LGAT memories

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Και για να πέσουμε κατηγορία, μερικά Beechcraft (King Air & 1900) με έμφαση στη μοναδική εταιρία που είχε ξεκινήσει schedule πτήσεις από Ρουμανία με 1900D (Air Antares)
https://www.flickr.com/photos/187947476 ... 5629271296

Και τα Islanders και Trilanders του Ελληνικού. Ακόμα ψάχνουμε να βρούμε αν το Trislander της Athens Air είχε κάνει schedule πτήσεις...
https://www.flickr.com/photos/187947476 ... 5812865946
 
Τα business jets δεν είναι ιδιαίτερα προσφιλή στους spotters όμως γίνονται ενδιαφέροντα όταν έχουν τα χρώματα αεροπορικών εταιριών ή χρησιμοποιούνται σαν κυβερνητικά.
Ανάμεσα στα ενδιαφέροντα jets βρίσκονται: το μοιραίο Ελληνικό Falcon, το Jetstar του Αραφάτ στα χρώματα της Air Algerie, τα εξωτικα κυβερνητικά της Ακτής Ελεφαντοστού και της Μποτσουάνας αλλά και ένα σπάνιο HS125-600 με turbojet κινητήρες.

https://www.flickr.com/photos/187947476 ... 5459634041
 
Συνεργασία Ισπανίας και Ινδονησίας, τα αεροσκάφη της CASA / Nurtanio (όπως λεγόταν παλαιότερα) ή Casa / IPTN (όπως ονομάστηκε αργότερα) CN-212 & CN-235 χρησιμοποιήθηκαν κυρίως από δομές κυβερνήσεων και πολεμικές αεροπορίες. Έτσι εμφανίστηκαν και στο Ελληνικό.
https://www.flickr.com/photos/187947476 ... 5629390791

Αεροσκάφη - "σκυλιά" τα Convair 580 πετούσαν καθημερινά στο Ελληνικό ως cargo της DHL, παρ' όλο που κόντευαν ήδη τα 50 χρόνια ζωής. Το 580 ήταν η μετατροπή από piston σε turborpop των παλιότερων CV-340 και 440. Το SX-DHG που συμπεριλαμβάνεται, συνέχισε τις πτήσεις του στην Swiftair ως το 2005 όπου και πιστεύεται ότι κατέχει μακράν το ρεκόρ κύκλων παγκοσμίως με 133.816 cycles
https://www.flickr.com/photos/187947476 ... 5629484071
 
Σειρά έχει η De Havilland Canada και τα DHC-5 Buffalo & DHC-6 Twun Otter. Για τα πρώτα πρόκειται για τα Αιγυπτιακά που έρχονταν σε 2-3 διαφορετικές παραλλαγές. Τα Twin Otter πέρναγαν συνήθως ferry ή delivery flights. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω για την ταυτότητα του τελευταίου DHC-6 ας μας ενημερώσει μιας και από πληροφορίες που έχω μαζέψει ήταν πτήση της CIA/USAF με fake registration.
https://www.flickr.com/photos/187947476 ... 5630917558
 
Dash 7 & Dash 8!
Δεν υπάρχουν τα 8άρια της ΟΑ αφού δεν πρόλαβαν το Ελληνικό, όμως υπάρχει το πολύ όμορφο Dash7 της Hellenic Star. Επίσης, μεταξύ των άλλων, δύο αρκετά σπάνια 7άρια από την Υεμένη, ένα 8άρι Βραζιλιάνικης εταιρίας που όμως δεν παραλήφθηκε ποτέ και το μοναδικό Dash8 της Dac Air που έκανε τακτικές πτήσεις από Ρουμανία προς Αθήνα (για μικρό χρονικό διάστημα)
https://www.flickr.com/photos/187947476 ... 5633637167
 
Dornier 228 & 328
Τα Do της ΟΑ, τα δύο Do328 που ήρθαν για Demonstration για Ολυμπιακή και Cretan Airlines, delivery flights και άλλα στο "αφιέρωμα" των Dornier στο Ελληνικό:

https://www.flickr.com/photos/gp707/alb ... 5811127841
 
Εγώ λέω να συνεχίσω με τον... ρομαντισμό μου, με την άδεια σας, για όσους θέλουν να ξεφύγουν λίγο από τη διαμάχη σε άλλο topic.

DC-3 & DC-4
H Douglas ήταν η εταιρία που ανταγωνίστηκε στα ίσα για πολλά χρόνια την Boeing και έβγαλε εξαιρετικά αεροσκάφη. Αρχίζοντας με τα δύο ελικοφόρα που πρόλαβα στο Ελληνικό, το νέο αφιέρωμα ανήκει στα DC-3 & DC-4.
Πολεμική Αεροπορία, τα δύο της ΥΠΑ (και η μεταφορά του ενός από το αεροδρόμιο σε κοντινό χώρο για μετατροπή σε καφετέρια) και οι μετατροπές της Basler, είναι οι φωτογραφίες των DC-3.
Τρια DC-4 έχω αποθανατίσει αλλά δύο πλαισιώνουν το άλμπουμ. Το τρίτο θα παρουσιαστεί σε... άλλη κατηγορία στο μέλλον.

https://www.flickr.com/photos/gp707/alb ... 5815715142
 
DC-8

Πολύ όμορφο αεροσκάφος, ανταγωνιστής του (ακόμα ομορφότερου) 707. Πολλές οι επισκέψεις του στο Ελληνικό, όσες πρόλαβα τουλάχιστον, γι αυτό και οι 54 φωτογραφίες των εμφανίσεων του στο Ελληνικό. Σε passenger, cargo, VIP και Κυβερνητικά, από την έκδοση -54 ως την -73,
https://www.flickr.com/photos/gp707/alb ... 5434961266
 
Στην νέα συλλογή που ανέβασες στο Flickr με τα DC-9,εντύπωση μου προκάλεσε σχεδόν στο 100 % των φωτογραφιών, η μαυρίλα-κάπνα επάνω στην άτρακτο από τα καυσαέρια ! :!:

Υ.Γ για μια ακόμα φορά ,έξοχη δουλειά.
 
Top