Sky Express τιμολογιακή πολιτική

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Υπάρχουν στα εξής δρομολόγια

"Η τιμή εισιτηρίου των 9,90€ αφορά αναχωρήσεις από τα νησιά: Νάξο, Μήλο, Κύθηρα, Πάρο, Κάρπαθο, Σύρο, Αστυπάλαια, Κάλυμνο, Ικαρία "

Φουλ διαθεσιμότητα έχει για Κύθυρα και Ικαρία!!! έκλεισα βαθύ καλοκαίρι με 30 πήγαινε και 9.90 έλα!

ελπίζω να τα πάει καλά η εταιρία, να μην έχουμε κορονοιό και όλα να πάνε καλα!
 
Ευχαριστώ πολύ, δεν είχα προσέξει αυτό:

"Η τιμή εισιτηρίου των 9,90€ αφορά αναχωρήσεις από τα νησιά: Νάξο, Μήλο, Κύθηρα, Πάρο, Κάρπαθο, Σύρο, Αστυπάλαια, Κάλυμνο, Ικαρία "

Έψαχνα στο ATH-SKG και SKG-HER. Μακάρι να πάει καλά η εταιρία!
 
Να προσθέσω ότι στα εισιτήρια αυτά (ναύλος SKY Basic+) περιλαμβάνονται αποσκευή 23κιλά, είσοδος στο lounge, και δωρεάν αλλαγή ημερομηνιών. Είναι πράγματι εντυπωσιακό!
 
Εν όψει της έναρξης των νέων δρομολογίων της εταιρείας και της πρωτοφανούς εξωστρέφειας που δείχνει, έχω την εντύπωση πως είναι απαραίτητη μία ανανέωση και επανασχεδιασμός της μηχανής κρατήσεων, η οποία μετά βίας ανταποκρίνεται σε μία εταιρεία που εκτελεί πτήσεις εσωτερικού.

Η μηχανή κρατήσεων είναι απίστευτα προβληματική. Εάν έχει εκτελεστεί το πρώτο σκέλος μια κράτησης, δε μπορείς να αλλάξεις την επιστροφή. Θα πρέπει να καλέσεις call centre στις ώρες που λειτουργεί. Έστω ότι ένας επιβάτης πρέπει να αλλάξει επειγόντως το σκέλος της επιστροφής και το call centre δε λειτουργεί (κλείνει στις 21:00) και η πτήση είναι για το επόμενο πρωί. Το no-show είναι αναπόφευκτο.

Το web check-in είναι κι αυτό σκέτη απογοήτευση. Ωραία τα ancillaries και οι χρεώσιμες θέσεις, αλλά το ότι δεν υπάρχει mobile boarding pass, υποχρεώνει τον επιβάτη είτε να έχει εκτυπωτή, είτε να πρέπει να περάσει από γκισέ.

Όταν λοιπόν μπορείς να διαθέσεις τόσα εκατομμύρια για νέα, μεγαλύτερα αεροσκάφη, καλό είναι να ρίξεις κάτι παραπάνω για μία αξιοπρεπή, λειτουργική και πιο αξιόπιστη πλατφόρμα κρατήσεων, που θα διευκολύνει τους επιβάτες.
 
Μεγάλο disruption παρατηρείται από χθες το πρωί μέχρι αυτή τη στιγμή από πρόβλημα στην εφαρμογή της Radixx (θυγατρική της Sabre), μέσω της οποίας πραγματοποιούνται οι πωλήσεις της Sky Express. Η διακοπή επηρεάζει ολόκληρο το δίκτυο διανομής του προϊόντος, τόσο από την ίδια την Sky Express, όσο και από τα GDS.

Παρ' όλα αυτά, η Sky Express έβαλε αρχικά στο site την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Αναβαθμίζουμε το σύστημά μας για μια καλύτερη εμπειρία. Παρακαλούμε δοκιμάστε ξανά σε 30'!»

στην πορεία αποφάσισαν να πουν την αλήθεια:

«Η εταιρία Radixx αντιμετωπίζει ένα τεχνικό συμβάν που επηρεάζει το σύστημα κρατήσεων των πελατών της διεθνώς. Οι τεχνικές ομάδες της Radixx εργάζονται για την άμεση επίλυση του θέματος. Λυπούμαστε για τυχόν ταλαιπωρία σας.» Radixx

Παρ' όλα αυτά, η βραβευμένη για 5η συνεχόμενη χρονιά από τον ΑΙΑ, ως ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία, που ανακοινώνει με τυμπανοκρουσίες παραλαβές αεροσκαφών αξίας εκατομμυρίων, εξακολουθεί να μην βάζει τίποτα καλύτερο από μία cloud based εφαρμογή retailing που φαίνεται πως δεν ανταποκρίνεται στην ανάπτυξή της.
 
----- UPDATE -----

Η Radixx, θυγατρική της Sabre, επιβεβαιώνει πως η διακοπή λειτουργίας του συστήματος έγινε λόγω κακόβουλου λογισμικού και ότι ίσως χρειαστούν μέρες για την αποκατάσταση και την επιστροφή στην ομαλότητα.

 
Καλησπέρα,
Γνωρίζουμε στους ναύλους SKY joy σε πτήσεις εσωτερικού, αν δεν προαγοράσεις συγκεκριμένες θέσεις, κατά τη διάρκεια του check in (εντός 48 ωρών πριν την πτήση που δεν μπορείς να πληρώσεις) επιλέγεις ελεύθερα θέσεις ή σου δίνει το σύστημα τυχαίες?
 
Ελεύθερα, χωρίς χρέωση, ακόμα και για τις εξόδους κινδύνου ή μπροστά.
 
Εμαθαν και αυτοί τα κόλπα. Δύο εισιτήρια γιά Ρώμη με κανονική τιμή στα 160 ευρώ τώρα με το 1+1 δώρο η τιμή γίνεται 150 ευρώ.
 
Last edited by a moderator:
Top