτές τις περιπτώσεις μπορούμε να συζητήσουμε για ποιο λόγο το κράτος μας δαπανά τους περιορισμένους μας πόρους κάθε χρόνο χωρίς ορατό τέλος στις ζημιές. Αλλά δεν νομίζω πως θες να κάνει αυτή τη συζήτηση...

Και μάντεψε που το βρίσκει όλο αυτό το χρήμα? Οχι στο νομισματοκοπείο του Λαφαζάνη αλλά φορολογώντας τους ιδιώτες και τις επιχειρήσεις τους. Σαν την Aegean και σαν τους υπάλληλους της.
Luz":2zqvc7ta said:
Ναι,κι έβαλε και στικερ της ΓΓΠΠ σε αεροσκάφη,λες και η ΓΓΠΠ χρειαζόταν διαφήμιση!Πεταμένα χρήματα του Ελληνικού λαού που θα μπορούσαν να πάνε αλλού,π.χ στη μείωση των φόρων στα καύσιμα που τα πληρώνουμε πιο ακριβά από τους Βέλγους...
Να μας πουνε τώρα η αλείταις ποσα πλέρωσαν στα τυπογραφεία για τα ...στικερ!
Μήπως το είχε κανας γνωστός της Μαρέβας? Να γινει εισαγγελική έρευνα. ΔΕΙΑΔΟΣΤΑΙ!!1!
Επίσης οι κρατιστές το τελευταίο πράγμα για το οποίο θα πρέπει να μιλάτε είναι η υπερφορολόγηση στα καύσιμα ή σε οτιδήποτε άλλο. Αυτη πληρώνει το δημόσιο τομέα που έχουμε. Και απο πάνω ζητάτε να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο! :wall:

airfan":2zqvc7ta said:
Επίσης, θα πρέπει να δούμε την άμεση επαναπρόσληψη όσων απολύθηκαν απο την Aegean , αφού διαβάζω οτι ειναι αρκετά μεγάλος ο αριθμός και οτι υπερβαίνει και το μέγιστο επιτρεπόμενο της νομοθεσίας.
Για ποιο λόγο θα πρέπει να κάνει τώρα επαναπροσλήψεις υπαλλήλων που λόγω τεράστιας μείωσης του πτητικού έργου δεν έχουν αντικείμενο εργασίας?
Για να αυξήσει τις ζημιές της? 404 Οικονομική λογική Not Found
 
airfan":2s9lhwmv said:
Επίσης, θα πρέπει να δούμε την άμεση επαναπρόσληψη όσων απολύθηκαν απο την Aegean , αφού διαβάζω οτι ειναι αρκετά μεγάλος ο αριθμός και οτι υπερβαίνει και το μεγιστο επιτρεπόμενο της νομοθεσίας.
Από πού προκύπτει αυτό;
 
Παγκόσμια μέρα σφυροδρέπανου είναι σήμερα?
 
Top